Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb da ook maar dan in Eindhoven. Werkt bij geen enkele parkeer automaat Dit is wel met de nieuwe Bnp Visa kaart troep...Ik rijd af en toe naar het Alexandrium shopping center te Rotterdam.
Ik parkeer meestal op parking Noord A -->
Schorpioenstraat 250
3067 KW Rotterdam
Vroeger kon ik altijd betalen met mijn Belgische bank of kredietkaarten. Maar de laatste paar jaren dat ik er naartoe ga, worden al mijn bank en kredietkaarten geweigerd. En dat is niet sporadisch maar dus is echt gewoon een permanent issue.
Mijn kaarten zelf is het probleem niet, want in de winkels zelf van het shoppingcenter, werken mijn kaarten wél allemaal.
Ik moet dus elke keer opnieuw aan een Nederlander cash geld geven en die mens betaalt dan met zijn/haar kaart voor mijn parkingticket. Kort gezegd: Nederlanders kunnen daar dus wel probleemloos betalen!
1. Het lijkt mij alvast niet "volledig" rechtsgeldig dat ik niet cash kan betalen (card only)?
2. Dat Belgische kaarten niet aanvaard worden. Dat lijkt me al zeker in strijd met de wetgeving?
3. Ik vind het wel vreemd dat ik nergens daarover klachten kan vinden. Ik kan moeilijk geloven dat ik de enige Belg ben die daar ooit parkeert en ik kan ook niet geloven dat ik de enige ben met dit specifiek probleem (als dat wel zo is, dan zouden mijn kaarten in de winkels niet werken, wat wél het geval is).
Nu goed, ik vermoed dat voor een paar eurokes iedereen mijn trukje toepast (een Nederlander laten betalen) en het daarbij laat.
.
.
Hier ook een houten schutting die in 2 is geknakt.
En 3 stenen plantenbakken van een goei 50kg elk met bamboe die gewoon omgewaaid zijn. Natuurlijk in gruizelementen.
En als ik zo wat nalees over stormschade en verzekeringen is schade buiten de woning niet gedekt.
Tenzij je dit apart laat verzekeren. Wat wij dus niet hebben.
Iemand meer info of ervaring uit eerste hand ?
Veertiger =\= veertigjarige!Laadkabel van gsm op het werk vergeten. Tonerider kijkt in zijn doos met 100 soorten kabels die je moet verzameld hebben als veertigjarige. Welke steekt er niet in. Juist ja. Morgenvroeg maar langs den Action gaan

Ik heb enkele laders op vaste plaatsen:Veertiger =\= veertigjarige!
(Hier ligt een reservelader in de auto, kleine tip dus: gooi die van de action niet in de doos maar in je auto om te laden als je rijdt)

Hier aan de zetel, nachtkastje en in de auto.Ik heb enkele laders op vaste plaatsen:
- In m'n kast op het werk
- Op m'n nachtkastje naast m'n bed
- Aan m'n PC
- Op tafeltje naast "mijn" plek in de zetel
- In elke auto 1
- In m'n rugzak die elke dag meegaat naar m'n werk.
Ik besef nu dat dit licht overdreven is![]()
Deels, maar dat is helaas niet 100% correct (En 10 jaar geleden was het nog véél erger)waar ze krak dezelfde winkels als hier in België?

Het is de eerste keer sinds ik er werk dat ik hem vergeet mee te pakken. (Wat voor mij wel een prestatie is, want ik vergeet veel) Ik laad m'n gsm op het werk op, dus er is geen nut aan een kabel in de auto. Maar wel eentje voor in het weekend thuis.Veertiger =\= veertigjarige!
(Hier ligt een reservelader in de auto, kleine tip dus: gooi die van de action niet in de doos maar in je auto om te laden als je rijdt)
Dat doet mij denken aan deze zaak@makila Kan gewoon zijn dat het parkeertoestel geen buitenlandse kaarten wil aanvaarden. Extra functionaliteit kost extra aan de beheerder, dus misschien een besparingsmaatregel.
Het vervolg hierop ben ik vergeten ..1 lader in mijn werkzak, en 1 reserve in huis.Hier toch ook 4 “laadplaatsen” in huis. Dus niet kunnen opladen is nooit een probleem.
Zijn 2 kabels op vaste plaats en 2 draadloze laders op vaste plaats.

Kan je die niet weigeren als gast? Die gaat alleen maar eisen stellen als hij er is en nergens voor willen betalen of voor alles korting willen.Stomme Waal die met dodgy websites afkomt uit Mexico, India and China om aan goedkopere rates te geraken van mijn lodge. Al 1x duidelijk gemaakt dat er maar 2 rates zijn en hij heeft de goedkoopste al en die website zijn gewoon scams. Maar blijft er maar vinden, dus ik hoop dat hij er bij boekt en zijn geld kwijt is.
Edit: heb nu al 7 emails gekregen met de eis om die rate te geven dat hij vindt op scam websites![]()
Ja in begin ben je wat beleefd en zeg je van die is scam blabla. Maar nu ook al gestuurd dat hij niet meer moet afkomen. Is dan maar voor 1 nacht ook al de moeite niet waard.Kan je die niet weigeren als gast? Die gaat alleen maar eisen stellen als hij er is en nergens voor willen betalen of voor alles korting willen.