Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook onlangs nog eens Burger King. Was jaren geleden.

Dat is gewoon industriële kartonnen brol. Mag gerust opnieuw jaren duren totdat ik dat nog eens eet.
BK is toch echt lekker? MC Donalds trekt echt op niks, droge kartonsmaak maar BK is toch van een totaal ander niveau vind ik.

Vandaag ook geweest en die mozarella burger is echt 🤤🤤🤤🤤🤤. Hun groentjes vind ik ook veel verser dan die uitgelebberde sla in MC Donalds.

BK is toch echt lekker? MC Donalds trekt echt op niks, droge kartonsmaak maar BK is toch van een totaal ander niveau vind ik.

Vandaag ook geweest en die mozarella burger is echt 🤤🤤🤤🤤🤤. Hun groentjes vind ik ook veel verser dan die uitgelebberde sla in MC Donalds.
Dan moet ge deze maar eens proeven:
De ultimate shedder king. Mmmmmm

43f2a9.webp

Wat voor een rare idioot moet ge zijn om bomen te gaan kapot maken in een park... Gewoon, zo maar :wallbash:

Misschien zouden ze daar eens een paar van die wildcamera's moeten hangen?

Welk fastfood is er dan wel goed? BK is het enige dat ik eet van de bekende ketens.
Tenzij je een elis gourmetburger of een manhatten gaat eten in bxl, maar betaal je wel veel meer voor / tenzij je ze alleen thuis zelf maakt...

Ik eet een BK wel alleen int buitenland, nooit in belgie :thinking:
Five Guys burgers zijn nog wel lekker maar wel erg duur. Niks boven de frituur.

Five Guys burgers zijn nog wel lekker maar wel erg duur. Niks boven de frituur.
Ik ben daar één keer geweest in Antwerpen.
Idd lekker, maar 12€ voor een hamburger???
Dan nog frieten en drank en je bent bijna 20€ kwijt
En zoveel veter is het nu ook weet niet.
En daar bovenop moest ik daar nog engels praten of ze verstonden me niet 😡

Vriendin haar brolauto die tot zijn laatste dag probeert geld uit onze zakken te slaan. In februari een nieuwe besteld na de zoveelste herstelling. Levering nieuwe stond gepland voor eind april, is ondertussen al verschoven naar juni. In mei nog een lager kapot dus weer €105 in de vuilbak, valt vandaag de passagiersruit naar beneden :sarcastic:

Ook wel een glimlach, maar op dat moment vooral een ergernis.
Droomde vannacht dat ik met een moordgriet, een 11/10, echt vlot aan het flirten was. Alles lukte. Dan vroeg ze of ik met haar mee naar huis gung voor geweetwel wat. Zeg ik toch wel niet:

"Nee dank u. Tis heel vriendelijk maar ik ben al getrouwd"

Poef, direct wakker. Zelfs in mijn dromen cockblock ik mezelf. :sop:

Droomde vannacht dat ik met een moordgriet, een 11/10, echt vlot aan het flirten was. Alles lukte. Dan vroeg ze of ik met haar mee naar huis gung voor geweetwel wat. Zeg ik toch wel niet:

Nu voor de home run gaan... uw vrouw over uw droom vertellen en ruzie de rest van de dag 👌.

Ik heb zoiets vergelijkbaars ooit gepresteerd in real life...
Zus van een vriendin van me wou wel met me naar de dansles in Leuven, nadien nog ééntje gaan drinken. Ze nodigde me toen uit op haar kot, maar ik had tot op dat ogenblik niets door, ze was voor mij way out of my league. En ik heb toen dus vriendelijk bedankt. Neen, dus, ze was serieus op haar tenen getrapt :wallbash::wallbash::wallbash:

Vandaag is het de Internationale dag van de masturbatie.

Verhaal verteld in de hoop dat ze een trio (vvm) ging voorstellen. En er is inderdaad een date van gekomen...

Ikzelf met mijn rechterhand. :headshake:
Je bent een dagje te laat :confused2: .

OT: de buienradar gaf daarstraks voor de komende 2 uur geen regen. Dus ik het gewaagd zonder regenjas buiten te gaan. Alles ging goed, net geen 2 uur gewandeld en ik had nog 5 minuten te stappen tot thuis en ineens een stevige bui die losbarstte. Duurde misschien maar 2 minuten maar wel serieus nat geworden.

Online shoppen...

Bestel grasrobot
Grasrobot wordt niet geleverd op beloofde dag, tracking toont aan dat ook postnl niet weet waar het pakket is.
Ik neem contact met verkoper en zij bevestigen dat er iets mis is.
Bestaand order wordt gecanceled en ze sturen een nieuw exemplaar.
Tracking blijkt te werken en op beloofde dag krijg ik het pakket.
Bij thuiskomst blijk ik 2 dozen ontvangen te hebben, ook de originele ontbrekende is boven water gekomen.
Eerlijk als ik ben stuur ik een mail naar de klantendienst die mij een retourbon opmaken.
Paar dagen later retourneer ik de extra doos en krijg een dag of erna een mail dat ze de retour ontvangen hebben en dat ze mijn geld gaan terugstorten.
Ik denk dat dat een standaarmailtje is maar nee hoor... volle som terug op de rekening gestort :lol:

En vandaag boeken ze mij een openstaand saldo dat ik nog dien te voldoen.

Het leven kan online zo eenvoudig zijn.

Familiefeest langs mijn vrouw haar Franse kant. Er wordt nog steeds geen aanstalten gemaakt om het buffet klaar te zetten.

Fml.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan