Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al gezien, spijtig genoeg. In mijn eerste jaar universiteit hadden we ook een heel mooie blondine in de aula, iedereen fan, tot die ook zo eens op een dag haar nagels aan het knippen en vijlen was tijdens het hoorcollege. Quite a turn off.
Goh nagels vijlen deef ik ook wel eens, toch niet echt hetzelfde als knippen :unsure:

Een flesje St-Bernardus 12 laten vallen en is gebroken. :cry:

Gelukkig was hij al leeg en kost het me maar 10c.

Zit ik rustig aan het chillen in het zonneke in de tuin. Klokslag 16u dat het crapuul dat 2 huizen verder woont thuiskomt met hun krijsende, gierende kinderen. Direct harde boenk boenk techno muziek opzetten zodat heel de buurt kan meegenieten. Constant zitten roepen tegen hun out of control koters. Misschien zetten ze daarom hun marginale shitmuziek op, zodat ze het gezaag van hun nihil-opgevoede kinderen niet horen.

Wat haat ik dat crapuul toch vanuit de bodem van mijn hart. Misschien dat hun kot ooit in vlammen opgaat door hun koters die iets mispeuteren... Laat ons hopen.
less-drama-more-techno-techno-beats-sunglasses-cat-noirty-designs.jpg

Ja hier ook prijs. Heb me binnen gezet om te eten en ook binnen gewoon zo'n dof irritante bass geluid.
Hopelijk vandaag niet teveel alcohol of dat gaat daar weer eindigen met the best of camping kitch

Buren erlangs zijn de kinderen ook buiten aan het spelen, alhoewel ik twijfel of ze aan het spelen zijn of er ene aan het onverdoofd kelen.

Die kinderen is 1 zaak, die gaan nog op tijd naar binnen en slapen, die muziek zal gewoon weer erger en erger worden, op dees manier kijk ik echt niet uit naar de zomer
Hoe langer het klaar blijft, hoe langer ze buitenblijven en muziek spelen. Het maakt genieten in uw eigen tuin eigen onmogelijk want tussen het gekrijs van hun koters, het geroep van dieje vent tegen said koters en de boenke boenke muziek is er geen moment rust. En als er een moment rust is wordt dat snel de kiem in gesmoord door impromptu geroep of getier van die vader tegen zijn koters.

Hoe langer het klaar blijft, hoe langer ze buitenblijven en muziek spelen. Het maakt genieten in uw eigen tuin eigen onmogelijk want tussen het gekrijs van hun koters, het geroep van dieje vent tegen said koters en de boenke boenke muziek is er geen moment rust. En als er een moment rust is wordt dat snel de kiem in gesmoord door impromptu geroep of getier van die vader tegen zijn koters.
Smijt een PlayStation over de haag, zal direct stil zijn.

Tot zover de nieuwe Taliban dan. Wat is dat toch met die debielen en hun panische angst voor hun vrouwen.

Tot zover de nieuwe Taliban dan. Wat is dat toch met die debielen en hun panische angst voor hun vrouwen.
Ge moet iemand dom kunnen houden natuurlijk als je hunkert naar macht.

Allemaal heel tof dat er nu een wet is voor esteps. Nu deze nog handhaven en laat daar net het schoentje wringen. Het is nochtans makkelijker te beboeten dan iets anders. Dagelijks min zestienjarigen en per twee hierop. Al menig keer gedacht om vanop de fiets een welgemikt trapje uit balans te geven.

Ik ben er zeker van: er is een markt voor een soort hondensnoepje dat je aan de hond van de buren geeft, waardoor die hond zijn baasjes levend verscheurt en daarna zichzelf in een ravijn te pletter stort.
Niets gevonden op kickstarter
Be the change you want to see in the world. Of zoiets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan