Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van die rode lichten waar ge als fietser op knopke moet duwen alleen krijgt ge dan geen groen.
3 volledige "wissel toeren" qua licht gewacht en geen enkele keer groen voor mij 😅

Gezond en wel naar de Efteling en Slagharen gaan om dan snipverkouden terugkomen is dikke klote.
Mijn neusgat links lijkt op een lekkende kraan en rechts zit potdicht.😐
Nu heb ik er links een wattenschijfje ingestoken anders vloeit de snot er zo uit en that's not ladylike. Zo niet elegant...😐

Gezond en wel naar de Efteling en Slagharen gaan om dan snipverkouden terugkomen is dikke klote.
Mijn neusgat links lijkt op een lekkende kraan en rechts zit potdicht.😐
Nu heb ik er links een wattenschijfje ingestoken anders vloeit de snot er zo uit en that's not ladylike. Zo niet elegant...😐
Want een neus vol watten is het summum van elegantie? :p

Van die rode lichten waar ge als fietser op knopke moet duwen alleen krijgt ge dan geen groen.
3 volledige "wissel toeren" qua licht gewacht en geen enkele keer groen voor mij 😅
Doorstromingsmaatregel. Hier zijn de verkeerslichten ook ingesteld op optimale doorstroming. Dus groen voor fietsers en voetgangers om de twee cycli als er iemand op het knopje heeft gedrukt. Met dank aan Agentschap Weg &Verkeer. Auto >>> zwakke weggebruikers

Een andere aflevering van koken met Tonerider:
- Tonerider wacht geduldig tot het water begint te koken voor de spaghetti. Na tien minuten nog niks, checked hij eens van wat dichterbij en merkt hij dat hij het vuur niet heeft opgezet.
- Sakkert even en zet het vuur op. Gaat dan maar achter de pc wat zitten, want nu duurt het toch nog tien minuten. Na tien minuten checked hij het water en het kookt nog niet. Reden: Tonerider heeft zijn grootste pot op zijn kleinste vuur gezet.

Voordeel: de saus, die gelukkig wel op een juist vuur staat, zal lang genoeg gesudderd hebben
Nadeel: Tonerider begint serieus te twijfelen aan zijn mentale vermogens.

Een andere aflevering van koken met Tonerider:
- Tonerider wacht geduldig tot het water begint te koken voor de spaghetti. Na tien minuten nog niks, checked hij eens van wat dichterbij en merkt hij dat hij het vuur niet heeft opgezet.
- Sakkert even en zet het vuur op. Gaat dan maar achter de pc wat zitten, want nu duurt het toch nog tien minuten. Na tien minuten checked hij het water en het kookt nog niet. Reden: Tonerider heeft zijn grootste pot op zijn kleinste vuur gezet.

Voordeel: de saus, die gelukkig wel op een juist vuur staat, zal lang genoeg gesudderd hebben
Nadeel: Tonerider begint serieus te twijfelen aan zijn mentale vermogens.
Die pijl eruit halen zou ook al helpen.

De kinderen van mijn buur die door de rooster omheining blijven hangen en willen kijken hoe we eten. Ala ik dan bij betreffende buur ga bellen, loopt ie staalhard te liegen dat er niemand aan het eind van zijn tuin is en dat het de tuin ernaast is. Kom je terug binnen en zegt mijn vriendin dat hij ze net met een verontschuldiging is komen weghalen.

Volgende keer zal ik ze wel met een welgemikte stamp tegen de omheining, die binnenkort toch vervangen zal worden, weg krijgen. Stelletje ongemanierde kinderen. Als ik drie keer verzoek mijn privacy te respecteren ga je dat ook gewoon doen.

Beter een goede buur dan een verre vriend. Doe mij dan maar een hoop verre vrienden. Heb je minder last van.

Gedroomd da mijne hond gestorven was tijdens een vlietuig crash. Nu klaarwakker.

ben em misschien ook net ff gaan aaien :unsure:

De vele vacatures die nog rondslingeren op het net en die al een tijd niet meer van tel zijn. En als je dan een mail stuurt naar deze werkgevers, met de vraag of deze vacature eigenlijk nog van tel is, krijg je nooit een antwoord.

En 3de ergernis van vandaag,deze ochtend naar wetteren gereden over de E40.

Zuinig op cc aan 120 op teller...

Blijkt dus smogalarm te zijn, heb nergens een plakkaat van 90 gezien op de snelweg. Op de terugweg in Erpe Mere stond de eerste aanduiding. Blijkt dus tot voorbij gent 90 te zijn.

En blijkbaar zouden ze trajectcontrole aangepast hebben :millionfacepalm:
Boete is binnen. Die van 8u35... mag me dus voor de terugrit ook aan 1 verwachten. Godver.
ja, dan ga ik het toch ook wel vlaggen hebben: bij mij was het wel tussen destelbergen en lokeren.
wel enkel in de richting van mijn werk, want op terugweg had ik het wel door (maar was toen precies wel de enigste).

Vraag me wel af waarom er dan ook een losse flitser op die brug stond. Je kan toch niet twee keer voor hetzelfde geflitst worden? Anyway, nog een paar weken bang afwachten dan maar.

Daar stonden in elk geval wel genoeg borden, want er staat er nog steeds eentje die ze terug vergeten om te draaien zijn. :p
Ik dacht effe dat ik het ook vlaggen ging hebben, maar Tomski heeft het over de E40, Tonerider de E17. Beide hebben een afrit Wetteren ;)

Ik zat op de E17 en heb nog niets ontvangen, dus denk dat de trajectcontrole daar ongewijzigd was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan