Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ter informatie, de leverancier heeft deze persoonlijk bij u thuis gebracht en de schade kan dus moeilijk ontstaan zijn door transport schade.
Ik zit zelf in de dienst na verkoop en dit moet toch de grootste zever zijn die ik ooit gelezen heb.

1) Het kan al beschadigd geraakt zijn in het magazijn van de leverancier, als ze daar onvoorzichtig omgaan met artikelen.

2) Het kan beschadigd geraakt zijn bij het inladen.

3) Het kan beschadigd geraakt zijn tijdens het rijden, door een bruuske stop bijvoorbeeld.

BONGO bonnen. echt, bestaat er iets ergerlijks dan dit ??

je krijgt iets, en het is telkens "beperkt".
ik kreeg "1 nacht overnachting in BE voor 2 van 99.90 euro"

bijna alle hotels in centrum antwerpen of brussel:
je mag die overnachting NIET doen in het weekend, want je bent verplicht 1 nacht bij te boeken.
ook niet in vakantieperiode, of er is ook een toeslag.

dus ze verplichten je tijdens de week op hotel te gaan in eigen land ?? zijn we verplicht verlof te nemen. ofwel bij betalen.

vorig jaar ook zo'n bongo bon gehad, relax & sport massage voor 2 personen.
we komen daar toe, er was maar 1 masseuze, dus ik en mijn vrouw moesten na elkaar gaan ipv samen. hoe flauw.
(en nee er waren geen extra's te bekomen bij die masseuze , ongeacht bongo of niet :p )

ik ga es subtiel mijn beklag op mijn FB zetten ook, hopelijk krijg ik dan geen bongo's meer!

Laatst bewerkt door een moderator:
@TRUMP BONGO is inderdaad dikke brol. Ooit ook eens zoiets gekregen voor mijn verjaardag (weekend op hotel met mijn toenmalige vriend).
Wel, het was inderdaad een weekend om nooit meer te vergeten: kamer trok op niks; helemaal op het bovenste verdiep (en dan was de lift ook nog stuk!!) een zolderkamertje leek het wel, douche marcheerde niet goed, badkamer was niet eens goed gepoetst en het was er nog verschrikkelijk heet ook en dan ook nog eens een hoop dikke pech erbij ook ('s nachts was er een event te doen op het plein daar en stond daar één of andere pipo tot laat te zingen; dus slapen zat er niet in en sowieso was de stad ook al niet echt mijn ding (Leuven)). 🤦‍♀️
Later nog gelezen dat ik blijkbaar lang niet niet de enige ben met klachten.

Dat zoiets nog mag worden verkocht, ik snap het niet.

Volgens mij hebben jullie gewoon pech gehad. Hier meestal positieve ervaringen. Als de gekregen Bongo me niet aanstaat zal ik die wel omruilen naar een die ik wel wil doen.

@FuseTea ik heb zonet naar dat hotel gebeld, en gevraagd hoe dat kwam, dat ik telkens een kamer moet bij betalen.
"jamaar meneer, als we maar 1 nacht doen, hebben we daar amper iets aan over".
flauwe kut! je hebt al je geld gecasht via bongo zelf, en je wil nog iets aan mij ook verdienen bedoel je!

en bij die massage was het ook zo, je krijgt gewoon een "light" versie, ze weten dat het iets is dat je gekregen hebt, en niet per sé "waar voor je geld wil". Wat ze blijkbaar wel vergeten is dat je als returning customer kan terugkomen.

Veel beter zouden mijn vrienden gewoon geld in het envelopje doen, en we gaan wel via booking.com of agoda op zoek naar iets, geen beperkingen en shit.

ONS IDEE was om eens een weekendje in antwerpen of brussel mijn verjaardag te vieren (dus kunnen drinken en blijven slapen, en met de trein vanuit brugge gaan). Dat lijkt dus onmogelijk, omdat alle centrum hotels ons verplichten extra nacht te boeken , ofwel zijn de hotels pakken uit het stads centrum, en dan moet je toch weer met de auto ! maar als ik niet mag drinken, kan ik even goed zelfde avond nog terug naar huis.

on a sidenote, je kan altijd die bongo bon inwisselen tegen EEN ANDERE BONGO met nog meer ellende.

Dat zoiets nog mag worden verkocht, ik snap het niet.

Ja ik wel hoor, de mensen blijven het kopen, want ze denken dat ze iets "onvergetelijks" geven,
en die zaken die adverteren, zien het als gratis advertisement, en zoals ik al aangaf, lappen ze er in meeste gevallen nog een formule aan dat klant nog es mag bijbetalen. (of je wordt verplicht tijdens de week te gaan, maar again: wie gaat nu tijdens de week op hotel in eigen land?? behalve zakenmensen misschien, maar die geef je toch geen bongo?)

Bij deze een oproep aan BG, en bij voorkeur aan de wijde wereld: koop geen bongo meer, boycot is needed!

BONGO bonnen. echt, bestaat er iets ergerlijks dan dit ??

je krijgt iets, en het is telkens "beperkt".
ik kreeg "1 nacht overnachting in BE voor 2 van 99.90 euro"

bijna alle hotels in centrum antwerpen of brussel:
ofwel mag je niet die overnachting doen in het weekend, want je bent verplicht 1 nacht bij te boeken.
ook niet in vakantieperiode, of er is ook een toeslag.

dus ze verplichten je tijdens de week op hotel te gaan in eigen land ?? zijn we verplicht verlof te nemen. ofwel bij betalen.

vorig jaar ook zo'n bongo bon gehad, relax & sport massage voor 2 personen.
we komen daar toe, er was maar 1 masseuze, dus ik en mijn vrouw moesten na elkaar gaan ipv samen. hoe flauw.
(en nee er waren geen extra's te bekomen bij die masseuze , ongeacht bongo of niet :p )

ik ga es subtiel mijn beklag op mijn FB zetten ook, hopelijk krijg ik dan geen bongo's meer!
Idd. Dikke brol. 1x gehad en de volgende keer geef ik het gewoon aan iemand anders. Was voor sauna.

Alle saunas waren geneenschappelijk en de enige die op iets trok was 2u30 rijden. Toch 1 gezocht waar zwemkledij verplicht was en maar best ook. Degene die daar zaten wou ik niet in hun pure zien.

Idd. Dikke brol. 1x gehad en de volgende keer geef ik het gewoon aan iemand anders. Was voor sauna.

Alle saunas waren geneenschappelijk en de enige die op iets trok was 2u30 rijden. Toch 1 gezocht waar zwemkledij verplicht was en maar best ook. Degene die daar zaten wou ik niet in hun pure zien.
Ik heb zelf een sauna in mijn huis, dus daar ga ik hem ook niet naartoe wisselen.
Bovendien heb ik hem al geregistreerd op mijn email adres, om te zien hoe lang de geldigheidsduur was.
Dus doorgeven kan je ook al niet meer nu. Soit , heb dan maar geboekt eerste weekend van juli, met de solden. 2 nachten dan maar, en maandag ochtend, de trein nemen tussen de "pendelaars" meteen naar ons werk. De kat zal blij zijn, ons een heel weekend te moeten missen :( :(

Ook ooit eens miserie gehad met bongo, op restaurant. Had via bongo gereserveerd, en we kwamen toe in het restaurant. Was duidelijk niet naar de zin van de uitbaatster. Kwam al zuchtend de "bongo-kaart" op tafel zetten zonder iets of wat uitleg. Konden kiezen uit twee gerechten... Mijn vriendin was niet echt fan van die twee gerechten en vroeg naar iets anders op de kaart (mits toeslag!) en het antwoord luidde: "nee, tis al gratis voor jullie, dan moet ge niet moeilijk doen". Toen we zeiden oké geen probleem, we zijn weg, gaan wel ergens anders eten, ging het ineens wel :')

Mja, ook zo eens een Bongo bon gehad voor ontbijt aan huis of van dat gedoe. Ja cava, ik eens rondkijken op de site. Moest juist weer lukken maar blijkbaar geen enkele zaak in mijn gemeente en de omliggende gemeenten deed daar aan mee. En als ik verder ging kijken, was er geen enkele zaak die tot hier kwam om te leveren...
Heb hem dan maar aan mijn zus gegeven waar ze wel kwamen om te leveren.

Op booking en agoda kan je bedrag invullen en bon aanvragen.
Waarom toch gebruiken mensen dat niet om cadeaubon te maken!
Kan je wereldwijd in elke gemeente terecht. Zonder bongo beperkingen.

Ik heb nen dure bongobon gekregen, een jaar of 7 terug. Wellnessovernachting in Frankrijk. Wel nog zelf een nacht moeten bijboeken. Is die van ons wel ni zwanger terug mee naar huis gekomen? :rolleyes:

Ik heb nen dure bongobon gekregen, een jaar of 7 terug. Wellnessovernachting in Frankrijk. Wel nog zelf een nacht moeten bijboeken. Is die van ons wel ni zwanger terug mee naar huis gekomen? :rolleyes:
Daarom heb ik een gemeenschappelijke sauna met zwemkledij gekozen. Hopelijk een blank kind dat de mensen zich niet te veel vragen stellen?

Staat in hun voorwaarden he. Bongo is niet veraansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

De merde van die bons is toch wel dat ge dat ergens legt en zegt: ja we gaan dat dan eens doen. En 3 jaar later trekt ge een schuif open: hier ligt nog een bon. Laat maar vervallen. Zeker nu met de laatste jaren alles dicht te zijn gaan er zo veel bons zijn.

Ik vind dat ook echt stomme cadeau’s. Getuigt vooral dat de mensen u eigenlijk niet echt kennen.

Maar daarnaast, kan je van de keuzes die erin staan niet de reviews opzoeken? :D

Ik vind dat ook echt stomme cadeau’s. Getuigt vooral dat de mensen u eigenlijk niet echt kennen.

Maar daarnaast, kan je van de keuzes die erin staan niet de reviews opzoeken? :D
Idd, reviews opzoeken.

Bongo kun je ook wisselen voor iets anders, ik had al een keer of 2 die ontbijten en dat is toch goed meegevallen elke keer.

Nu, qua cadeau is dat misschien wel wat onpersoonlijker maar als mensen aan mij vragen wat ik wil heb ik ook geen flauw idee buiten een bon van iets.

Allez, als ik iets wil koop ik dat gewoon/heb ik het al gekocht.
Van mijn broer krijg ik meestal een biermand, dat valt altijd wel in de smaak :D

Nu, qua cadeau is dat misschien wel wat onpersoonlijker maar als mensen aan mij vragen wat ik wil heb ik ook geen flauw idee buiten een bon van iets.
Hier is dat ook zo, pak nu Kerstmis: secret santa voor 25 EUR. Dat is dan altijd vanalles uitvinden voor dat lijstje, vaak brol want als ik iets echt zou willen voor dat bedrag had ik dat wel al gekocht. Dusja een (bongo)bon is dan vaak een oplossing.

Ik geef als ik niet weet wat kopen een geschenkbon van de stad of gemeente waar de persoon woont (of regelmatig naar toe gaan). Meeste plaatsen bieden dat aan, en er zijn doorgaans veel handelaars en horecazaken bij aangesloten.

Bijvoorbeeld de 'doe es genk'-bon, dan kunnen ze zelf nog kiezen waar ze hem gebruiken in Genk.

Ik geef als ik niet weet wat kopen een geschenkbon van de stad of gemeente waar de persoon woont (of regelmatig naar toe gaan). Meeste plaatsen bieden dat aan, en er zijn doorgaans veel handelaars en horecazaken bij aangesloten.

Bijvoorbeeld de 'doe es genk'-bon, dan kunnen ze zelf nog kiezen waar ze hem gebruiken in Genk.
Ik kan niet wachten tot de deelgemeente Reet inspiratie vindt bij het initiatief en de slogan van Genk.

Ook ooit eens miserie gehad met bongo, op restaurant. Had via bongo gereserveerd, en we kwamen toe in het restaurant. Was duidelijk niet naar de zin van de uitbaatster. Kwam al zuchtend de "bongo-kaart" op tafel zetten zonder iets of wat uitleg. Konden kiezen uit twee gerechten... Mijn vriendin was niet echt fan van die twee gerechten en vroeg naar iets anders op de kaart (mits toeslag!) en het antwoord luidde: "nee, tis al gratis voor jullie, dan moet ge niet moeilijk doen". Toen we zeiden oké geen probleem, we zijn weg, gaan wel ergens anders eten, ging het ineens wel :')
Hoezo jullie eten “gratis”. Ze krijgen toch geld van Bongo? Waarom doen zaken er dan aan mee als het hen niet aanstaat? Omgekeerde wereld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan