Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Belt hier iemand naar ons op de IT-dienst dat haar laptop kapot is. Die komt hier. Ik steek een andere lader in en die laptop werkt. Ik geef dus die lader mee. Ik kijk naar haar lader en steek die in en inderdaad geen signaal. Ik kijk eens goed naar die lader en dan blijkt dat tussenstuk niet in te steken. Mensen letten echt niet op.

Dat verhaal van dat Colombiaans koppel op die bus.

Pas, op hun rondreis, zijn vriendin ten huwelijk gevraagd en dan samen op de bus iets erna stappen.
Hij dood en zij gewond.
Het leven kan toch plots zo omslaan.
Gisteren op r/belgium een topic gelezen van iemand die zijn vriend zocht die op de bus zat.

Even later een edit van dat bericht dat hij overleden was. :shutup:

Zoals hier reeds eerder door iemand aangehaald: het nieuwe recept van de nic nacs van Boni trekken op geen hol.

Net een uitgedroogd vitabis koekje

Voor nieuwjaar een afspraak gemaakt voor 2 dagen een tattoo te laten zetten, in Barcelona

Stuur hij 2 weken geleden of die 2 dagen 1 dag kunnen opgeschoven worden omdat hij opreis is naar Costa Rica, en dan maar net terug komt en geen tijd heeft om alles te kunnen tekenen.

Waarop ik antwoord dat mijn vliegticket al vast ligt en verblijf ook, dus dat da nogal lastig is en vraag of hij dat begrijpt.

Waarop hij antwoord geen probleem,

Nu zit ik hier , en laat hij weten dat dag 1 niet doorgaat omdat hij geen tijd heeft gehad om te tekenen.

Uiteraard is dit een luxeprobleem, maar ik dit vind toch zeer onrespectvol.
Alsof ge op reis of eender waar niet kunt tekenen. Zeker omdat hij die datums dan nog heeft voorgesteld.

ik had al een voorgevoel dat dit ging gebeuren.
Ipv te zeggen dat het wel een probleem was, had ik dat vliegticket wel omgeboekt.

Voor nieuwjaar een afspraak gemaakt voor 2 dagen een tattoo te laten zetten, in Barcelona

Stuur hij 2 weken geleden of die 2 dagen 1 dag kunnen opgeschoven worden omdat hij opreis is naar Costa Rica, en dan maar net terug komt en geen tijd heeft om alles te kunnen tekenen.

Waarop ik antwoord dat mijn vliegticket al vast ligt en verblijf ook, dus dat da nogal lastig is en vraag of hij dat begrijpt.

Waarop hij antwoord geen probleem,

Nu zit ik hier , en laat hij weten dat dag 1 niet doorgaat omdat hij geen tijd heeft gehad om te tekenen.

Uiteraard is dit een luxeprobleem, maar ik dit vind toch zeer onrespectvol.
Alsof ge op reis of eender waar niet kunt tekenen. Zeker omdat hij die datums dan nog heeft voorgesteld.

ik had al een voorgevoel dat dit ging gebeuren.
Ipv te zeggen dat het wel een probleem was, had ik dat vliegticket wel omgeboekt.

Vind het geen luxeprobleem hoor want uiteindelijk heb je veel moeten regelen en betalen (vlucht, verblijf etc...) komt zo'n neukfout zeggen dat het eventjes niet past.😕

Kamer van kinderen opgeruimd. Met de vakantie slapen ze samen en nu heb ik ze dus allebei samen met de vuilzak op de stoep gezet, klein en gevaarlijk afval, goodbye my little piggies.

** ja idd ze kunnen dat zelf maar de afwerkingsgraad ligt laag dus soms moet ik er zelf induiken.

Met de vakantie slapen ze samen en nu heb ik ze dus allebei samen met de vuilzak op de stoep gezet, klein en gevaarlijk afval, goodbye my little piggies.
Ik heb hier dus niets aan veranderd: je hebt je kinderen met het vuil op de stoep gezet. Ze zijn gevaarlijk afval.

Beetje grof, niet?

Je weet dat we naar oorlogstijden gaan wanneer dit soort berichten de kop opsteekt.
Dit komt alleen maar in het nieuws omdat het een Rus is. Nazigroet is toch alleen met gestrekte hand, of hebben de moderne fascisten zich ondertussen alles al toegeëigend dat met een rechterhand kan gedaan worden? Een klopje op de borst heeft er ook niets mee te maken. T'is nu wel met de palm naar beneden maar blijkbaar is dat tegenwoordig al genoeg.

Maar soit, hij mag al blij zijn dat hij nog aan sport kan doen natuurlijk, waarschijnlijk omdat het voor een ploeg is. De rest mag gewoon niets meer doen.

Ze maken er hier een klucht van in Hasselt door koppig vol te houden aan het concept van hun doorlopend fietspad/wandelpad.

Ofwel gaan ze eens inzien dat dit op deze manier nooit veilig kan zonder lichten voor het fietsverkeer. Ofwel schaffen ze autoverkeer daar af. (alhoewel ik daar geen voorstaander van ben).
Maar dit aanmodderen dat al jaren bezig is lost niets op. (zostraks overigens ook nog bijna een ongeval gezien daar).

Laatst bewerkt:
Onmogelijk om de Honeywell T6R thermostaat van onze nieuwe CV toe te voegen aan die bucht app.
Proberen met een apple device moest je met Android aan het proberen zijn, is soms lastige app maar nekeer het gelukt is normaal geen problemen meer. Met apple lukt het normaal beter. Andere bellen naar technische dienst van Honeywell. Ook zorgen dat je zeker op 2.4 netwerk zit, ook als er versterkers op het netwerk zitten kan het soms moeilijk doen.

Dit weekend het toetsenbord eens schoongemaakt. Nu al paar dagen op bezig en nu kom ik erachter dat de nummers niet beginnen bij 0, maar bij 1 natuurlijk. Wat voel je je soms een idioot. Enfin. Heel die rij er terug uit en opnieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan