Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gedacht dat ge even controle over de lichten had was er toch voor een moment.Van die rode lichten waar ge als fietser op knopke moet duwen alleen krijgt ge dan geen groen.
3 volledige "wissel toeren" qua licht gewacht en geen enkele keer groen voor mij![]()

Want een neus vol watten is het summum van elegantie?Gezond en wel naar de Efteling en Slagharen gaan om dan snipverkouden terugkomen is dikke klote.
Mijn neusgat links lijkt op een lekkende kraan en rechts zit potdicht.
Nu heb ik er links een wattenschijfje ingestoken anders vloeit de snot er zo uit en that's not ladylike. Zo niet elegant...![]()

elke keer iemand naar haar ziet kan ze nu boos kijken en hen afsnauwen met "watte?"Want een neus vol watten is het summum van elegantie?![]()
Doorstromingsmaatregel. Hier zijn de verkeerslichten ook ingesteld op optimale doorstroming. Dus groen voor fietsers en voetgangers om de twee cycli als er iemand op het knopje heeft gedrukt. Met dank aan Agentschap Weg &Verkeer. Auto >>> zwakke weggebruikersVan die rode lichten waar ge als fietser op knopke moet duwen alleen krijgt ge dan geen groen.
3 volledige "wissel toeren" qua licht gewacht en geen enkele keer groen voor mij![]()
Die pijl eruit halen zou ook al helpen.Een andere aflevering van koken met Tonerider:
- Tonerider wacht geduldig tot het water begint te koken voor de spaghetti. Na tien minuten nog niks, checked hij eens van wat dichterbij en merkt hij dat hij het vuur niet heeft opgezet.
- Sakkert even en zet het vuur op. Gaat dan maar achter de pc wat zitten, want nu duurt het toch nog tien minuten. Na tien minuten checked hij het water en het kookt nog niet. Reden: Tonerider heeft zijn grootste pot op zijn kleinste vuur gezet.
Voordeel: de saus, die gelukkig wel op een juist vuur staat, zal lang genoeg gesudderd hebben
Nadeel: Tonerider begint serieus te twijfelen aan zijn mentale vermogens.
Da verstaan ik maar ge ziet dezelfde moeder of het nu hier of daar is.Mijn moeder zie ik liefst zo weinig mogelijk.
das geen pijl, maar de spaghetti die ontploft isDie pijl eruit halen zou ook al helpen.
Ik heb er door die reden al 3 versleten. Echt super fragiel die dingen.Pinnekes gebogen op een CF reader.
Waarom hebben die dingen geen diepere sleuf zodat ge geen pinnekes kunt ombuigen.
Ook weer waar. Goeie tip voor volgende keer.Da verstaan ik maar ge ziet dezelfde moeder of het nu hier of daar is.
Dus je hebt eigenlijk eene (spaghetti) piet in uw hoofd steken?das geen pijl, maar de spaghetti die ontploft is

Ik vind het wel gemakkelijker om ergens te vertrekken dan om mensen zelf buiten te zetten. Dus visites bij ons thuis duren meestal langer dan als wij ergens op visite gaan.Ook weer waar. Goeie tip voor volgende keer.

En 3de ergernis van vandaag,deze ochtend naar wetteren gereden over de E40.
Zuinig op cc aan 120 op teller...
Blijkt dus smogalarm te zijn, heb nergens een plakkaat van 90 gezien op de snelweg. Op de terugweg in Erpe Mere stond de eerste aanduiding. Blijkt dus tot voorbij gent 90 te zijn.
En blijkbaar zouden ze trajectcontrole aangepast hebben :millionfacepalm:
Boete is binnen. Die van 8u35... mag me dus voor de terugrit ook aan 1 verwachten. Godver.
Ik dacht effe dat ik het ook vlaggen ging hebben, maar Tomski heeft het over de E40, Tonerider de E17. Beide hebben een afrit Wetterenja, dan ga ik het toch ook wel vlaggen hebben: bij mij was het wel tussen destelbergen en lokeren.
wel enkel in de richting van mijn werk, want op terugweg had ik het wel door (maar was toen precies wel de enigste).
Vraag me wel af waarom er dan ook een losse flitser op die brug stond. Je kan toch niet twee keer voor hetzelfde geflitst worden? Anyway, nog een paar weken bang afwachten dan maar.
Daar stonden in elk geval wel genoeg borden, want er staat er nog steeds eentje die ze terug vergeten om te draaien zijn.![]()

Ik zeg altijd: "ik ga slapen, dan kunnen de mensen naar huis."Ik vind het wel gemakkelijker om ergens te vertrekken dan om mensen zelf buiten te zetten. Dus visites bij ons thuis duren meestal langer dan als wij ergens op visite gaan.![]()