Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kan ook in de beerput-thread, maar kom:
Ik heb me op facebook lid gemaakt van Velt, een organisatie rond ecologisch tuinieren en dat soort zaken.

Maar dat trekt ook een hoop overjaarse hippies aan. Waardoor ik nu dagelijks posts lees over wat voor wonderplant Hennep is maar dat de Rockefeller-familie dit in de doofpot steekt, hoe allerhande kruiden en planten beter werken dan chemotherapie, hoe Gerda haar hond vlooien heeft maar ze geen "chemische" producten wil en dus haar hond vergiftigt met look en ajuin, enz.

Zucht.

Uitstap naar Leiden, meer dan 2h onderweg. De vrouw wilt onderweg tickets bestellen online, lukt niet. Dan belt ze, meer dan 1h in wacht om dan op het moment dat we aan de beurt zijn de verbinding te verbreken. Toch doorgereden naar het museum, blijkt dat er gewoon niemand aan de telefoon zit, wegens onderbemanning...

Uitstap naar Leiden, meer dan 2h onderweg. De vrouw wilt onderweg tickets bestellen online, lukt niet. Dan belt ze, meer dan 1h in wacht om dan op het moment dat we aan de beurt zijn de verbinding te verbreken. Toch doorgereden naar het museum, blijkt dat er gewoon niemand aan de telefoon zit, wegens onderbemanning...
Hoe Leiden lijden werd.

Geef toe, minstens 3 op 10.

Schoonouders op bezoek met hond die in onze hond en onze jongste zoon bijt. Kan ze niet buitengooien want mr Squid verjaart en wil dan geen ‘onaangenaamheden’.

Tja, het is de wereld van meneer en ik loop er maar in rond.
Je gaat daar dan ook maar licht mee om.. Als hier 1 zijn hond mijn kind komt bijten in mijn eigen tuin dan gaan die nog nooit zo rap buiten geweest zijn. Gelijk in wie zijn wereld ik dan rond loop. Dan maak ik het wel mijn wereld.

Je gaat daar dan ook maar licht mee om.. Als hier 1 zijn hond mijn kind komt bijten in mijn eigen tuin dan gaan die nog nooit zo rap buiten geweest zijn. Gelijk in wie zijn wereld ik dan rond loop. Dan maak ik het wel mijn wereld.
Om impact te hebben, moet de andere partij u zien als een beetje meer dan deel van den decor. Ik ben er vrij zeker van bij veel dat ik zeg dat Mr S enkel ‘mooh’ hoort.

Om impact te hebben, moet de andere partij u zien als een beetje meer dan deel van den decor. Ik ben er vrij zeker van bij veel dat ik zeg dat Mr S enkel ‘mooh’ hoort.
Daar kun je toch zelf voor zorgen? Als je luid genoeg mooh zegt gaat het ook wel aan komen.

Bon van 25eur van de frituur gewonnen met het quizzen. (Yeey)

Kom ik in die frituur en moet ik de bon in één keer opmaken. (Ergernis)

Dus ik kom met 5 extra frituur vleesjes naar buiten :unsure: (yeey?)

Bon van 25eur van de frituur gewonnen met het quizzen. (Yeey)

Kom ik in die frituur en moet ik de bon in één keer opmaken. (Ergernis)

Dus ik kom met 5 extra frituur vleesjes naar buiten :unsure: (yeey?)
Je kon ook enkele blikken frisdrank genomen hebben. Of je nodigde Tomski uit, dan kon je een lening aan gaan om de rest bij te betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan