Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik beeld me je helemaal in, maar dan in een echte winkel.Op elke website direct die chatbot die opengaat. Hello! Talk to us! Let me help! Ik.ben.hier.juust.fuck.off.
Eh… ja dat klopt ook wel…Ik beeld me je helemaal in, maar dan in een echte winkel.

Op elke website direct die chatbot die opengaat. Hello! Talk to us! Let me help! Ik.ben.hier.juust.fuck.off.

Wij hebben ook zo chauffeurs.Mensen die me opbellen zonder openingszin of context en verwachten dat ik een glazen bol heb. Ik snap niet hoe mensen geen basis aan communicatieve vaardigheden hebben…
1) wie ben jij?
2) waarom bel je mij?
Begin toch eerst met dat te zeggen, in plaats van direct met de deur in huis te vallen?
Ben blij dat iemand anders het ook snapt!!!!! Inderdaad, een droog vitabis koekje was ook hetgeen me ineens binnenschoot.Zoals hier reeds eerder door iemand aangehaald: het nieuwe recept van de nic nacs van Boni trekken op geen hol.
Net een uitgedroogd vitabis koekje
Bij ons eens een klant gehad die begon met: "En is hij daar al?"Wij hebben ook zo chauffeurs.
Zeer irritant inderdaad.
Ze bellen je dan op met de woorden “ Zeg wie gaat er de boete betalen?”
In plaats van goedemorgen en de situatie uit te leggen.

Andersom is ook irritant ze. Bv. als ik naar mijn garage bel voor een onderhoud in te plannen. Die pakken daar steevast op met: "Ja?!"Mensen die me opbellen zonder openingszin of context en verwachten dat ik een glazen bol heb. Ik snap niet hoe mensen geen basis aan communicatieve vaardigheden hebben…
1) wie ben jij?
2) waarom bel je mij?
Begin toch eerst met dat te zeggen, in plaats van direct met de deur in huis te vallen?
Ik zou na de 2de keer gewoon al afgelegd hebben.![]()

Dat doe ik ook, maar volgens mij is Sylverscythe ne vriendelijkere mens dan mij.Ik zeg altijd dat ik geen interesse heb en leg dan gewoon af.. Die krijgen geen kans om verdere uitleg te doen![]()

Of van die figuren die dit doen:Mensen die me opbellen zonder openingszin of context en verwachten dat ik een glazen bol heb. Ik snap niet hoe mensen geen basis aan communicatieve vaardigheden hebben…
1) wie ben jij?
2) waarom bel je mij?
Bij ons eens een klant gehad die begon met: "En is hij daar al?"
Wie is daar al? Wie ben je zelf? Waarvoor heb je hem nodig? Enfin, uiteindelijk hebben ze er niks aan verkocht.![]()
Wel ja, ik probeer wel beleefd te blijven, ik vermoed dat die mensen ook gewoon die job doen om een inkomen te hebben, en dit niet echt hun droom was als kind.Dat doe ik ook, maar volgens mij is Sylverscythe ne vriendelijkere mens dan mij.![]()
Voila, ik laat ze ook gewoon uitspreken en bedank dan vriendelijk. Die mensen doen ook maar gewoon hun job, en wellicht niet met volle plezier, dus ik wil dat niet erger maken met onvriendelijk of bruut af te leggen. (tenzij ze opdringerig blijven, maar dan zoeken ze het zelf).Wel ja, ik probeer wel beleefd te blijven, ik vermoed dat die mensen ook gewoon die job doen om een inkomen te hebben, en dit niet echt hun droom was als kind.
Maar als zoiets nog eens gebeurt geef ik het wel op eerlijk gezegd, gewoon een neen aanvaarden moeten ze nu ook wel kunnen.

Laatste keer dat ze mij gebeld hebben voor ik mij op de bel-mij-niet-meer lijst ingeschreven heb was het gesprek ongeveer gelijkaardig.Ik werd gisteren opgebeld door Proximus, ik vraag me echt af op dat opdringerig zijn opbrengt (moet zijn van wel).
- Hallo, met blabla van Proximus, we bellen even om te vergelijken of mensen wel de goedkoopste formule hebben voor hun producten want blablabla....volgende week woensdag om 14u kunnen we iemand langssturen!
* Euhm neen hoor dat zal niet nodig zijn.
- Misschien past dat moment niet, vrijdag is heel de dag nog mogelijk!
* Neen mevrouw, ik ga hier niet op ingaan hoor, u hoeft niet langst te komen.
- Oh we doen dit omdat we mensen aanraden twee maal per jaar alle de tarieven te bekijken want blablabla...anders de week erop maandag?
* Neen, ik heb geen interesse en ik heb geen afspraak nodig.