Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een dik jaar geleden een medisana weegschaal gekocht aan €35 om lichaamsvet enzo een beetje in het oog te houden. Altijd goed gewerkt met schijnbaar genoeg nauwkeurigheid... Sinds verhuis naar ons nieuw appartement geeft hij me elke keer 5kg zwaarder aan dan normaal, bij men vriendin juist hetzelfde.

Meegenomen naar Vandenborre... plots werkt ie perfect, dus kan niet omgeruild worden in garantie Later nog eens gebruikt en toen leek het al meer te kloppen. Kort nadien: terug een foutmarge van 5kg. Op 5 verschillende plaatsen in het appartement getest en de grote foutmarge blijft.

Voor iemand het zegt: ik ben vrij groot(met een laag vetpercentage) gebouwd, dus effectief 5kg meer wegen zou snel opvallen. Op een andere weegschaal zijn de resultaten veel realistischer. :p

De zwaartekracht is sterker in je appartement? :unsure:

En sloefen, gohja het is ergens niet abnormaal dat de prioriteiten verschuiven naar de partner of kinderen, al ben ik wel voorstander van een situatie waar je nog tijd maakt voor de vrienden.
Nee uiteraard, maar de zin lijkt gewoon compleet weg. En als ze er is moet het toch nog altijd mogelijk zijn om 1 of 2 keer per jaar eens een verlof of een festival erdoor te krijgen lijkt me.
Is minder evident maar niet onmogelijk hé. Wij hebben onze vriendenkring toch wat uitgebreid sinds enkele jaren. De juiste kanalen vinden en dan lukt het wel 😀
Wij hadden die kanalen ook gevonden, maar nu ben ik terug single, en heb ik dus meer tijd om mezelf daarin te frustreren :-D

Nee uiteraard, maar de zin lijkt gewoon compleet weg. En als ze er is moet het toch nog altijd mogelijk zijn om 1 of 2 keer per jaar eens een verlof of een festival erdoor te krijgen lijkt me.

Wij hadden die kanalen ook gevonden, maar nu ben ik terug single, en heb ik dus meer tijd om mezelf daarin te frustreren :-D

Hier vant zelfde.. Kinderen spelen daar grote rol in, maar zouden geen excuus mogen zijn.
Als het moet blijven van 1 kant komen stopt het ooit ook. 'die' kanalen doen we niet aan mee.

Wat heb je dan wél gedaan? 🤔

Alles en niets! :unsure:
Vrijdag begon veelbelovend, ik was halve dag vrij dus ik hijs deze massa met de iPad in mijn hangstoel. Was vergeten drinken mee te nemen, ga naar de koelkast en zie daar roomkaas liggen wat de dag erna overdatum was en ik wou met mijn gierige ass die niet weggooien dus ik bak snel een cheesecake.
Dacht ja ik sta nu toch in de keuken dus begin ineens aan het avondeten maar voor ik het wist was het al na 20u.
Kinderen hadden hun broer/zus avond, man was effe weg voor werk dus ik overnieuw in bed met tablet, ineens stond mijn man daar like wtf zomaar uit het niets. :frown:
Anyway weg serie...
Zaterdag; boodschappen, shoppen en in de avond gaan eten bij mijn schoonouders.
Zondag; uitgebreid brunchen, kinderen wouden paardrijden, dochter weggebracht en in de avond gaan eten met vriendinnen.
Maandag; geschrokken klagen en zeiken op BG.:frown:

Ik zie dat in een deel van mijn vriendengroep en daar lijkt het idd gecorreleerd met Corona periode. Een ander deel heeft nog altijd heel weinig overtuiging nodig of komt spontaan met ideeën voor feestjes en weekends. Valt me ook wel op dat bij bevriende koppels, de mannen vaker afhaken terwijl de vrouwen wel nog mee willen. Doorgaans weinig bezwaar tegen.
De ‘insouciance’ gaat er natuurlijk ook meer uit als je naar de veertig en er boven begint te neigen. Waar je vroeger gezellig met twaalf in je blote flikker in een meer ging zwemmen, lees je nu die verhalen over hersen-etende bacteriën. Of je vertrok zomaar op weekend, nu heb je toch het idee dat het geld en tijd misschien beter naar het verven van je houtwerk zou gaan.

Oh wow, is voor heel dat gedoe met Will Smith op de Oscars en het al dan niet mogen lachen met X of Y weer een topic aangemaakt in pol & actua? :rofl:

Gaat zoals gewoonlijk weer een straatje zonder einde worden met 2 groepen die toch nooit elkaars standpunt gaan begrijpen of hun eigen standpunt wijzigen. Nuja, business as usual op pol & actua dus.

Laatst bewerkt:
Oh wow, is voor heel dat gedoe met Will Smith op de Oscars en het al dan niet mogen lachen met X of Y weer een topic aangemaakt in pol & actua? :rofl:

Gaat zoals gewoonlijk weer een straatje zonder einde worden met 2 groepen die toch nooit elkaars standpunt gaan begrijpen of hun eigen standpunt wijzigen. Nuja, business as usual op pol & actua dus.
Ik hoop dat er een stand-up comedian zal mee debatteren :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan