Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
met mijn ex vrouw moest ik ook ooit es de was doen. Heb haar duurste pulleke (per ongeluk) om zeep geholpen. Sindsdien heb ik een eeuwige vrijstelling. En dat wordt blijkbaar draadloos doorgegeven aan de volgende node waar ik in aanraking mee kom :lol:

De mannen van de gemeente kwamen deze morgen hier de straat op met hun vrachtwagen om de riolen te kuisen.
Ze beslissen eerst nog een boke te eten terwijl ze dubbel geparkeerd staan zodat er niemand de straat nog in of uit kan.
Dan stapt er eentje uit, zet die buis klaar en begint dat putteke proper te maken.
Ik denk, ale ze zijn begonnen, werd tijd want was al lang geleden dat ze hier nog op de straat zijn geweest.
Na enkele minuten in datzelfde putje vouwt die zijn buis terug op, gaat opnieuw de vrachtwagen in, ze babbelen effe terwijl ze nog een boke eten en ze rijden verder.
1 putteke hebben ze gedaan ....

Amai ni - het betreft trouwens De Post in Geel
Vroeger was dat niet het gevaal.

Met veel plezier lekker gaan tafelen - maar dat is nu wel gedaan als het zo zit.

Ah verschrikkelijk, sterkte :(

Zeker niet idd zelfs tijdens Corona nog op t gemak gaan eten zonder tijdsslot. Postgras alleen hebben sommige mensen meer dan twee uur voor nodig :unsure: .

Hmm das nieuw dan, al vaak lekker gaan eten daar en dat zonder "blokken"... Das nochtans een vrij grote zaak dus ge zou denken dat daar sowieso volk genoeg kan gaan eten zonder in shiften te gaan werken...
Is nu al wel efkes, laatste 2 keer gewoon het "2de slot" gepakt. De ribbekes zijn daar ook keilekker :drool:.
Ik ben een heel goede eter maar zelfs ik krijg dat niet op op twee uur tijd :ROFLMAO:

Het zal De Verlossing in Blauberg worden of Den Hertog in Olen :giggle:

den hertog is ook lekker idd den andere ken ik niet :) .

Ja ik ben nogal nen beruchte veelvraat (niet zwaarlijvig gewoon nogal nen eter :unsure: ) en ik vind dat toch ook ruim genoeg. Vorige keer ne maat van +-1m95 en +-110 kg toch ook zen tanden op zien stukbijten :laugh:.
Ik woon daar 1km vanaf en mijn kinderen gaan daar vlak aan naar school, maar ik ben dus nog nooit in Den Hertog geweest, moet ik dus dringend eens werk van maken precies :unsure:.
Dat is gewoon steppegras. Maar dat is een merknaam en mag dus niet door andere zaken gebruikt worden.

Je hebt niet geleefd als je nog nooit een steppegras met steak en peperroomsaus hebt gegeten.
Carrion is ne slimme mens, be like Carrion.

*ding dong* Tis met steunkaarten voor de vrienden van Lourdes…
200w.gif

Ben nog altijd niet 100% dus dacht effe om op bed te liggen in de hoop dat ik een dutje kan meepikken. Lig juist neer wanneer mijn zoontje naar boven komt, neemt zijn halve slaapkamer mee en parkeert zich naast mij.
Nog even later komt mijn man om te zeggen dat het eten klaar is, wilt even naast ons liggen maar mag het echtelijk bed niet betreden van zijne koninklijke majesteit de Stinkerd II.

Hele tijd hebben die 2 ruzie want mijn zoontje wilt een kitten, zijn papa wilt er niets van weten en mij boeit het niets, wil alleen rust.
Eindstand, mijn man neemt die kleine stoeptegel bij zijn trui (in vliegtuigmodus) en dropt hem in zijn eigen bed.
Voorlopige stand van de strijd om een kitten tussen grote baby en kleine baby is 1-0.
😵‍💫

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan