Avondland
Well-known member
Inderdaad lekker! En dan de milkshake erbij met stukskes krokant gebakken spek.Five Guys![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad lekker! En dan de milkshake erbij met stukskes krokant gebakken spek.Five Guys![]()

Update: het buffet staat op tafel, maar om een of andere reden mogen we er nog niet heen.Familiefeest langs mijn vrouw haar Franse kant. Er wordt nog steeds geen aanstalten gemaakt om het buffet klaar te zetten.
Fml.
Honger is de beste saus. Niet?Update: het buffet staat op tafel, maar om een of andere reden mogen we er nog niet heen.
Send help.

Het is montage kouwe plat, dus op zich wel nodig ja. Enfin, 't is 15:30, we gaan etenHonger is de beste saus. Niet?![]()

de rijke mensen eten laat heHet is montage kouwe plat, dus op zich wel nodig ja. Enfin, 't is 15:30, we gaan eten![]()
We zitten in een bouwvallige parochiezaal in Moeskroen waar je de gebroken asbestplaten ziet hangen in het afdak boven de buitenwc.de rijke mensen eten laat he
Dat noemen ze proletarian chic. Enjoy!We zitten in een bouwvallige parochiezaal in Moeskroen waar je de gebroken asbestplaten ziet hangen in het afdak boven de buitenwc.
Rijke mensen geven geen geld aan zo een nutteloze zaken eh.We zitten in een bouwvallige parochiezaal in Moeskroen waar je de gebroken asbestplaten ziet hangen in het afdak boven de buitenwc.
maar naar de buitenwereld toe wel de groten afgeven, typischWe zitten in een bouwvallige parochiezaal in Moeskroen waar je de gebroken asbestplaten ziet hangen in het afdak boven de buitenwc.
Als dat bij mij zo lang duurde, ik was al lang naar een frituur gaan zoeken.Update: het buffet staat op tafel, maar om een of andere reden mogen we er nog niet heen.
Send help.
Of gewoon naar het buffet gaan en demonstratief die obligate gekookte zalm binnenschranzen.Als dat bij mij zo lang duurde, ik was al lang naar een frituur gaan zoeken.
Hebt ge op kwebbel hare schoot mogen zitten?3 dagen Plopsaland na elkaar, 3 fucking dagen in een pokken druk park waar ge een uur moogt aanschuiven voor een rit van 10 minuten.

Beter dan 180min aanschuiven voor een ritje van 2min.3 dagen Plopsaland na elkaar, 3 fucking dagen in een pokken druk park waar ge een uur moogt aanschuiven voor een rit van 10 minuten.
Dat zat er zelfs niet tussen.Of gewoon naar het buffet gaan en demonstratief die obligate gekookte zalm binnenschranzen.
Nee bij Marie welHebt ge op kwebbel hare schoot mogen zitten?![]()
Smile, het weekend is bijna over!Verveel mij de laatste dagen enorm snel.
Er is niks dat mij lang kan boeien momenteel, ook games niet.
Dat in combinatie met mijn uitstelgedrag heb ik amper iets nuttig gedaan dit weekend.
Hier het zelfde.Verveel mij de laatste dagen enorm snel.
Er is niks dat mij lang kan boeien momenteel, ook games niet.
Dat in combinatie met mijn uitstelgedrag heb ik amper iets nuttig gedaan dit weekend.