Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is te droog, idk don't know waaromZegt dan rest in peace he?
Ok dan idc don’t careIs te droog, idk don't know waarom
Wij hebben een tijd geleden ook eentje verloren. Een paar weken geleden een kaartje in de post. ik doe het open, bleek een kaartje om ons te steunen van de dierenarts. 'k Heb mij efkes in de badkamer moeten zetten want ik was er nie goed van zo plots.Nooit gedacht dat ik zo hard ging afzien van het verlies van mijn kat, is van zaterdag ochtend en als ik nu nog efkes alleen zit met mijn gedachten zo random beginnen bleiten.. Hopelijk dat het rap verbetert. Ik zie constant da beestje voor mijn ogen afzien die nacht, en kon niets doen.
Ook precies niet naar huis willen gaan, en als ik dan toch thuis ben verloren lopen en denken wtf doe ik hier
Das wel schoon. Denk niet dat ik dat moet verwachten. Had em deftig gekeken vrijdagavond ik was hem misschien niet kwijt.. Ergste is dat ik daar voor het werk nog moet komen, anders ik zette daar geen voet meer binnenWij hebben een tijd geleden ook eentje verloren. Een paar weken geleden een kaartje in de post. ik doe het open, bleek een kaartje om ons te steunen van de dierenarts. 'k Heb mij efkes in de badkamer moeten zetten want ik was er nie goed van zo plots.
Gewoon zijn ketel iets geven tegen het opwarmen en zeggen dat het over een paar dagen in orde komt.Das wel schoon. Denk niet dat ik dat moet verwachten. Had em deftig gekeken vrijdagavond ik was hem misschien niet kwijt.. Ergste is dat ik daar voor het werk nog moet komen, anders ik zette daar geen voet meer binnen
Perfect logisch hé, dat pakje is veel makkelijker terug mee te nemen!UPS, ik ga daar ooit eens 1 iets aan doen.
Een fiets van 2000€: och geen probleem, die gaan we gewoon voor de deur in het stormweer laten staan.
Pakje van 100€ waar ik een briefje aan de deur hang waar ze het mogen zetten met handtekening enal. Oh nee, dat gaan we weer mee pakken en op een andere dag leveren.

Bij ons had hij eens een pakje mee voor de buren. Bleek een fiets te zijn in een zo grote doos dat mijn vrouw niet binnen kon met de kinderwagen 's avondsUPS, ik ga daar ooit eens 1 iets aan doen.
Een fiets van 2000€: och geen probleem, die gaan we gewoon voor de deur in het stormweer laten staan.
Pakje van 100€ waar ik een briefje aan de deur hang waar ze het mogen zetten met handtekening enal. Oh nee, dat gaan we weer mee pakken en op een andere dag leveren.

Zeggen: "Gij zijt nu toch ook niet thuis?"Perfect logisch hé, dat pakje is veel makkelijker terug mee te nemen!
Nee hier kwam ik eens net op tijd thuis om die mens van UPS nog te zien voor hij terug instapte. Kreeg ik praktisch een preek: "dat ik chance had, want het was al de 2de keer en nu zou het naar het depot gaan ze. Het was trouwens niet de eerste keer dat ik niet thuis was hé, en mijn hond maar blaffen als hij aanbelde."
Ik wist alleszins even niet wat zeggen, dat wel.
.Opnieuw: Mailtje naar het bedrijf dat je niks hebt ontvangenUPS update.. Tracking was veranderd naar einde van de dag. Ik ben thuis.. Niets of niemand te zien. Half uur later staat de tracking op afgeleverd voor de deur. Ik naar de deur en pakje ligt voor de deur.
![]()
Anders leren ze het nooit.'t Zit in de familiale sfeer.Op je werk of thuis?

Zou ook maar erg zijn dat een fiets van 2000 euro niet tegen wat regen kan.UPS, ik ga daar ooit eens 1 iets aan doen.

Jawel, dat is mijn plaats en mij stoort dat - fuck off naar een andere plaats."Ja de zaal is toch niet vol dus dat stoort toch niet he"