Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles op 30 of 60 hier naargelang de was - fuck verdere instellingen :fingerguns_r:
Nog zoiets dat. Kookwas zeggen ze dan.
"Ja dat moet ge op 75° wassen"

jackie-chan-meme.jpg

Idem hier.
En bepaalde dingen mag ik opplooien en dan wegleggen
Strijken heb ik 1x willen doen, maar blijkbaar kan je valse plooien strijken en moet je dan opnieuw de kleren wassen om die eruit te krijgen
Gewoon vochtig maken en er met het strijkijzer overgaan is genoeg hoor

En tóch is de was doen voor mijn vrouw kinderspel terwijl ze bv klaagt dat ze niet met een Android-toestel kan werken omdat ze iPhone gewoon is want dat is allemaal zo ingewikkeld die Android. :sop:
Ik denk dat daar juist de verklaring zit.

Op een wasmachine zijn al die instellingen eigenlijk niet nodig, het doet allemaal hetzelfde. Zolang de temperatuur maar goed is, zal het wel in orde zijn.

Onze vrouwen trekken die logica gewoon door naar alles wat elektronica/instellingen heeft en komen dan tot de vaststelling dat die knopkes en instellingen toch iets doen.

Alles op 30 of 60 hier naargelang de was - fuck verdere instellingen :fingerguns_r:
Jep. Tenzij je iets nieuws hebt gekocht met een felle rode kleur of zo, dat zou ik de eerste keer apart houden voor als de kleur zou lekken. Maar voor het overige heb ik op 6 jaar was doen nog nooit kleuren of zelfs materialen gescheiden en dat komt er gewoon oke uit. Ik merk ook geen opmerkelijke slijtage aan mijn kleren.

Ik heb wel niet veel witgoed, bedenk ik me nu :thinking:. En een handdoek of onderbroek moet voor mij niet 'witter dan wit' zijn, of het is mij toch niet de moeite waard om daar speciaal wasmiddel en een aparte trommel voor in te laden.

Idem hier.
En bepaalde dingen mag ik opplooien en dan wegleggen
Strijken heb ik 1x willen doen, maar blijkbaar kan je valse plooien strijken en moet je dan opnieuw de kleren wassen om die eruit te krijgen
Toen ze zwanger was wou ik ook eens helpen door te strijken.
Ik zag ze vijf minuten lang zenuwachtig naar mij kijken om dan te zeggen dat ze het liever zelf doet.
...
...
...
"Een huishouden is toch nóóit af. Ik moet zoveel doen"
"Jamaar, ik wil de strijk doen maar ik mag het niet doen van u."
"Ja, dat is anders :lint:"

Nu, in alle eerlijkheid, ik kan er ook niet tegen als ze iets van de Ikea ineen wil zetten.

"En waarom wilt gij niet dat ik u help met dat kastje?"
"Om dezelfde reden dat gij niet wil dat ik strijk. :fingerguns:"

Schaak en mat. :coolbrows:

Het enige waar je in mijn ervaring echt moet op letten zijn kinderkleren en nieuwe kleren in 1 fel kleur - want die dingen zijn vaak over-dyed en durven lelijk uitlopen dus een eerste was apart doen - en je droogkast, opletten dat je niet alles zomaar daar gaat in zwieren (hallo nieuwe trui voor een kerkmuis). De strijkdroog optie is wel handig maar dan moet je dezelfde dag wel strijken anders zit je met vochtige stinkwas.

"kookwas"

Bitch please, dat machien gaat maar tot 95° en dat is om de trommel te reinigen

Ik laat deze hier maar even achter:

Er is een juiste manier om de was te doen. En een zekere manier om het milieu (en je portefeuille) daarbij te sparen.

Bij VTM draait alles rond bv’s in dit geval meerdere zenders 1212 hun gezicht zal de oorlog stoppen zeker .

Ik word knettergek van de manier waarop dienst na verkoop bij online bedrijven gewoon niet meer bestaat.

Twee maanden geleden stuur ik mijn Fluke meter terug voor herkalibratie. Wat een eenvoudige RMA moest worden is ondertussen overgeslagen naar een totale reddingsoperatie. Mijn meter is na twee weken blijkbaar spoorloos verdwenen en niemand weet nog waar dat ding zit. In het depot van de online verkoper? Verloren door de pakjesdienst? Van tafel gerold in het reparatiecentrum? God die het weet en ondertussen word je als klant constant van het kastje naar de muur gestuurd.

Dear Customer, We're really sorry this has happened and will take immediate action to find a solution.

DE SOLUTION IS DAT GE MIJNE METER TERUGGEEFT TRUT :angry:

Ook 1 keer gestreken.. Het eerste wat ik vast had was 1 van haar topjes zo in van die rekkerstof. Toen ik er het strijkijzer op zette verfrommelde dat topje helemaal op de plaat van het strijkijzer..

Ik heb haar gebeld met de mededeling dat ze best in het naar huis komen ging stoppen voor een nieuw strijkijzer omdat het 1 geworden was met haar topje.

Nooit meer moeten strijken.

Ik doe hier de was anders is alles in 1 trommel aan 30 graden. Voor handdoeken en ondergoed vind ik dat dus niet proper. :p
Ik doe dus de was/droogkast, en dingen die ik niet in de droogkast stop, hangt zij op. Zij doet ook alles van opplooien en wegsteken in de kast. Perfecte verdeling. :cool:

Ook 1 keer gestreken.. Het eerste wat ik vast had was 1 van haar topjes zo in van die rekkerstof. Toen ik er het strijkijzer op zette verfrommelde dat topje helemaal op de plaat van het strijkijzer..

Ik heb haar gebeld met de mededeling dat ze best in het naar huis komen ging stoppen voor een nieuw strijkijzer omdat het 1 geworden was met haar topje.

Nooit meer moeten strijken.
Dus mannen, moraal van het verhaal: huishoudelijke zaken die je vrouw belangrijk vindt, maar die je zelf niet graag wil doen moet je zelf één keer spontaan doen, de boel lichtjes verknoeien en je bent ervan af.

Wa-ter-dicht systeem! :woohoo:

Dus mannen, moraal van het verhaal: huishoudelijke zaken die je vrouw belangrijk vindt, maar die je zelf niet graag wil doen moet je zelf één keer spontaan doen, de boel lichtjes verknoeien en je bent ervan af.

Wa-ter-dicht systeem! :woohoo:
Ik zou "een topje van elastaan doen degraderen en het aan het strijkijzer plakken" nu niet onder licht plaatsen eigenlijk. Wij strijken eigenlijk amper, als je niet al te veel formele kledij draagt lijkt me dat amper nodig, maar ik "kan" dat wel. Is niet echt veel aan. Dan vind ik zonder vegen de ramen poetsen wel moeilijker.

Ik zou "een topje van elastaan doen degraderen en het aan het strijkijzer plakken" nu niet onder licht plaatsen eigenlijk. Wij strijken eigenlijk amper, als je niet al te veel formele kledij draagt lijkt me dat amper nodig, maar ik "kan" dat wel. Is niet echt veel aan. Dan vind ik zonder vegen de ramen poetsen wel moeilijker.
Wat is een kleine 100€ als je nooit meer moet strijken? Ik vind dat 1 van de beste investeringen dat ik ooit gedaan heb.

Maar je strijkt toch truien, t-shirts,.. ? Anders is dat toch helemaal verkreukeld?

Wat is een kleine 100€ als je nooit meer moet strijken? Ik vind dat 1 van de beste investeringen dat ik ooit gedaan heb.

Maar je strijkt toch truien, t-shirts,.. ? Anders is dat toch helemaal verkreukeld?
Ik strijk alleen maar hemden eigenlijk. En dan nog, bij sommige kan ik ze zo (nat) ophangen dat ze zonder kreuken drogen.
T-shirts en truien hang ik ook gewoon te drogen en vouw daarna op. Nooit last van kreuken 🤔

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan