Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schoonbroer die naar Zweden is op een huis te kopen. Het avontuur heeft welgeteld 5 minuten geduurd na zijn aankomst in Zweden. Het huis was verkocht.

Ge zou denken dat hij meer huizen gaat bekijken ofzo, maar nee 1 huis en hij gaat nu de rest van het weekend daar wat zitten mokken en ranten in de familie WhatsApp groep (waar ik gelukkig niet inzit).

Maar dan moet de vrouw natuurlijk wel elke rant komen vertellen en moet ik er nog naar luisteren.
Wacht, hij is naar ginder gegaan om een specifiek huis te kopen en daagt daar dan op nadat het verkocht is?

Wacht, hij is naar ginder gegaan om een specifiek huis te kopen en daagt daar dan op nadat het verkocht is?
Ja, want hij had met de eigenaar gepraat en die vond zijn bod aanvaardbaar (zo zegt hem) maar zou de Immo het aan iemand anders hebben verkocht.

Nu gaat hij het immokantoor kort en klein slaan.

Ja, want hij had met de eigenaar gepraat en die vond zijn bod aanvaardbaar (zo zegt hem) maar zou de Immo het aan iemand anders hebben verkocht.

Nu gaat hij het immokantoor kort en klein slaan.
Morgen in de Zweedse krant :

Belgische nitwit, wie zijn ze, wat drijft hen waarom willen ze woningen kopen bij ons in Zweden

Is 't rattentijd ofzo? Na die zwarte gigant in mijn tuinberging, heb ik de honden vandaag voor de tweede keer op jacht gestuurd. Ditmaal een kleiner exemplaar, wel weer een zwarte, die in het kippenhok zat. Wel handig dat de honden de kippen zien als vriendjes (vorig jaar eens een vos in het kippenhok gehad en ook opgelost met doggypowers), en dus rat nummer twee onschadelijk hebben gemaakt. :unsure:

Ik weet dat zwarte ratten veel voorkomen in varkensstallen, maar de stallen staan 500m van onze woning, het is ook het eerste jaar dat ze effectief in onze tuin komen. Vuile beesten. :puke:

Bijkomend zijn in een straal van 1km blijkbaar in 2 nachten tijd nu alle kippen doodgebeten of verdwenen door vossen. De onze zijn tot nu toe de enige overlevenden. Mijn noendjes doen toch duidelijk hun werk :love: Wel raar dat we bij de honden nog niets merken van nervositeit, normaal als er een vos rond de hof komt zijn ze vrij nerveus en agressief, nu nog totaal niet. Benieuwd wat komende nachten gaan geven. :unsure:
Let er toch maar mee op. Als een rat uwe hond bijt, kan dat serieuze gevolgen hebben.

Morgen in de Zweedse krant :

Belgische nitwit, wie zijn ze, wat drijft hen waarom willen ze woningen kopen bij ons in Zweden
Hij heeft de krant/ het nieuws al gehaald in Zweden een 10tal jaar geleden.

Hij is toen met de vrachtwagen over een olievlek beginnen te schuiven met een spectaculair ongeval tot gevolg.

Let er toch maar mee op. Als een rat uwe hond bijt, kan dat serieuze gevolgen hebben.
Hier in de loop van twintig jaar toch al tientallen ratten zien sneuvelen door toedoen van diverse honden en die hebben er nooit last van gehad (of ze ooit gebeten zijn geen idee).

Hier in de loop van twintig jaar toch al tientallen ratten zien sneuvelen door toedoen van diverse honden en die hebben er nooit last van gehad (of ze ooit gebeten zijn geen idee).
Ik weet niet meer welke, maar 1 van de vaccinaties voor honden beschermt tegen "de ratteziekte".

-einde beschikbare informatie in mijn geheugen-

Schoonbroer die naar Zweden is op een huis te kopen. Het avontuur heeft welgeteld 5 minuten geduurd na zijn aankomst in Zweden. Het huis was verkocht.

Ge zou denken dat hij meer huizen gaat bekijken ofzo, maar nee 1 huis en hij gaat nu de rest van het weekend daar wat zitten mokken en ranten in de familie WhatsApp groep (waar ik gelukkig niet inzit).

Maar dan moet de vrouw natuurlijk wel elke rant komen vertellen en moet ik er nog naar luisteren.
Das niet heel Viking van hem.
De boel slopen, alle kostbaarheden roven en de vrouwen schaken trekt er al meer op.

Hier vanaf volgende week ook 4 dagen 20 km heen + 20 km terug. Goe voor de lijn. Stom is nu wel dat ik omnium verzekering betaal voor nen auto van 2019 waar ik 2 x per maand mee rij. :cautious:

Correctie: de leidinggevenden hebben vandaag een halve dag vergaderd om dan te concluderen dat ze de beslissing over thuis-/kantoorwerk gaan uitstellen tot na de Paasvakantie... :laugh:

:unsure: De popo betreedt de schietstand voor tactische oefeningen hé. Dus zijn stelling kan kloppen. :unsure:
Niet echt tactisch hé als je uw wapen aan het opladen bent tijdens het gevecht.

Of is het een capture the flag operatie waarbij ze de locatie moeten beschermen waar ze hun wapens aan het opladen zijn? :p

We spreken hier over de lokale politie hé. Wij spreken hier niet over een spookstad die dient als exercitiegrond waar de POSA of zo zijn trainingen zou uitvoeren. En zelfs de POSA schiet ook nog op een schietstand waar ze gewoon zich op een lijntje gaan zetten om de doelen op afstand te gaan beschieten.

Je weet wel dit :

Niet echt tactisch hé als je uw wapen aan het opladen bent tijdens het gevecht.

Of is het een capture the flag operatie waarbij ze de locatie moeten beschermen waar ze hun wapens aan het opladen zijn? :p

We spreken hier over de lokale politie hé. Wij spreken hier niet over een spookstad die dient als exercitiegrond waar de POSA of zo zijn trainingen zou uitvoeren. En zelfs de POSA schiet ook nog op een schietstand waar ze gewoon zich op een lijntje gaan zetten om de doelen op afstand te gaan beschieten.

Je weet wel dit :
Ja ze schieten op een lijntje, maar die blijven daar niet altijd staan hoor. Die gaan weldegelijk op de schietstand zelf.

Tussen dinsdag en donderdag welgeteld 2u geslapen door zieke jongste. Donderdagnacht hij wat beter dus ik val in slaap. 5u later zowel echtgenoot als ik hetzelfde. Alles doet pijn, koorts, geen beet toast of slok water binnen houden. We zijn gelijk aangereden door een camion, dat kind moet toch zo afgezien hebben. Hij was ook totaal van de wereld.
Dat is nu de tweede keer dat hij hiermee van school komt: het is massa’s rap, tussen thuiskomen en hoge koorts/ziek zijn nog geen twee uur en ondanks hoe heavy het is gaat het ook vrij snel weer weg, ongeveer 24u.

Mensen bij de bakker die een taart, koffiekoeken, brood en pistolets bestellen. Indien je voor mij in de rij staat, gelieve je dan te beperken tot een brood en weg te wezen. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan