Squidward
Well-known member
Misschien onder zijn shirt, was zo een tshirt dat nauw aansloot met tribal weetikveel op en zo een veeeeel te skinny jeans met witte basketsloefkes.Had em ne wife beater aka marcelleke aan ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien onder zijn shirt, was zo een tshirt dat nauw aansloot met tribal weetikveel op en zo een veeeeel te skinny jeans met witte basketsloefkes.Had em ne wife beater aka marcelleke aan ?
@kay-gell: zou jou kunnen zijn,niet?![]()
Met @BlackOccult gaan eten voor hare verjaardag?Damn sushi is duur geworden, 50 euro voor zo’n boot mix tegenwoordig.
Aaah, tijd voor een nieuwe sponsor!Ik heb geen geld voor witte basketsloefkes. Die van mij zijn standaard grijs van 't vuil en de leeftijd
Tis een stereotype van de zatlap in zijn marcelleke die op zijn madam klopt. Van in de jaren 20-60 zo, maar er is niks mis met marcellekes of het dragen van een marcellekes. Alleen met op uw/een madam kloppen.Wat is er mis met een marcelleke?
Doe dat ook wel vaak aan.
Ge moogt niks meer tegenwoordig zeg.Alleen met op uw/een madam kloppen.
Klop op een meneer?Ge moogt niks meer tegenwoordig zeg.
Daar kan ze zelf voor zorgen dat het niet moet gebeuren.Tis een stereotype van de zatlap in zijn marcelleke die op zijn madam klopt. Van in de jaren 20-60 zo, maar er is niks mis met marcellekes of het dragen van een marcellekes. Alleen met op uw/een madam kloppen.
T zijt gij die moet trakteren op uwe verjaardag eI wish. @Carrion is te gierig daarvoor.![]()

Meegaan op de glijbaan in korte broek en direct brandwonde op de knie![]()
Op mijn gat maar met de knie tegen de zijkant eeWie gaat er nu op zijn knieën een glijbaan af?