Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En heb je maandagochtend dan eens gebeld om te vragen naar de status? Want je klinkt nogal erg als mijn vrouw, liever sakkeren dat iets niet gunstig is in plaats van zelf initiatief te nemen en proactief te bellenvorige week nog: we leveren in de week van de 4de!!!
heel mijn schedule zo hard aangepast om zo vaak mogelijk thuis te zijn.
Effectieve levering: vrijdag 8, 16:50. Ge kunt gewoon niet later op de week bouwmateriaal laten leveren

En heb je maandagochtend dan eens gebeld om te vragen naar de status? Want je klinkt nogal erg als mijn vrouw, liever sakkeren dat iets niet gunstig is in plaats van zelf initiatief te nemen en proactief te bellen![]()
Haha, da prentje heb ik onlangs exact voorgehad met een klant. Ik stel x-aantal data en uren voor via mail voor een afspraak, zowat een 10tal mogelijkheden op 2 weken tijd, enkele overdag, de meeste 's avonds in de week en 1 op zaterdag.zo. fucking. hard. herkenbaar. Als ik van bepaalde mensen al es bepaalde dag en uur doorkrijg dan vraag ik me soms af: hebben we het jaar vermeld?
![]()

Dinsdag en woensdag terug kans op saharazand.
De carwashindustrie zuigt ons leeg!!
... auto is nog minste, dat spoelt er vlot af gelukkig.yep, en dinsdag, en woensdag, en donderdag en vrijdag moeten dreigen dat ze niet meer gaan moeten komen
Goh, collega van mij had ongeveer elke twee weken denk ik wel een of ander virale infectie in de periode dat zijn kinderen naar de crèche gingen. Maar dat was voor COVID dus die kwam wel werken, half high van de paracetamol.Ik weet dat je iemand anders zijn rekening niet mag maken. Maar ik vraag mij toch af hoe sommige erin slagen om bijna elke maand wel eens ergens een weekske ziek te zijn![]()

grootverbruikers Kinder surprise?Ik weet dat je iemand anders zijn rekening niet mag maken. Maar ik vraag mij toch af hoe sommige erin slagen om bijna elke maand wel eens ergens een weekske ziek te zijn![]()
Gewaarborgd loon van de werkgever: de rekening klopt!Ik weet dat je iemand anders zijn rekening niet mag maken. Maar ik vraag mij toch af hoe sommige erin slagen om bijna elke maand wel eens ergens een weekske ziek te zijn![]()

En een aanslag op uw lever en nierenVolgens mij zal enkel je bloeddruk high zijn bij veel/langdurig paracetamol gebruik.

Vind het ook vreemd dat daar geen moratorium op zit, er zijn spoilers en spoilers. Het leek mij toch redelijk om dit te willen geheimhouden.Dan opent ge de vrt/nws website en knal, direct gigantische spoiler voor De Mol in uw gezicht.
Kloefkappers![]()

Gisteren zo een muizenval gezet, kooitje waarvan dan het deurtje dichtklapt want dood moeten ze natuurlijk niet. Vanmorgen kaas weg en muizenval gewoon leeg. Dus ipv een muis uit huis hebben we hem gewoon een fijn dinertje aangeboden… Ik vind het grappig maar meneer ‘ik zal ze wel uitzetten, da’s technisch’ keek maar sneu![]()
Dat systeem is al een tijdje gewijzigd.Dan moet je eens voor de overheid werken. Ze rekenen hun ziekte dagen uit om zo eerder op pensioen te gaan. Alleen is de kloterij dat je dan soms 2 jaar met een "zieke" zit waarvoor ze geen nieuwe persoon kunnen te werk stellen.
Dus de anderen mogen al zijn uren opvangen.