Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol, ze vragen om een foto te gaan nemen van het ding. Ik ga dus ook een detail foto maken van de sturingsunit (die defect is, powerknop reageert niet)

ik naar buiten, pak die unit op om hem klaar te leggen voor de foto, mijn voet blijft in de kabel hangen en die unit knalt tegen de grond.

knopje werkt weer :rofl:

hoe moet ik dit nu weer uitleggen? :unsure:

FML
Als het werkt kunnen ze al zeker geen retour weigeren. Dus bijhouden als het werkt of retourneren als je nog wil.

Kennelijk is nacht-hypo een ding. Dan duikt mijn suiker godweetwaarom heel laag, gevolg wakker worden met barstende koppijn en de hele dag ogen niet kunnen openhouden. Dan doe je heel de dag alles correct, zegt uw lijf midden de nacht ‘neenerneenerneener 🤪🤪🤪
Misschien een continue bloedsuikermeter overwegen ?

Ik heb er zo een en als mijn bloedsuiker te laag gaat begint mijn app te piepen.

Freestile libre

Misschien een continue bloedsuikermeter overwegen ?

Ik heb er zo een en als mijn bloedsuiker te laag gaat begint mijn app te piepen.

Freestile libre
Is te overwegen, zal ik navragen als ik nog eens op controle moet alhoewel is maar oktober misschien gewoon eens de kliniek bellen. Is wel eindelijk een uitleg waarom ik vijf op zeven wakker werd met krakende koppijn. Maar tis die vermoeidheid die echt stoort, ben gelijk een Luiaard en ik wás al niet van de rapste.

lol, ze vragen om een foto te gaan nemen van het ding. Ik ga dus ook een detail foto maken van de sturingsunit (die defect is, powerknop reageert niet)

ik naar buiten, pak die unit op om hem klaar te leggen voor de foto, mijn voet blijft in de kabel hangen en die unit knalt tegen de grond.

knopje werkt weer :rofl:

hoe moet ik dit nu weer uitleggen? :unsure:

FML
Als iets niet werkt altijd eens er op kloppen, mss dan het dan dak wel werkt.

En nu effe serieus, dat wijst volgens mij wel op een slecht contact ergens, dus de kans dat dat opnieuw problemen gaat geven lijkt me wel vrij groot.

Nergens nog in de buurt is er sprite zero te verkrijgen, ik snap eigenlijk niet waarom die tekorten ontstaan momenteel.

Laatst bewerkt:
Nergens nog in de buurt is er sprite zero te verkrijgen, ik snap eigenlijk niet waarom die tekorten ontstaan momenteel.
Vooral raar dat je de niet-zero variant in Nederland bv niet meer kan krijgen, maar ze daar wel nog voorraad hebben.

Vandaag eens binnengegaan bij Tommelein in Dikkebus en daar waren de frisdrankschappen ook minder aangevuld dan anders. Wel nog gevonden wat ik wou, maar meestal pak ik dan nog eens iets anders mee dat ofwel lang geleden is of dat ik niet kan, maar dat ging dus niet.

Ik meen dat tegenwoordig in België de “gewone” Sprite nu ook gewoon “zonder” suiker is.

Gisteren op hln.be het nieuws van een meisje van 18 wat dood blijft omdat ze nog snel de sporen oversteekt om haar trein te halen.
Nu met één treinrit er al twee gezien die de slagbomen negeren en nog snel oversteken 😑

Het koffiemachine op het werk op ons verdiep (1ste) is stuk, op het 2de ook, op het derde was em zelfs verdwenen. Gelukkig op het 4de een werkend machine gevonden.

En dan zijn we allemaal verbaasd dat de ambtenaren staken.

Het koffiemachine op het werk op ons verdiep (1ste) is stuk, op het 2de ook, op het derde was em zelfs verdwenen. Gelukkig op het 4de een werkend machine gevonden.

Zo hebben we natuurlijk geen energie om die telefoon op te pakken.

Moeiegorgen, madam de ridectrice, het fokkiesjamien is pakot! En zo kunnen we ni gebinnen werken!

Sinds wanneer werken ze daar niet meer met de koffiemadam die rondkomt met haar karreke?

Madam de ridectrice, het fokkiesjamien is pakot!
Redelijk accuraat, alleen zoals in elke grote instelling moet er wel the chain of command worden gerespecteerd. Dus Pardal - coördinator - afdelingshoofd - directeur afdeling mensen - algemene directeur - burgemeester.

Aangezien coördinator ook niet begint voor hij koffie heeft, moet ik gewoon ff wachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan