Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Andersom is ook irritant ze. Bv. als ik naar mijn garage bel voor een onderhoud in te plannen. Die pakken daar steevast op met: "Ja?!"
Volgens mij zijn garagisten de grootste boeren van alle zelfstandigen.

Nu heb ik een goeie vriendelijke mens, maar 3 van de 4 doen precies alsof de evenaar door hun gat loopt en je blij moet zijn dat je daar mag gaan.

Volgens mij zijn garagisten de grootste boeren van alle zelfstandigen.

Nu heb ik een goeie vriendelijke mens, maar 3 van de 4 doen precies alsof de evenaar door hun gat loopt en je blij moet zijn dat je daar mag gaan.
Bij mij heeft er eentje bij een klein onderhoud op eigen houtje eens 4 nieuwe banden opgezet, want mijn oude waren versleten volgens hem. Wat nogal speciaal was aangezien die er nog geen 2 maanden opzaten.

Die heeft hij toch ook heel snel mogen terugzetten en ik heb toen ook geweigerd om alle werkuren te betalen.

Bij mij heeft er eentje bij een klein onderhoud op eigen houtje eens 4 nieuwe banden opgezet, want mijn oude waren versleten volgens hem. Wat nogal speciaal was aangezien die er nog geen 2 maanden opzaten.

Die heeft hij toch ook heel snel mogen terugzetten en ik heb toen ook geweigerd om alle werkuren te betalen.
Ik had de mijne binnen gedaan om de silent blocks te vervangen net voor de keuring. Ik ga naar de keuring: afgekeurd voor de silent blocks. 🤬🤬🤬

Ergens anders geweest, plots belt die eerste garagist me op omdst die rekening nog open stond.

"rekening? Welke rekening? Van die silent blocks die je niet vervangen hebt en waarvoor ik afgekeurd ben?"
even stilte "euh nee ja gewoon om de handrem af te regelen voor de keuring, het is maar 10€" "awel ik ga dat dan aftrekken van het geld dat je me eigenlijk nog zou moeten voor die herkeuring"

Hoe dat die het lef eigenlijk nog had om te bellen. Ongelofelijk.

Zelfde geldt voor China en de oliesjeiks. Maar kappen op het rijke, decadente, goddeloze Westen, maar tegelijkertijd komen ze hier wel feesten, willen ze wel eigenaar zijn van een prestigieuze (voetbalclub), meren hun luxejachten aan in onze havens, wonen ze liever in onze steden, kopen ze onze kunst op...

Zelfde geldt voor China en de oliesjeiks. Maar kappen op het rijke, decadente, goddeloze Westen, maar tegelijkertijd komen ze hier wel feesten, willen ze wel eigenaar zijn van een prestigieuze (voetbalclub), meren hun luxejachten aan in onze havens, wonen ze liever in onze steden, kopen ze onze kunst op...
Niet meer toelaten in onze landen. En die eigendommen ook gewoon afpakken.

Proberen met een apple device moest je met Android aan het proberen zijn, is soms lastige app maar nekeer het gelukt is normaal geen problemen meer. Met apple lukt het normaal beter. Andere bellen naar technische dienst van Honeywell. Ook zorgen dat je zeker op 2.4 netwerk zit, ook als er versterkers op het netwerk zitten kan het soms moeilijk doen.
Nog steeds niet in geslaagd toe te voegen in de app.
Enkel android toestellen hier en alle Wifi is enkel 2.4GHz.

Het volgen van de instructies van de technische dienst van Honeywell heeft ook niets opgelost.

De installateur komt vrijdag nog eens kijken en als het niet lukt wil ik een andere thermostaat die ik wel kan koppelen in een app :sop:

Kan ik nu echt geen enkele Facebookpagina meer openen zonder aan te melden?

Da's de toekomst hé

*bezoekt pagina*

1: stel eerst je cookievoorkeuren in (mandatory)
2: link je facebookprofiel (mandatory)
3: link je google profiel (mandatory)
4: accepteer 2 wedstrijd uitnodigingen en 1 survey (mandatory)
5: En als je dan op de pagina uitkomt dan komt er een ad-popup met vertraging waardoor je denkt dat je iets aanklikt op de site maar eigenlijk altijd die ad mee hebt. Waardoor je op back klikt omdat je daar niet wenst te zijn, ga vervolgens terug naar punt 1.

Da's de toekomst hé

*bezoekt pagina*

5: En als je dan op de pagina uitkomt dan komt er een ad-popup met vertraging waardoor je denkt dat je iets aanklikt op de site maar eigenlijk altijd die ad mee hebt. Waardoor je op back klikt omdat je daar niet wenst te zijn, ga vervolgens terug naar punt 1.
En ik dacht gewoon even te zien wat er nieuw was in een bepaalde winkel.

Nu het over facebook gaat.. Hebben jullie de laatste weken ook zoveel voorgestelde videos en berichten in jullie feed?

Vroeger was dat sporadisch eens eentje, maar nu zijn er evenveel of zelfs meer van die voorgestelde dingen tov berichten van vrienden.

Da's de toekomst hé

*bezoekt pagina*

Je vergeet "Hallo, mijn naam is Eva. Waar kan ik je vandaag mee helpen?"

Nu het over facebook gaat.. Hebben jullie de laatste weken ook zoveel voorgestelde videos en berichten in jullie feed?

Vroeger was dat sporadisch eens eentje, maar nu zijn er evenveel of zelfs meer van die voorgestelde dingen tov berichten van vrienden.
Van onbekenden? Ik krijg dat hier ook plots in dat geval. Fimpjes en "lives" van volk dat ik van haar nog pluimen ken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan