Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Week na week ondervinden hoe zwaar gokken op voetbal verspreidt zit, kwam weer gast van een toeleveringsbedrijf triomfantelijk rondbalken dat 'm 133€ had gewonnen. 't Is volk waar je geen vat op hebt, gebrek aan doorgroeimogelijkheden maakt ze zo kwaad dat ze zich afschermen van gezond verstand en mekaar om ter platst ophitsen pffffff

Hoeveel heden plat in de keuken gekakt door de honden (of op zijn minst één v/d twee) waar kay-gell nog jaloers op zou zijn, is denken wat ze gisteren voor speciaal gekregen hebben maar buiten ne kong met wat wortel en stukjes worst in geen idee en dat zijn ze gewoon... .

Dokter, wat werkt eigenlijk het beste tegen diabetes neuropathie? Ah, antidepressiva!

and-im-completely-fucked-kaya-scodelario.gif

Precies ineens veel pollen in de lucht ofzo (ofwel net die soort waarvoor ik allergisch ben).

Jeukende ogen, niet normaal :wallbash:
Ja idem. Ik was content me de storm van vorige week zodat er wa pollen uit de luchten zouden spoelen, maar sinds gisterenavond ist ineens x10 gegaan qua hooikoorts-klachten :|

Precies ineens veel pollen in de lucht ofzo (ofwel net die soort waarvoor ik allergisch ben).

Jeukende ogen, niet normaal :wallbash:
De laatste dagen is het idd erger dan er voor.

OT: Mijn oude auto staat hier al 3 jaar stil. Ze komen hem vandaag ophalen en ik ben er slechtgezind van :(

Nooit gedacht dat ik zo hard ging afzien van het verlies van mijn kat, is van zaterdag ochtend en als ik nu nog efkes alleen zit met mijn gedachten zo random beginnen bleiten.. Hopelijk dat het rap verbetert. Ik zie constant da beestje voor mijn ogen afzien die nacht, en kon niets doen.
Ook precies niet naar huis willen gaan, en als ik dan toch thuis ben verloren lopen en denken wtf doe ik hier

Nooit gedacht dat ik zo hard ging afzien van het verlies van mijn kat, is van zaterdag ochtend en als ik nu nog efkes alleen zit met mijn gedachten zo random beginnen bleiten.. Hopelijk dat het rap verbetert. Ik zie constant da beestje voor mijn ogen afzien die nacht, en kon niets doen.
Ook precies niet naar huis willen gaan, en als ik dan toch thuis ben verloren lopen en denken wtf doe ik hier
Begrijp het heel goed, die van mij is zoals mijn kindje. Ik zal ook kapot zijn van verdriet als ik die moet afgeven. Veel sterkte, het zal wel snel wennen. :hug:

De volgende keer de wasmachine iets minder vol steken zodat ik niet in een wandelende bruisbal verander tijdens een stortbui.

Hoe zet je eigenlijk iemand op ignore? Er begint mij hier iemand serieus mijn kloten uit te hangen, maar ik vind nergens die functie. :(

Edit: just ontdekt dat het niet kan want 't is crew. Jongens toch. Er mag daar toch ook wel eens naar gekeken worden.

Dat ik telkens moet zoeken waar ik gebleven ben met lezen in mijne Humo.
Omdat 1 of meerdere van mijn voorganger(s) op mijne porseleinen troon m'n boekske telkens toesmijt. :angry:

Is normaal als dat je maatje was en je dat beestje graag gezien hebt. Het enigste wat je kan doen is het tijd geven. Ik weet hoe het voelt :( Dikke knuffel :hug:

Is normaal als dat je maatje was en je dat beestje graag gezien hebt. Het enigste wat je kan doen is het tijd geven. Ik weet hoe het voelt :( Dikke knuffel :hug:
Merci, ik denk dat ik niet te lang ga wachten met een nieuwe te gaan halen (of 2) want alleen is toch maar alleen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan