Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niemand op de voorbewaking actief in de school. Dan maar terug naar huis en de dochter tijdens de pauze van het werk wegdoen. Wat een klucht.

Dat De Lijn voor de tweede keer op minder dan een maand(!) tijd staakt. 😒

Jij weet dat het staking is op veel plaatsen vandaag?
Ik ben daarvan op de hoogte. Er was blijkbaar een miscommunicatie en de begeleider moest het openbaar vervoer nemen. Nouja. Kan gebeuren. het is niet dat men dag hierdoor om zeep is, maar ik kan begrijpen dat de andere ouders daar een stuk anders over denken die aan de poort bleven staan.

het is dan ook omdat het om de 10 jaar is dat er zoveel gedoe rond is :crazy:

Maar andere edities was de aandacht toch wel minder volgens mij (terwijl dat in 2010 toch ook al de in hoogdagen van social media was).

Nuja ik snap dat dat het voor mensen van Dendermonde veel emotionele waarde heeft en daar dus echt wel enorm leeft, maar de stoet zelf lijkt me nu toch ook weer niet ZO uniek. De 1 Mei-stoet in Genk lokt jaarlijks ook toeschouwersaantallen die (als het weer enz mee zit) zelfs flirten met de kaap van 100.000, en de opvoeringen die ik daar telkens zie zijn imo minstens even mooi en groots dan hetgeen ik zag op beelden van in Dendermonde. Alleen is die stoet natuurlijk elk jaar ipv om de tien jaar :)

Laatst bewerkt:
Pakjes van Amazon.de worden via Colis Privé verstuurd ipv BPOST... twee à drie dagen leveringstermijn ipv de volgende dag. Prime :wtf:?

Laatst bewerkt:
Maar andere edities was de aandacht toch wel minder volgens mij (terwijl dat in 2010 toch ook al de in hoogdagen van social media was).

Nuja ik snap dat dat het voor mensen van Dendermonde veel emotionele waarde heeft en daar dus echt wel enorm leeft, maar de stoet zelf lijkt me nu toch ook weer niet ZO uniekDe 1 Mei-stoet in Genk lokt jaarlijks ook toeschouwersaantallen die (als het weer enz mee zit) zelf flirten met de kaap van 100.000, en de opvoeringen die ik daar telkens zie zijn imo minstens even mooi en groots dan hetgeen ik zag op beelden van in Dendermonde. Alleen is die stoet natuurlijk elk jaar ipv om de tien jaar :)

Die stoet in dendermonde trok op ni veel ze, beter de 5 beste wagens eruit nemen, de reuzen in da paard, die stomme stoet duurde gvd 3,5h mee al da wachten

Als ik het me goed herinner woont Malika in een boerengat (eindigend op ´gem'). De kermis is daar een 20tal kramen rond de kerk.
Zijn verwachtingen liggen wat te hoog vrees ik.
Die kermis wordt georganiseerd door de gemeente Heist Op Den Berg. Dwz dat deze kermis onder Groot Heist valt met 30000+ inwoners.
(Ik ben nu streng en in praktijk komt er in verhouding geen kat van heel Groot Heist naar de kermis, maar juist is juist)

Dat ze dan op de website van de gemeente "Heist Op Den Berg", niet eens de openingsuren kunnen posten?
Vind jij dat eerlijkheidshalve dan ik daardoor een te grote verwachting heb? :unsure: Misschien wel, maar de gemeente maakt zich er toch ook wel heel gemakkelijk van af.

Neen die kermis is niet zo belangrijk voor mij, maar ik stoor mij gewoon in zo'n zaken. Ik zal morgen eens een frituur openen maar ik post nergens de openingsuren. Eens zien of ik veel volk over de vloer krijg. Dan kan ik ook zeggen: Openingsuren? Waarom? Die online posten of aan de deur hangen, dat is de moeite niet. Jullie hebben allemaal een TE grote verwachting van mij! Het is MAAR een frituurke in een boerengat hoor! :tongue:

Heel da gedoe rond da stom ros beiaard crap van de afgelopen dagen. Nogal geluk dat da maar 1 keer om de 10 jaar is. Niet zoals carnaval elk jaar.
Misschien eens proberen minder verzuurd te zijn?

Ge kunt da ook gewoon negeren?
Ik heb er weinig van meegekregen hoor.

Maar ik vind het net prachtig dat oude tradities nog bestaan en dat bepaalde folklore niet verloren gaat.

Misschien eens proberen minder verzuurd te zijn?

Ge kunt da ook gewoon negeren?
Ik heb er weinig van meegekregen hoor.

Maar ik vind het net prachtig dat oude tradities nog bestaan en dat bepaalde folklore niet verloren gaat.
Volgens mij is dat stiekem gewoon iets dat mensen graag doen: verontwaardig worden over zaken en erover klagen. Zie ook het succes van allerhande belachelijk twitterrellen, die dan in de krant komen, waarna een nieuwe golf verontwaardiging ontstaat tegen de eerste verontwaardiging.

Pakjes van Amazon.de worden via Colis Privé verstuurd ipv BPOST... twee à drie dagen leveringstermijn ipv de volgende dag. Prime :wtf:?
Verschrikkelijke dienst.

Hier al meermaals pakjes van hun 'geleverd' en in de verste verte niet te bekennen tot het x aantal dagen toch in de bus valt.

Genoeg gruwelreviews te vinden en voornamelijk in Frankrijk waar ze heel actief zijn.

Die stoet in dendermonde trok op ni veel ze, beter de 5 beste wagens eruit nemen, de reuzen in da paard, die stomme stoet duurde gvd 3,5h mee al da wachten

Wel zot hoe die heemskinderen daar zo lang op moeten zitten.

Die hebben er niet veel plezier aan :rofl:

Wel zot hoe die heemskinderen daar zo lang op moeten zitten.

Die hebben er niet veel plezier aan :rofl:
De enige reden dat ik weet dat die stoet plaats vond is omdat er mensen verontwaardigd waren omdat die kinderen daar zo lang moeten zitten. Blijkbaar duurde het te lang voor ze er af mochten.

De enige reden dat ik weet dat die stoet plaats vond is omdat er mensen verontwaardigd waren omdat die kinderen daar zo lang moeten zitten. Blijkbaar duurde het te lang voor ze er af mochten.

6 uur lang volgens dat artikel.
"Eén van hen was wagenziek, de andere had pijn aan zijn knie. Daarom is de kinesist tijdens de ommegang op het paard geklommen om die pijn wat te verhelpen".
"De 4 broers hebben er dan ook een lange voorbereiding opzitten waarin ze al uren in de ongemakkelijke spreidstand doorbrachten."

:unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan