Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij willen reserveren bij een restaurant om de combinatie verjaardag 1/verjaardag 2/huwelijksverjaardag te vieren.
Het wordt de eerste keer samen erop uit sinds de geboorte van onze dochter.

Hallo restaurant X - ik wil graag om 18:30 reserveren voor 2

Antwoord: "Ahja, maar wij werken nu met blokken van 2 uur. Als je om dat uur reserveert ga je om 19:50 moeten vertrekken - kan 20u anders?"

Laat maar - sfeer en gezelligheid 0 zo :sop:
Ik mijd zo'n restaurants. Als ze al in blokken werken om hun capaciteit te verhogen, dan gaat kwantiteit veelal boven kwaliteit.

't Leven is al druk genoeg, ga je op restaurant en word je daar ook nog eens afgejaagd.

Lifting buddy van mijn vorige gym is gestorven. Had em al paar jaar niet meer in het echt gezien dus niet dat ik hier zit te janken maar ben er toch wel in een beetje een shock van.

Ik mijd zo'n restaurants. Als ze al in blokken werken om hun capaciteit te verhogen, dan gaat kwantiteit veelal boven kwaliteit.

't Leven is al druk genoeg, ga je op restaurant en word je daar ook nog eens afgejaagd.
Amai ni - het betreft trouwens De Post in Geel
Vroeger was dat niet het gevaal.

Met veel plezier lekker gaan tafelen - maar dat is nu wel gedaan als het zo zit.

Lifting buddy van mijn vorige gym is gestorven. Had em al paar jaar niet meer in het echt gezien dus niet dat ik hier zit te janken maar ben er toch wel in een beetje een shock van.

Ah verschrikkelijk, sterkte :(

Inderdaad. Ik tafel ook wel eens graag 3 à 4 uur. Een bordje nacho's,... dan hoofdmaaltijd en dan misschien nog wat heerlijke zware biertjes.

Amai ni - het betreft trouwens De Post in Geel
Vroeger was dat niet het gevaal.

Met veel plezier lekker gaan tafelen - maar dat is nu wel gedaan als het zo zit.
Hmm das nieuw dan, al vaak lekker gaan eten daar en dat zonder "blokken"... Das nochtans een vrij grote zaak dus ge zou denken dat daar sowieso volk genoeg kan gaan eten zonder in shiften te gaan werken...

Zeker niet idd zelfs tijdens Corona nog op t gemak gaan eten zonder tijdsslot. Postgras alleen hebben sommige mensen meer dan twee uur voor nodig :unsure: .
Ik ben een heel goede eter maar zelfs ik krijg dat niet op op twee uur tijd :ROFLMAO:

Het zal De Verlossing in Blauberg worden of Den Hertog in Olen :giggle:

Ik ben een heel goede eter maar zelfs ik krijg dat niet op op twee uur tijd :ROFLMAO:

Het zal De Verlossing in Blauberg worden of Den Hertog in Olen :giggle:
den hertog is ook lekker idd den andere ken ik niet :) .

Ja ik ben nogal nen beruchte veelvraat (niet zwaarlijvig gewoon nogal nen eter :unsure: ) en ik vind dat toch ook ruim genoeg. Vorige keer ne maat van +-1m95 en +-110 kg toch ook zen tanden op zien stukbijten :laugh:.

Hier weet ik maar 1 pomp die nog echte korting geeft en dat is er zo een waar je 1 auto per dag ziet. Gewoon oude brandstof die ze eindelijk eens kunnen kwijt raken.
Ik ben het de laatste week zo een beetje aan het volgen en het zijn er steeds minder die nog een korting geven en de gegeven kortingen worden steeds kleiner.

Toch 1 lichtpuntje, de mazout gaat vanaf morgen ineens met 30 cent omlaag. Dat lijkt mij de grootste daling ooit?
(Al heb ik daar niet zoveel aan, want II stook niet met mazout. Maar toch goed voor vele andere mensen)

Ik ben het de laatste week zo een beetje aan het volgen en het zijn er steeds minder die nog een korting geven en de gegeven kortingen worden steeds kleiner.

Toch 1 lichtpuntje, de mazout gaat vanaf morgen ineens met 30 cent omlaag. Dat lijkt mij de grootste daling ooit?
(Al heb ik daar niet zoveel aan, want II stook niet met mazout. Maar toch goed voor vele andere mensen)
Zuigt wel voor wie de laatste dagen besteld heeft, maar mooi voor mij, toch iets van mijn vrees dat de stijging ongeremd blijft gaan weg (waarschijnlijk maar tijdelijk).

Vandaag nog een pomp gevonden in Poperinge die korting geeft op de officiële prijs! Die aan de peugeot garage richting Reningelst voor moesten er locals er iets aan hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan