Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren naar de voorstelling geweest van Lieve Scheire in Hasselt
Op die tickets staat duidelijk dat men op tijd moet komen want om 8u begint de show en gaan de deuren automatisch dicht.
Wij kwart voor 8 in Hasselt, 10 voor op onze plaats in een praktisch leeg CC

Veel volk dat dan toch NA 8u nog binnekomt waardoor dat later begint
En dan nog het ergste: HUN STOEL NIET KAN VINDEN

Elke rij stoeletjes heeft een letter van het alfabet in alfabetische volgorde en elk stoeltje heeft een nummertje
Als jij S8 hebt of B37 zoek je eerst de rij en dan je stoeltje

Onwaarschijnlijk hoe enorm moeilijk dat is voor heel veel mensen.
Ik heb er zelfs terug naar beneden zien gaan om aan een medewerker te vragen waar hun plaatsen waren.

Voor de rest wel een aangename show

Gisteren naar de voorstelling geweest van Lieve Scheire in Hasselt
Op die tickets staat duidelijk dat men op tijd moet komen want om 8u begint de show en gaan de deuren automatisch dicht.
Wij kwart voor 8 in Hasselt, 10 voor op onze plaats in een praktisch leeg CC

Veel volk dat dan toch NA 8u nog binnekomt waardoor dat later begint
En dan nog het ergste: HUN STOEL NIET KAN VINDEN

Elke rij stoeletjes heeft een letter van het alfabet in alfabetische volgorde en elk stoeltje heeft een nummertje
Als jij S8 hebt of B37 zoek je eerst de rij en dan je stoeltje

Onwaarschijnlijk hoe enorm moeilijk dat is voor heel veel mensen.
Ik heb er zelfs terug naar beneden zien gaan om aan een medewerker te vragen waar hun plaatsen waren.

Voor de rest wel een aangename show

Ooit een geweldige opmerking daarover gehoord van David Mitchell

"It's like when you buy theatre tickets, the time is just when they think you should leave home"

Van het Gardameer in Italië tot de Blaarmeersen in Gent overal kan men genieten van de multiculturele verrijking! :')

Al vaker een ergernis, maar stop eens gvd met sirenes en consoorten op de radio af te spelen. Dat is enorm vervelend.

Online gekocht? Dan mag je het toch gewoon terugsturen binnen de 14 dagen?

yep, nadat je retour gemeld hebt.

Heb ik dus gedaan en wat krijgen we nu:

Dit is niet zomaar ineens stuk, dat hij weigert kan met meerdere dingen te maken hebben en mocht hij het echt niet doen dan zal het over gaan op de garantie.

maw: hou uw brol bij u en we zullen zien hoe we het gerepareerd krijgen.

yep, nadat je retour gemeld hebt.

Heb ik dus gedaan en wat krijgen we nu:

Dit is niet zomaar ineens stuk, dat hij weigert kan met meerdere dingen te maken hebben en mocht hij het echt niet doen dan zal het over gaan op de garantie.

maw: hou uw brol bij u en we zullen zien hoe we het gerepareerd krijgen.
Kan zijn dat het hier ergens al staat, maar over welk product gaat het?

Binnen de 6 maanden wordt geacht dat het defect er al bij het begin was. Het is aan de verkoper om te bewijzen dat dit niet zo was.

Op slijtage kunnen ze het al niet steken :lol:

bewijs van levering: 15/06
bewijs van retouraanmelding wegens defect: 16/06

haha; ik stuur een mail hierover

antwoord: bel ons even op dit nummer

*belt*

bandje: gelieve ons een mail te sturen met je contact gegevens en case nummer

:rofl:

lol, ze vragen om een foto te gaan nemen van het ding. Ik ga dus ook een detail foto maken van de sturingsunit (die defect is, powerknop reageert niet)

ik naar buiten, pak die unit op om hem klaar te leggen voor de foto, mijn voet blijft in de kabel hangen en die unit knalt tegen de grond.

knopje werkt weer :rofl:

hoe moet ik dit nu weer uitleggen? :unsure:

FML

Kennelijk is nacht-hypo een ding. Dan duikt mijn suiker godweetwaarom heel laag, gevolg wakker worden met barstende koppijn en de hele dag ogen niet kunnen openhouden. Dan doe je heel de dag alles correct, zegt uw lijf midden de nacht ‘neenerneenerneener 🤪🤪🤪

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan