Grrr blauwe lucht boven ons maar geen zon. Weer zo nen dwazen wolkenband die gaat blijven hangen boven brussel en tot de middag de boel verpest. Ik wil mijn ochtendzonneken!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig maar. Ik dacht even dat je aan kinderen was begonnen.Hier is de zzzzzzooooooonnnnnnn
lees op zijn Limburgs
Jama of gij nu naar hun gaat of ze komen naar u in t zonneke: ge ziet ze evenveel?Mijn moeder zie ik liefst zo weinig mogelijk.
Hier net ook aan de Schelde: een plekje waar je kan genieten maar dat je ook een beetje moet weten liggen. Liggen er blikjes, salami verpakking, etc. Waarom zijn mensen toch zo onrespectvol naar de natuur en anderen die ook willen genieten aan die plekjesIn het park 2 vuilbakken op 15 meter van elkaar of zo. Waar smijten sommige pummels hun McDonalds's zakken weg? Juist ja mooi te midden die 2 vuilnisbakken.![]()

Het probleem is dat ze dan heel de tijd zit te zagen om binnen te zitten. Dus dan kost het me geld en zit ik alsnog binnen.Jama of gij nu naar hun gaat of ze komen naar u in t zonneke: ge ziet ze evenveel?
edit: squidje was me voor
Ge maakt problemen waar er geen zijn.Het probleem is dat ze dan heel de tijd zit te zagen om binnen te zitten. Dus dan kost het me geld en zit ik alsnog binnen.
Ge kunt ook die bepaalde profielen met slechte invloed blokkeren in uw router en zeggen: "zie, die bestaan niet meer want ze zitten in 't gevang voor oplichting!".Proberen uitleggen aan een jong kind dat influencers en youtubers *natuurlijk* altijd *chance* hebben met alle freebies en 1/1.000.000 kansen die uitkomen is ne moeilijken. In feite lichten ze de boel op om geld binnen te brengen maar dat uitleggen is al helemaal onmogelijk. Nu blijft dat ventje denken dat hij de grootste pechvogel is of dat er een ‘magische’ tweet is die mama kan sturen maar dat mama niet genoeg haar best doet.

Toxische relatie! Verslaafd aan pijnstillers en pillen. En dan nog in de duik doen. Korte metten mee maken!Het gebeurt ni vaak dak koppijn genoeg heb om een pilleke te pakken.
Maar nu es wel en ik doe de kast open en zie da die van mij de ibuprofen leeg gemaakt heeft en ook de laatste nurofen genomen heeft (god mag weten wanneer).
Allee, ge hebt 't één al leeg gemaakt om naar t ander te gaan en da ook op te maken en dan gaat ge geen nieuwe halen![]()
Spijtig genoeg ook een klassiekertje ten huizen DiffieHMAllee, ge hebt 't één al leeg gemaakt om naar t ander te gaan en da ook op te maken en dan gaat ge geen nieuwe halen![]()

Welke werkgever?Ex vertelde me gisteren dat er bij haar op het werk camera's hangen om te controleren dat de werknemers niet teveel op de GSM zitten, alsook aan de wastafels van de toiletten. In een bureauomgeving. WTF.