Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is hier nooit gebeurd, vooral omdat ik na enkele jaren drinken plots tot bob van de groep werd gebombardeerd.Ik zie mij hier nog altijd ergens rond 3 uur ‘s nachts aan de rand van mijn bed zitten met mijn hoofd tussen mijn knieën terwijl mijn pa de kots op de vloer van mijn slaapkamer aan het opkuisen was. Ik heb wel chance gehad![]()
Dat is gewoon wraak, omdat je kinderen gedurende heel de week met alle moeite uit hun bed moet zetten zodat ze op tijd op school zijn, en dan in het weekend om 6u naast uw bed staan "mogen wij tv kijken.... ik ben wakker....""Ziet deze jongmensch, in vrede slapend na een liederlijke avond! Neen, dit kan zo niet! Het leven moet miserabel zijn!"
Ik snap het nog altijd niet, en ik ga mijn kind dat toch niet aandoen hoor. Later nog kansen genoeg om te weinig te slapen wegens echte verplichtingen.
Bellen en concreet afspreken. Hij heeft het ondertussen kunnen bekijken en voor jou is het niet direct duidelijk. Zeg hem dat.Ik bel naar een aannemer met de vraag om eens langs te komen voor een offerte, hij vroeg om hem te mailen zodat hij dit s'avonds kon bekijken.
Ik mail hem dus en zeg: "de komende weken past voor mij elke dag vanaf x uur".
Krijg ik vorige week een mail terug:
"Dag Waelvis, Volgende week past dat ergens … groeten X"
Moet ik er nu van uitgaan dat hij ergens deze week zal langskomen of mail ik hem best nog eens terug? (En wat zeg ik dan?)
Flikken bellen.Ergernis: doe de garagepoort open om naar de psycholoog te gaan, staat daar doodleuk een flikkenmoto. Te staan. Ten midden onze uitrit.
Met daarnaast een madam flik aan de radio. En die blijft maar staan. Ook al staan wij daar duidelijk weg te moeten.
Uiteindelijk zonder boe of excuseer/bah dan toch op haar stalen ros, dan toch nog iets op de radio en dan moto aan. Nog niet aanzetten. Efkes de staat van de wereld overpeizen. Alee hup en dan toch weg.
Dat staan waar ze niet moest staan was al irritant, u recht in uw wezen zien met zo een blik van ‘heehee’…
Een klassieker hier was de zondagochtend: "OPSTAAN, je moet gaan voetballen! ... Ah, laat maar" *deur dicht*"Dat riekt hier naar een brouwerij! OPSTAAN"![]()
Een die ik 20 jaar na datum nog altijd moet aanhoren op elke familiebijeenkomst is die keer dat ik op weg naar huis, strontzat, nog een pizza ging afhalen. Ik heb die toen in mijn bed gelegd om als hoofdkussen te gebruiken. De volgende ochtend was memorabel.

En vind je dat zelf echt veel beter?Ik snap niet dat mensen zo van die rare dingen uitsteken eigenlijk.. ik heb wel eens in mijn broek gekakt van zattigheid, maar ik weet meestal wel nog wat ik doe en leg geen pizza’s onder mijn hoofd![]()

Lees: de ironische ondertoonEn vind je dat zelf echt veel beter?![]()

Same.. Eerst gevallen voor Delhaize en een uurtje daar geslapen. Vervolgens kruipen naar huis, de trap aan het op sukkelen en mijn moeder die vroeg of ik gedronken had "nenee een paar colas" 5 minuten later aan het kotsen in mijn bed en zij mij in het bad slepen (zij 1m75 en ik de volle 1m90).Ik zie mij hier nog altijd ergens rond 3 uur ‘s nachts aan de rand van mijn bed zitten met mijn hoofd tussen mijn knieën terwijl mijn pa de kots op de vloer van mijn slaapkamer aan het opkuisen was. Ik heb wel chance gehad![]()
Het is niet omdat je het niet weet dat het niet gebeurd is.Allez zeg, zoiets heb ik precies allemaal nog niet meegemaakt.
@coldplayke gisteren wel een fameus nadeel vastgesteld, namelijk dat ze op zondag hun sluitingsdag hebben.Yes die was het, zag het net passeren op Facebook. M’n dochter was lyrisch over de sandwichen en de pistolets waren echt wel groot. En knapperig.
Lekkere vulling in eclairs.
Enkel spijt van dat ik geen gewoon brood gekocht heb, want dat blijf uiteindelijk toch nog de referentie voor ons gebruik.
Ik ken er ene die gans het weekend toe is zelfs!@coldplayke gisteren wel een fameus nadeel vastgesteld, namelijk dat ze op zondag hun sluitingsdag hebben.
Ik denk niet dat ik al ooit een bakker geweten heb die niet open is op zondag.