Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uurtje minder lang werken dus.. (en toch 8u betaald)Zomeruur dit weekend
Ach ja, dan lig ik es tot 6u in bed ipv altijd om 5u op te staan![]()

Ik sta altijd met den dagUurtje minder lang werken dus.. (en toch 8u betaald)![]()
![]()

Same, allé het is te zeggen. Op 9lives ooit met enkele samengelegd voor zo’n familie account die in december afliep. Ik heb de user gemailed of hij ging verlengen maar nooit iets van gehoord en hij heeft de overstap niet meer gemaakt. Maar tot op heden heb ik nog altijd premiumGeen last meer van sinds ik betaal voor youtube.

Haja, wisselende ploegen hier. Toevallig de nacht dit weekend.Ik sta altijd met den dag![]()
Ik wou ooit in de koolmijnen werken en toen gaven ze mij zo een helmke met een lamp op en ik zei "how jom, ik sta met den dag ze"Haja, wisselende ploegen hier. Toevallig de nacht dit weekend.
Wat heeft een Premium meer dan gratis met addblock?Same, allé het is te zeggen. Op 9lives ooit met enkele samengelegd voor zo’n familie account die in december afliep. Ik heb de user gemailed of hij ging verlengen maar nooit iets van gehoord en hij heeft de overstap niet meer gemaakt. Maar tot op heden heb ik nog altijd premium![]()
Adblock werkt niet op smart tv’s en ik kijk vrijwel enkel op tv youtube. En ik luister vaak naar filmpjes tijdens het slapen en enkel bij premium blijft de app spelen op de achtergrond. En ik weet dat dat met Youtube Vanced ook gaat, maar daar is Google nu ook achteraan gegaan.Wat heeft een Premium meer dan gratis met addblock?
Is toch altijd wel relatief duur geweest. Nu ik eraan denk, is misschien 1 van de enige take outs die in deze tijden niet gaan opslagen, want ze moeten daar toch geen gasvuur voor aansteken?Damn sushi is duur geworden, 50 euro voor zo’n boot mix tegenwoordig.
Je kan iets als Pi-hole in je netwerk hangen. Dit stel je dan in als DNS server op je "domme" apparaten en dit zorgt er dan voor dat je geen ads weer krijgt.Adblock werkt niet op smart tv’s en ik kijk vrijwel enkel op tv youtube. En ik luister vaak naar filmpjes tijdens het slapen en enkel bij premium blijft de app spelen op de achtergrond. En ik weet dat dat met Youtube Vanced ook gaat, maar daar is Google nu ook achteraan gegaan.
Ik heb daar wel eens wat naar gekeken. Maar alle info die ik toen vond gaf eigenlijk aan dat het voor Youtube niet zo geschikt is. Omdat de advertenties vanaf dezelfde servers als de video’s verzonden worden is het voor pi-hole moeilijk om die te filteren.Je kan iets als Pi-hole in je netwerk hangen. Dit stel je dan in als DNS server op je "domme" apparaten en dit zorgt er dan voor dat je geen ads weer krijgt.
Had em ne wife beater aka marcelleke aan ?Was een koppel voor mij in Kruidvat dat ruzie had, zo al quasi-fluisterend maar dat buiten wel ging luid gaan. En ik was schuw van die vent. Gebeurt niet vaak maar het was alsof de lucht rond die kerel zoemde van hoe agressief die stond. Heel rare gewaarwording.
werkt dat effectief voor youtube bij u? Ik heb hier ook een pi-hole, maar youtube op de gsm geeft nog steeds ads met pi-hole als dnsJe kan iets als Pi-hole in je netwerk hangen. Dit stel je dan in als DNS server op je "domme" apparaten en dit zorgt er dan voor dat je geen ads weer krijgt.
Damn sushi is duur geworden, 50 euro voor zo’n boot mix tegenwoordig.
Moest gij niet @BlackOccult nog trakteren op sushi of zoiets? Ge had dat beter direct gedaan, dan had ge de inflatie nu in uw zak kunnen steken.Damn sushi is duur geworden, 50 euro voor zo’n boot mix tegenwoordig.
procrastinatie is duur in tijden van hyperinflatieMoest gij niet @BlackOccult nog trakteren op sushi of zoiets? Ge had dat beter direct gedaan, dan had ge de inflatie nu in uw zak kunnen steken.
Mooi rijmpjeprocrastinatie is duur in tijden van hyperinflatie
dat was niet de opzet, maar dat heeft me dus niet belet,Mooi rijmpje
Groot gelijk, Lint!Moest gij niet @BlackOccult nog trakteren op sushi of zoiets? Ge had dat beter direct gedaan, dan had ge de inflatie nu in uw zak kunnen steken.