Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jawel, dat is mijn plaats en mij stoort dat - fuck off naar een andere plaats.
Haha, dat heb ik ook eens meegemaakt. Er zaten daar al drie figuren en we vroegen vriendelijk of ze ergens anders konden gaan inzitten waarover ze moeilijk deden, want ja 'lege zaal dus plek genoeg enzo'.

Maar wij waren daar initieel met z'n vijven of zessen geloof ik, maar op het moment dat we dat vroegen stonden we daar nog maar met ons tweeën. Paar seconden later komt de rest van ons eraan en daar was een serieuze beer bij waar je op 't eerste zicht geen ruzie mee wilt. Ik hoor opeens één van die mannen stilletjes zeggen: "ja zullen we daar ergens gaan zitten dan?" oid :rofl:

Na een annulering van onze rechtstreekse vlucht die we maanden op voorhand geboekt hadden, overgeboekt geweest naar een vlucht met overstap (met kleine kinderen).. ok shit happens.

Nu onze alternatieve terugvlucht die we al met tegenzin accepteerden tijdens onze vakantie ook plots geannuleerd, nu tijdens de vakantie die bezig is dus... Enige alternatief is een vlucht die om 12u 's nachts vertrekt. Nogmaals, 1 baby en een kleuter bij.. huisje moeten we om 10u 's morgens verlaten en de huurwagen is tot 16u...

Fuck you Brussels airlines, dikke harde fuck you.

Ik heb intussen een andere vlucht gevonden via Ryanair, kost me los €900 meer. Ik ga dus het alternatief van Brussels airlines niet accepteren en m'n geld terugvragen.

Vraag me wel af of het nut heeft om achteraf deze clusterfuck van een boeking een klacht voor te maken, vind dit echt compleet onacceptabel.

Je moet voor opname in het ziekenhuis een lijst maken van de geneesmiddelen die je neemt, oké.
Je moet die geneesmiddelen ook meenemen wanneer je naar het ziekenhuis gaat, oké.
Bij opname (afgelopen maandag) geef ik mijn zak geneesmiddelen af en krijg ik te horen dat ze die wegzetten, dat ik geneesmiddelen uit hun apotheek krijg en dat ik de zak weer meekrijg wanneer ik naar huis ga.
Dan had ik die zak beter niet kunnen meesleuren gvd.
Op de koop toe geven ze dan ook nog eens van verschillende zaken die ik neem een alternatief van een ander merk.

Je moet voor opname in het ziekenhuis een lijst maken van de geneesmiddelen die je neemt, oké.
Je moet die geneesmiddelen ook meenemen wanneer je naar het ziekenhuis gaat, oké.
Bij opname (afgelopen maandag) geef ik mijn zak geneesmiddelen af en krijg ik te horen dat ze die wegzetten, dat ik geneesmiddelen uit hun apotheek krijg en dat ik de zak weer meekrijg wanneer ik naar huis ga.
Op de koop toe geven ze dan ook nog eens van verschillende zaken die ik neem een alternatief van een ander merk.
Is idd standaard, ik had geluk, ik kreeg mijn zakje gewoon terug... "Euhm... Onze computer vindt dit en dat niet terug, volg je gewoon zelf je medicatie op? Je bent het toch gewoon he." 😈 (Bereiding, voedingssupplement en migraine medicatie)

Is idd standaard, ik had geluk, ik kreeg mijn zakje gewoon terug... "Euhm... Onze computer vindt dit en dat niet terug, volg je gewoon zelf je medicatie op? Je bent het toch gewoon he." 😈 (Bereiding, voedingssupplement en migraine medicatie)
Da's om te vermijden dat je sommige zaken zelf "achter 't gat" toch gaat innemen, of dubbel nemen. Gebeurt vaak genoeg.
Verkeerd gequoted, sorry.

Gisteren naar de dokter geweest met 4-5 kleinere zaken waar het antwoord telkens neerkwam op "ja meneer, oud worden he" :angry:.
Nu moet ik mij laten onderzoeken op reuma, hielspoor, en mijn prostaat :eek:.

En mijn echte ergernis: Ze raadt me aan om minder impactvolle sporten te doen (ik doe vooral snowboard, squash, basket, soms nog wat krachttraining en was net van plan rugby te beginnen).

En dan "to add insult to injury" zegt ze "wielrennen bvb?".
WIELRENNEN :lint:

Gisteren naar de dokter geweest met 4-5 kleinere zaken waar het antwoord telkens neerkwam op "ja meneer, oud worden he" :angry:.

En mijn echte ergernis: Ze raadt me aan om minder impactvolle sporten te doen (ik doe vooral snowboard, squash, basket, soms nog wat krachttraining en was net van plan rugby te beginnen).

Laat die hielspoor maar snel checken, ben er zelf al 2 jaar mee aan het kloten. No fun!
En wielrennen > squash (en basket).

Laat die hielspoor maar snel checken, ben er zelf al 2 jaar mee aan het kloten. No fun!
En wielrennen > squash (en basket).
Yeh het stoort in elk geval deftig, ik moet foto's laten maken ervoor.
Maar ik kan uw bericht niet serieus nemen o.w.v. uw trollcomment op het einde.

Yeh het stoort in elk geval deftig, ik moet foto's laten maken ervoor.
Maar ik kan uw bericht niet serieus nemen o.w.v. uw trollcomment op het einde.
Ja want hielspoor is het slechtste om te onderzoeken. Wacht maar tot men aan uw prostaat zit te kotteren :unsure:

Da's om te vermijden dat je sommige zaken zelf "achter 't gat" toch gaat innemen, of dubbel nemen. Gebeurt vaak genoeg.
Mij hebben ze bij mijn opname in maart wijsgemaakt dat het niet alleen daarvoor is maar ook zodat ze kunnen nagaan aan de hand van de verpakkingen (moest allemaal in de originele verpakking zitten dus in mijn geval 2x een insulinepen in een grote doos, dan 1 stripje pillen in een doos waar er 10 inzitten anders, nog een ander stripje in een doos waar er anders x aantal inzitten) kunnen nagaan wat ze in de apotheek zitten hebben en wat ze ter vervanging kunnen geven of desnoods bestellen als ze niet het exact zelfde zitten hebben.

En uiteindelijk heb ik die zak ook hele opname bij mij zelf gehad.

Na een annulering van onze rechtstreekse vlucht die we maanden op voorhand geboekt hadden, overgeboekt geweest naar een vlucht met overstap (met kleine kinderen).. ok shit happens.

Nu onze alternatieve terugvlucht die we al met tegenzin accepteerden tijdens onze vakantie ook plots geannuleerd, nu tijdens de vakantie die bezig is dus... Enige alternatief is een vlucht die om 12u 's nachts vertrekt. Nogmaals, 1 baby en een kleuter bij.. huisje moeten we om 10u 's morgens verlaten en de huurwagen is tot 16u...

Fuck you Brussels airlines, dikke harde fuck you.

Ik heb intussen een andere vlucht gevonden via Ryanair, kost me los €900 meer. Ik ga dus het alternatief van Brussels airlines niet accepteren en m'n geld terugvragen.

Vraag me wel af of het nut heeft om achteraf deze clusterfuck van een boeking een klacht voor te maken, vind dit echt compleet onacceptabel.

Kan je gewoon geen hotel boeken bij de luchthavenben dan uit checken rond 22:00. Nacht vluchten met babies op zich zijn easy, de onze kwamen zelf niet wakker als op of afstappen uit het vliegtuig.

Je zal normaal geen refund krijgen van BA want vlucht ging door.

Een afspraak maken bij een dokter voor ons ziek zoontje…verschrikkelijk!!
Alle kinderartsen vandaag bezet, de meeste huisartsen werken ook al blijkbaar niet op een woensdagnamiddag!!

Bij uw eigen huisarts word je ook al doorgestuurd naar de huisarts van wacht. Om deze huisarts van wacht te bereiken, ben ik al bijna een uur kwijt met al die wegenwerken daar 🤬

Alle kinderartsen vandaag bezet, de meeste huisartsen werken ook al blijkbaar niet op een woensdagnamiddag!!

Bij uw eigen huisarts word je ook al doorgestuurd naar de huisarts van wacht. Om deze huisarts van wacht te bereiken, ben ik al bijna een uur kwijt met al die wegenwerken daar 🤬

Zelfde met tandartsen, vooral met die patientenstop. Je zal maar een tandarts hebben die op pensioen gaat, gechareld zijt ge.

Maar wel blijven vasthouden aan slechts een beperkt aantal artsen toe te laten om af te studeren.

Hier was het ook ferm toen onze dochter ziek was een tijdje geleden.
39,4 koorts en gelukkige nog op het einde van de dag bij de pediater in het ziekenhuis kunnen gaan.

Deze morgen weer koorts maar gelukkig vanavond toevallig al een afspraak gepland voor controle bij de pediater.
Ik zou er weer niet willen aan beginnen

De (het?) hielspoor stoort het meest voor sporten. Qua onderzoek zie ik het minst uit naar de prostaat idd :laugh:.
Mag ik vragen waarom ze je prostaat willen controleren, klachten? Lijkt me wel straf, ik denk dat we ongeveer dezelfde leeftijd hebben.

Hielspoor had ik enkele jaren terug, mogelijk door wat te verzwaren. Dat is vreemd genoeg opgelost toen ik van die schuimrubberen addidassloefen heb gekocht om thuis rond te lopen. Daarvoor liep ik gewoon op mijn kousen op de tegels, wat kennelijk niet ideaal was om te genezen. Terwijl ik ze gewoon had gekocht omdat ik serieus wat pijn had net uit bed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan