Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wtf is dat vandaag. Iedereen moet plots buiten zeker? Naar de kapper. 10 man die voor is. Door gegaan en naar een andere geweest. Volzet tot 17u. Uiteindelijk dan maar opgegeven en naar collect en go.

Sta ik hier ook al een half uur aan te schuiven.. Leuke halve dag verlof op die manier. 🤬

Terwijl ik nog mijn fiets in orde moet zetten voor morgen en tegen 18u moeten we al ergens zijn.
Ik ga u een zot concept uitleggen: je kan ook op voorhand een afspraak maken bij de kapper.

Graag gedaan!
Wacht tot seffes, dan is em pas echt pissed als hij voorbij de wachtrij is, en door krijgt dat ze helemaal geen haar knippen bij de collect & go.

En ook: misschien niet tot het einde van de namiddag wachten om in actie te schieten?
Einde van de namiddag? Ik ben al van 13u30 op toer. Een uur en half zitten wachten en dan waren er nog 5 voor.

Alleja correctie.. Eigenlijk al van 7u deze morgen loopt het allemaal mis. Afspraak bij de federale om 8u. Wie is er een half uur te laat? De commisaris die mee moest. Dan is heel die vergadering in Brugge ook nog eens een uur uit gelopen ( want hoho haha oude gendarmes die samen hun glorietijd herbeleven samen) en de toon was gezet voor de rest van de dag.

Oja het was dan aan mij in collect en go.. Loopt dat mens haar bakje wel niet vast zeker? 5x heropgestart en ondertussen waren er al 3 achter mij ook weer weg.

Jammer voor de volgende waar er iets mee mis loopt, maar die gaat mijn frustraties van heel de dag krijgen.

Laatst bewerkt:
Sta je in de frituur, zonder mondmasker want horeca, loopt iedereen van de klanten er rond met eentje. Duidelijk al helemaal ingeburgerd.

Zinloze onderzoeken:
Wat een inzicht ! :rofl:

Nieuwe VUB-test: vermoeidheid vergroot mogelijk risico op sportblessures

Vorsers van de Vrije Universiteit Brussel hebben een nieuwe functionele evenwichtstest ontwikkeld die gebruikt kan worden om het blessurerisico bij sporters te bepalen. Bij een representatieve groep van amateursporters konden ze daarmee aantonen dat fysieke vermoeidheid een invloed heeft op het brein tijdens het uitvoeren van de test. De vermoeidheid vermindert de accuraatheid waarmee gereageerd wordt in aanzienlijke mate. Bij de klassieke functionele testen wordt geen negatieve invloed van vermoeidheid op de prestatie vastgesteld.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/0...-risico-op-sportblessure-merkt-negatieve-inv/

Mijn zoon die Low 'Days Like These" skipt terwijl dat begint af te spelen in de radio.

#opleidinggefaald. :cry2:

jippie, ik mag meedoen met jou dankzij de dochter! Haal ik haar net van de opvang.. had ze , tegen we de uitgang hadden bereikt, al 3 verschillende huilbuien gehad. 🙄

Nog 2 op de fiets onderweg naar huis en dan moest het nog beginnen: de jongedame is moe en wil melk.
Drinkt 3 slokken, laat de beker vallen op het tapijt.
Terwijl ik het tapijt zo snel mogelijk probeer schoon te maken, knokkend met de hond die wil helpen door het tapijt af te likken, krijgt de huilbui een extra dimensie. Stond ze op de hond zijn mat, melk te kotsen! 😭
Merci voor de portie anticonceptie reclame :unsure:

2€ voor literke diesel 👌
Ja, binnenkort de naft ook vrees ik.
Maar dan nog altijd liever 2 euro betalen en maar 5 liter verstoken ipv 10 liter naft aan 1,90
Mijnen diesel verstookte 5,5 tot 6 liter voor een 1.6 met 110 pk, mijn huidige naft 6,5 tot 7,5 liter voor een 1.6 met 205 pk. Verschil in verbruik tussen naft en diesel is dus echt niet zo groot.
Hier in Denemarken net getankt aa € 1.67/liter.

Dat gaat nog lachen worden in BE wanneer de brandstofprijzen zullen zakken.
Dankzij het cliquet systeem van Leterme worden de accijnzen voor een stuk naar boven getrokken op het moment dat de brandstof goedkoper begint te worden.
ja. dat zal inderdaad lachen worden, vooral als de mensen het gaan doorhebben dat het sinds 2018 afgeschaft is en nog meer als men tot de constatatie komt dat het niet Leterme was maar onder Verhofstadt 2 ingevoerd werd. Lachen en gieren :unsure:
Bedankt om mij te verbeteren. Ik dacht echt dat dat nog bestond. :shutup:
Er is ook nog een tijd een omgekeerd cliquet systeem geweest om de toenmalige prijsstijging minder snel te laten gaan, zou handig zijn als ze dat nu opnieuw invoeren, het zal misschien niet veel helpen, maar toch iets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan