Str8_6
Well-known member
eigenlijk kan ik ook wel strijken, maar ik laat haar in de waan dat er iedere keer een strijkijzer zal sneuvelen als ik er ook maar te dicht bij kom.Ga jij dat dan doen?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eigenlijk kan ik ook wel strijken, maar ik laat haar in de waan dat er iedere keer een strijkijzer zal sneuvelen als ik er ook maar te dicht bij kom.Ga jij dat dan doen?![]()
Met mijn postuur strijkt alles zichzelf.Maar je strijkt toch truien, t-shirts,.. ? Anders is dat toch helemaal verkreukeld?
Met straight-six zijn postuur ziet ge maar 1 kleur als hij een streepjeshemd aandoetMet mijn postuur strijkt alles zichzelf.

Amai ni - het betreft trouwens De Post in Geel
Vroeger was dat niet het gevaal.
Met veel plezier lekker gaan tafelen - maar dat is nu wel gedaan als het zo zit.
Ah verschrikkelijk, sterkte![]()
Zeker niet idd zelfs tijdens Corona nog op t gemak gaan eten zonder tijdsslot. Postgras alleen hebben sommige mensen meer dan twee uur voor nodig.
Is nu al wel efkes, laatste 2 keer gewoon het "2de slot" gepakt. De ribbekes zijn daar ook keilekkerHmm das nieuw dan, al vaak lekker gaan eten daar en dat zonder "blokken"... Das nochtans een vrij grote zaak dus ge zou denken dat daar sowieso volk genoeg kan gaan eten zonder in shiften te gaan werken...
.Ik ben een heel goede eter maar zelfs ik krijg dat niet op op twee uur tijd
Het zal De Verlossing in Blauberg worden of Den Hertog in Olen![]()
Ik woon daar 1km vanaf en mijn kinderen gaan daar vlak aan naar school, maar ik ben dus nog nooit in Den Hertog geweest, moet ik dus dringend eens werk van maken preciesden hertog is ook lekker idd den andere ken ik niet.
Ja ik ben nogal nen beruchte veelvraat (niet zwaarlijvig gewoon nogal nen eter) en ik vind dat toch ook ruim genoeg. Vorige keer ne maat van +-1m95 en +-110 kg toch ook zen tanden op zien stukbijten
.
.Carrion is ne slimme mens, be like Carrion.Dat is gewoon steppegras. Maar dat is een merknaam en mag dus niet door andere zaken gebruikt worden.
Je hebt niet geleefd als je nog nooit een steppegras met steak en peperroomsaus hebt gegeten.
Dat heet dan een inverse pressMet mijn postuur strijkt alles zichzelf.

Efkes quoten.Carrion is ne slimme mens, be like Carrion.
Ben jij diegene die daar mee rond gaat?*ding dong* Tis met steunkaarten voor de vrienden van Lourdes…
![]()
Ja, tis voor de afbraak.Ben jij diegene die daar mee rond gaat?
Ik wist niet dat je gaat verbouwen.Ja, tis voor de afbraak.
En dat voor een Godsdienstleerkracht.*ding dong* Tis met steunkaarten voor de vrienden van Lourdes…
![]()

Ik ben godsdienstleerkracht, geen goed voorbeeld. Dat zijn volkomen verschillende dingen!En dat voor een Godsdienstleerkracht.![]()

En hoe gaat de kitten noemen?Voorlopige stand van de strijd om een kitten tussen grote baby en kleine baby is 1-0.
![]()
Of kan @Tonerider terug zijn airfryer van stal halen.Seffens moeten we van armoede kroketten eten...