Nog zoiets dat. Kookwas zeggen ze dan.Alles op 30 of 60 hier naargelang de was - fuck verdere instellingen![]()
"Ja dat moet ge op 75° wassen"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog zoiets dat. Kookwas zeggen ze dan.Alles op 30 of 60 hier naargelang de was - fuck verdere instellingen![]()
Gewoon vochtig maken en er met het strijkijzer overgaan is genoeg hoorIdem hier.
En bepaalde dingen mag ik opplooien en dan wegleggen
Strijken heb ik 1x willen doen, maar blijkbaar kan je valse plooien strijken en moet je dan opnieuw de kleren wassen om die eruit te krijgen
Volgens mijn madam nietGewoon vochtig maken en er met het strijkijzer overgaan is genoeg hoor
Ik denk dat daar juist de verklaring zit.En tóch is de was doen voor mijn vrouw kinderspel terwijl ze bv klaagt dat ze niet met een Android-toestel kan werken omdat ze iPhone gewoon is want dat is allemaal zo ingewikkeld die Android.![]()
Jep. Tenzij je iets nieuws hebt gekocht met een felle rode kleur of zo, dat zou ik de eerste keer apart houden voor als de kleur zou lekken. Maar voor het overige heb ik op 6 jaar was doen nog nooit kleuren of zelfs materialen gescheiden en dat komt er gewoon oke uit. Ik merk ook geen opmerkelijke slijtage aan mijn kleren.Alles op 30 of 60 hier naargelang de was - fuck verdere instellingen![]()
. En een handdoek of onderbroek moet voor mij niet 'witter dan wit' zijn, of het is mij toch niet de moeite waard om daar speciaal wasmiddel en een aparte trommel voor in te laden."kookwas"Nog zoiets dat. Kookwas zeggen ze dan.
"Ja dat moet ge op 75° wassen"
![]()
Toen ze zwanger was wou ik ook eens helpen door te strijken.Idem hier.
En bepaalde dingen mag ik opplooien en dan wegleggen
Strijken heb ik 1x willen doen, maar blijkbaar kan je valse plooien strijken en moet je dan opnieuw de kleren wassen om die eruit te krijgen
"
"
Dan moeten ze het ook niet kookwas noemen."kookwas"
Bitch please, dat machien gaat maar tot 95° en dat is om de trommel te reinigen

"kookwas"
Bitch please, dat machien gaat maar tot 95° en dat is om de trommel te reinigen
Als het presentabel is, niet stinkt en niet gekrompen is is dat goed genoeg hierIk laat deze hier maar even achter:
Laundry Done Right | Revisionist History
Is there a right way to do your laundry? Of course there is. A long look at the science of cleaning your clothes.www.pushkin.fm
Er is een juiste manier om de was te doen. En een zekere manier om het milieu (en je portefeuille) daarbij te sparen.

Dus mannen, moraal van het verhaal: huishoudelijke zaken die je vrouw belangrijk vindt, maar die je zelf niet graag wil doen moet je zelf één keer spontaan doen, de boel lichtjes verknoeien en je bent ervan af.Ook 1 keer gestreken.. Het eerste wat ik vast had was 1 van haar topjes zo in van die rekkerstof. Toen ik er het strijkijzer op zette verfrommelde dat topje helemaal op de plaat van het strijkijzer..
Ik heb haar gebeld met de mededeling dat ze best in het naar huis komen ging stoppen voor een nieuw strijkijzer omdat het 1 geworden was met haar topje.
Nooit meer moeten strijken.

Ik zou "een topje van elastaan doen degraderen en het aan het strijkijzer plakken" nu niet onder licht plaatsen eigenlijk. Wij strijken eigenlijk amper, als je niet al te veel formele kledij draagt lijkt me dat amper nodig, maar ik "kan" dat wel. Is niet echt veel aan. Dan vind ik zonder vegen de ramen poetsen wel moeilijker.Dus mannen, moraal van het verhaal: huishoudelijke zaken die je vrouw belangrijk vindt, maar die je zelf niet graag wil doen moet je zelf één keer spontaan doen, de boel lichtjes verknoeien en je bent ervan af.
Wa-ter-dicht systeem!![]()
Wat is een kleine 100€ als je nooit meer moet strijken? Ik vind dat 1 van de beste investeringen dat ik ooit gedaan heb.Ik zou "een topje van elastaan doen degraderen en het aan het strijkijzer plakken" nu niet onder licht plaatsen eigenlijk. Wij strijken eigenlijk amper, als je niet al te veel formele kledij draagt lijkt me dat amper nodig, maar ik "kan" dat wel. Is niet echt veel aan. Dan vind ik zonder vegen de ramen poetsen wel moeilijker.
Ga jij dat dan doen?Maar je strijkt toch truien, t-shirts,.. ? Anders is dat toch helemaal verkreukeld?

Ik strijk alleen maar hemden eigenlijk. En dan nog, bij sommige kan ik ze zo (nat) ophangen dat ze zonder kreuken drogen.Wat is een kleine 100€ als je nooit meer moet strijken? Ik vind dat 1 van de beste investeringen dat ik ooit gedaan heb.
Maar je strijkt toch truien, t-shirts,.. ? Anders is dat toch helemaal verkreukeld?