Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idem. Onlangs opnieuw begonnen, uiteraard met een hoop mods. Zo een verslavend spel dat da eigenlijk is.

Al zeker 30u terug gespeeld ondertussen en nog quasi niets van de mainquest gedaan. Gewoon random rondlopen naar de uiterste hoeken en iedereen aanspreken. Kheb een massa aan quest markets staan..

Ergernis hier.
Ik wou vandaag wat opkuisen om bepaalde delen van ons huis (zolder bvb) toegankelijk te maken voor aannemers die volgende week gaan langskomen voor offertes (oa zonnepanelen, badkamer,...).

Maar maandag is onze oudste met zijne kameraad naar de cinema geweest (Kinepolis Antwerpen). Ik had hem wat cash geld meegegeven om daar iets te kunnen kopen. Eergisteren vroeg ik de overschot terug en hij vond zijn portefeuille niet. Gisteren een ganse dag gezocht, hij was ervan overtuigd dat hij ze terug mee had naar huis, en ons dochter beweerde dat ze dat gezien had. Maar niets gevonden. Ik bel deze voormiddag naar de Kinepolis, en gelukkig :unsure: hebben ze hem daar gevonden en opzij gelegd.

Nu mag ik 4u van mijn tijd opofferen om daar om te gaan... (Enkele treinrit is ong 1,5u).

En ik ben opgestaan met barstende spanningshoofdpijn. 2 excedryns + 1 dafalgan forte helpen gene zak...
als ge wilt kom ik hem u brengen, dan is dat mijn glimlach van de dag. ik ben op 5 minuten daar.

Blijkbaar wordt dat soms wel gedaan ja als ze elkaar niet af kunnen. In de vorm van gaan flitsen op hij terug weg als ze van hun werk komen.
Ik ken een agent van een andere zone dan de uwe. Ga nu niet specifiëren, want je weet nooit online. Maar die had de opmerking gekregen dat ze te weinig boetes gaf, en te vaak een waarschuwing. "Zo leer je de mensen niets."
Een paar weken nadien zag ze in haar vrije tijd toevallig de auto van haar commissaris fout geparkeerd staan en heeft die dus bekeurd. Sindsdien hebben ze haar manier van werken niet meer in twijfel getrokken. :laugh:
Denk dat die in haar tijd bij de lokale nog geen 10 boetes heeft geschreven, en enkel voor dingen die echt niet kunnen, anders was het waarschuwing. Nu werkt die bij de federale wegpolitie, maar doet eigenlijk nog steeds alles op die manier.

Ik ken een agent van een andere zone dan de uwe. Ga nu niet specifiëren, want je weet nooit online. Maar die had de opmerking gekregen dat ze te weinig boetes gaf, en te vaak een waarschuwing. "Zo leer je de mensen niets."
Een paar weken nadien zag ze in haar vrije tijd toevallig de auto van haar commissaris fout geparkeerd staan en heeft die dus bekeurd. Sindsdien hebben ze haar manier van werken niet meer in twijfel getrokken. :laugh:
Denk dat die in haar tijd bij de lokale nog geen 10 boetes heeft geschreven, en enkel voor dingen die echt niet kunnen, anders was het waarschuwing. Nu werkt die bij de federale wegpolitie, maar doet eigenlijk nog steeds alles op die manier.
Zo zou het ook moeten. Eerst 1 of 2 keer waarschuwen en dan pas een boete. Dan heb ik het niet over bijvoorbeeld door het rood rijden.

Zo zou het ook moeten. Eerst 1 of 2 keer waarschuwen en dan pas een boete. Dan heb ik het niet over bijvoorbeeld door het rood rijden.
Inderdaad. Ik heb een half jaar terug ook een waarschuwing gekregen voor iets dat niet mocht, maar ook niet gevaarlijk was. Dat waren twee correcte en beleefde agenten, en ik heb die controle positief onthouden.
Als ze mij voor het banale feit van toen een boete hadden gegeven, hadden ze wel gelijk gehad, maar had ik minder positief gedacht over die twee agenten.
En het is iets waar ik nu wel op ga letten in de toekomst, gevaarlijk of niet.

Ooit eens perongeluk een paar meter met mijn fiets in een eenrichtingsstraat gereden. In Gent mag je meestal met de fiets wel door en ik had daar nog nooit gereden dus ff in de war en te laat door dat het niet mocht. Direct afgestapt en op het voetpad gaan wandelen maar een agent had mij gezien en dacht dat ik enkel stopte omdat ik hem had gezien (niet dus). Direct een boete van 275 aan mijn been, kan tellen als student. Ik snap dat het een grove fout was en hij had natuurlijk gelijk maar had die kerel mij eens goed gewaarschuwd ik had die fout ook nooit meer gemaakt hoor, precies of ik riskeer graag mijn leven. Ik had het gevoel dat hij enkel die boete gaf omdat hij dacht dat hij mij had betrapt en dat maakte het zo zuur.

Wtf is dat vandaag. Iedereen moet plots buiten zeker? Naar de kapper. 10 man die voor is. Door gegaan en naar een andere geweest. Volzet tot 17u. Uiteindelijk dan maar opgegeven en naar collect en go.

Sta ik hier ook al een half uur aan te schuiven.. Leuke halve dag verlof op die manier. 🤬

Terwijl ik nog mijn fiets in orde moet zetten voor morgen en tegen 18u moeten we al ergens zijn.

Wtf is dat vandaag. Iedereen moet plots buiten zeker? Naar de kapper. 10 man die voor is. Door gegaan en naar een andere geweest. Volzet tot 17u. Uiteindelijk dan maar opgegeven en naar collect en go.

Sta ik hier ook al een half uur aan te schuiven.. Leuke halve dag verlof op die manier. 🤬

Terwijl ik nog mijn fiets in orde moet zetten voor morgen en tegen 18u moeten we al ergens zijn.
Ik ga u een zot concept uitleggen: je kan ook op voorhand een afspraak maken bij de kapper.

Graag gedaan!

Ben daarnet al es in het zonnetje gaan zitten, heeft niet geholpen.

Heb zelfs geen zin om te koken vanavond.

Heb het ook, rond 14h op mooie open grasplek in een kalm bos met zon in gezicht, nope humeur nog onder nul
Verdomt oorsuizen ook; zeer slecht paar dagen gehad ... Stres moeheid onzekerheid zijn daar geen goeie zaken voor

Verdomde hermes telecom. Al 14 dagen ticket gemaakt, geen antwoord, tel nr site werkt niet... chatbot, we mailen je terug. Grrr al 14 dagen nieuwe telefoon en nog geen nieuwe sim, oude sim is te groot, veel zin om daar nu weg te gaan. Maar je moet ze aan de lijn hebben hé, ook voor je opzeg ... of direct doen en overdracht laten regelen, maar ze krijgen nog een laatste kans.
Is overnemer dommel - billi.

@Tomski jippie, ik mag meedoen met jou dankzij de dochter! Haal ik haar net van de opvang.. had ze , tegen we de uitgang hadden bereikt, al 3 verschillende huilbuien gehad. 🙄

Nog 2 op de fiets onderweg naar huis en dan moest het nog beginnen: de jongedame is moe en wil melk.
Drinkt 3 slokken, laat de beker vallen op het tapijt.
Terwijl ik het tapijt zo snel mogelijk probeer schoon te maken, knokkend met de hond die wil helpen door het tapijt af te likken, krijgt de huilbui een extra dimensie. Stond ze op de hond zijn mat, melk te kotsen! 😭

Kortom: de frietjes zullen voor morgen zijn. 😣

Edit: 39graden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan