Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Drankje aangenomen van een onbekende?

Wou hele weekend alleen mijn serie uitkijken, heb welgeteld 1 aflevering gezien wtf man.:cry: En dan nog wel in 3 of 4 stukjes.
Nee even serieus, tijd vliegt en dat is af en toe een oprechte ergernis.

Hier nog altijd ziek, verstopte neus, hoesten. En geen enkel medeleven hier in huis voor mij 😡
Haha, als ik mij niet goed voel is da direct van "hij is weeral mannenziek"... :unsure:

Maar als mijn vriendin dan zelf ziek is... doet ze der toch altijd een dikke vette course bovenop nog naar mijn gevoel. Ze ligt hier van donderdagmiddag in haar bed (wel serieuze koorts gehad) maar ze doet dan súper zielig. Haar probleem is da ze gewoon niet niks kan doen, die moet altijd bezig zijn met iets. Als ik zo ziek ben slaap ik gewoon 16-20u oid.

Tot overmaat van ramp hebben wij hier zaterdag heel de dag zonder internet gezien. Zowel vast als mobiel, ik heb een flauw vermoeden dat ze DÉ kabel der kabels hier hebben afgegraven dus ze kon ook geen series of TV kijk oid... ramp, ramp, ramp :laugh:

Haha, als ik mij niet goed voel is da direct van "hij is weeral mannenziek"... :unsure:

Maar als mijn vriendin dan zelf ziek is... doet ze der toch altijd een dikke vette course bovenop nog naar mijn gevoel. Ze ligt hier van donderdagmiddag in haar bed (wel serieuze koorts gehad) maar ze doet dan súper zielig. Haar probleem is da ze gewoon niet niks kan doen, die moet altijd bezig zijn met iets. Als ik zo ziek ben slaap ik gewoon 16-20u oid.

Tot overmaat van ramp hebben wij hier zaterdag heel de dag zonder internet gezien. Zowel vast als mobiel, ik heb een flauw vermoeden dat ze DÉ kabel der kabels hier hebben afgegraven dus ze kon ook geen series of TV kijk oid... ramp, ramp, ramp :laugh:
Ik zou zelfmoord gepleegd hebben... Of een b&b boeken waar ze wél internet hebben! 😇

Zo goed als iedereen in de vriendengroep zijn bompa's of sloefen geworden. Reisjes, feestjes, avontuur,... het zit er allemaal niet meer in.
Die dingen alleen doen kan natuurlijk wel, maar toch... en vindt op je 35 nog maar eens nieuwe (of ja, extra) vrienden.

Zo goed als iedereen in de vriendengroep zijn bompa's of sloefen geworden. Reisjes, feestjes, avontuur,... het zit er allemaal niet meer in.
Die dingen alleen doen kan natuurlijk wel, maar toch... en vindt op je 35 nog maar eens nieuwe vrienden.
Ik heb de indruk dat de COVID-maatregelen dat ook in de hand hebben gewerkt. Heel wat mensen hebben ontdekt dat thuiszitten eigenlijk plezant en rustgevend kan zijn. Anderen liepen natuurlijk tegen de muren op.

Zelf hoor ik ook bij die eerste categorie moet ik zeggen, niet dat ik geen reizen meer wil maken, maar ik merk aan mijzelf toch ook wel dat ik meer dan vroeger mij soms afvraag wat het nut is van een of andere activiteit, terwijl ik ook gewoon thuis mijn zin kan doen.

En sloefen, gohja het is ergens niet abnormaal dat de prioriteiten verschuiven naar de partner of kinderen, al ben ik wel voorstander van een situatie waar je nog tijd maakt voor de vrienden.

Laatst bewerkt:
Het is opnieuw zo koud op kantoor. Mijn jas ligt al over mijn benen, maar overweeg om 'm gewoon aan te doen. Plus ik ben zo moe, al heel de ochtend het gevoel dat ik binnen de halve minuut ter plekke in slaap kan vallen. Staat los van de uurwissel, al zal dat er wel weinig aan helpen.

Die dingen alleen doen kan natuurlijk wel, maar toch... en vindt op je 35 nog maar eens nieuwe (of ja, extra) vrienden.
Ik zie dat in een deel van mijn vriendengroep en daar lijkt het idd gecorreleerd met Corona periode. Een ander deel heeft nog altijd heel weinig overtuiging nodig of komt spontaan met ideeën voor feestjes en weekends. Valt me ook wel op dat bij bevriende koppels, de mannen vaker afhaken terwijl de vrouwen wel nog mee willen. Doorgaans weinig bezwaar tegen.

Is minder evident maar niet onmogelijk hé. Wij hebben onze vriendenkring toch wat uitgebreid sinds enkele jaren. De juiste kanalen vinden en dan lukt het wel 😀

Zal wel een deel aan de leeftijd ook liggen.

Wij proberen die vriendschap toch te onderhouden.
Vrijdag na het werk drinken we al jaren in ons zelfde stamcafe.
Wie zin heeft komt, wie niet komt ook geen probleem.

Wel fijn op deze manier, vriendschap moet je toch een deel onderhouden of dat gaat verwateren.

Een dik jaar geleden een medisana weegschaal gekocht aan €35 om lichaamsvet enzo een beetje in het oog te houden. Altijd goed gewerkt met schijnbaar genoeg nauwkeurigheid... Sinds verhuis naar ons nieuw appartement geeft hij me elke keer 5kg zwaarder aan dan normaal, bij men vriendin juist hetzelfde.

Meegenomen naar Vandenborre... plots werkt ie perfect, dus kan niet omgeruild worden in garantie Later nog eens gebruikt en toen leek het al meer te kloppen. Kort nadien: terug een foutmarge van 5kg. Op 5 verschillende plaatsen in het appartement getest en de grote foutmarge blijft.

Voor iemand het zegt: ik ben vrij groot(met een laag vetpercentage) gebouwd, dus effectief 5kg meer wegen zou snel opvallen. Op een andere weegschaal zijn de resultaten veel realistischer. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan