Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier is mijn struik aan de gemetste brievenbus verdwenen. Het was zo’n buxus die slachtoffer geworden is van de buxusmot maar waar ik nog niet de goesting voor gevonden had om die weg te doen.

Nu weet ik niet of het de storm was, of mijn gebuur met zijn kraaknette voortuin. Either way, wachten loont 👌

Echt slechte dag achter de rug. Felle pijnsteken in mijn been als ik uit bed wil stappen, de trap op ga of even stil sta. De dokter heeft wel gezegd dat de pijn nog 2 weken kon duren na de operatie maar ik had niet gedacht dat die pijn erger ging zijn dan voor de operatie.

De nieuwe KBC touch site, dat overzicht van inkomsten en uitgaven is volledig weg precies, idem met alle categorieën die je kon instellen. Op de app zie je nog wel iets maar is zeer beperkt.

Hier is mijn struik aan de gemetste brievenbus verdwenen. Het was zo’n buxus die slachtoffer geworden is van de buxusmot maar waar ik nog niet de goesting voor gevonden had om die weg te doen.

Nu weet ik niet of het de storm was, of mijn gebuur met zijn kraaknette voortuin. Either way, wachten loont 👌
Uwen buur die ze uitgegraven heeft en dan laten wegwaaien? Ideale dekmantel voor hem.

Dit moet de kutste kutdag zijn die ik heb meegemaakt.
Mijn dak serieus beschadigd door de storm.
Mijn auto licht beschadigd door de storm.
Mijn oudste en favoriete boom gesneuveld tijdens de storm (ding was 22m hoog).
Tof hoor, zo'n storm. Enige voordeel was dat we vroeger mochten stoppen omdat het dak van de fabriek begon weg te waaien door diezelfde kutstorm.

Al van in mijn slaap vannacht hoofdpijn, zeurend onderaan de schedel en stekend rond mijn linkeroog. Geen enkel soort pijnstiller maakt er een deuk in. En dat is natuurlijk de avond dat je alleen bent met de kinderen en dus one-woman-entertainment-system moet zijn.

Al van in mijn slaap vannacht hoofdpijn, zeurend onderaan de schedel en stekend rond mijn linkeroog. Geen enkel soort pijnstiller maakt er een deuk in. En dat is natuurlijk de avond dat je alleen bent met de kinderen en dus one-woman-entertainment-system moet zijn.
Hier ook migraine die aangepakt moest worden met een bazooka. Net in bed nu met een dochter (in haar eigen bed) die langer wakkerder zal zijn dan mij. 🤷🏼

Ik rijd af en toe naar het Alexandrium shopping center te Rotterdam.

Ik parkeer meestal op parking Noord A -->
Schorpioenstraat 250
3067 KW Rotterdam

Vroeger kon ik altijd betalen met mijn Belgische bank of kredietkaarten. Maar de laatste paar jaren dat ik er naartoe ga, worden al mijn bank en kredietkaarten geweigerd. En dat is niet sporadisch maar dus is echt gewoon een permanent issue.

Mijn kaarten zelf is het probleem niet, want in de winkels zelf van het shoppingcenter, werken mijn kaarten wél allemaal.

Ik moet dus elke keer opnieuw aan een Nederlander cash geld geven en die mens betaalt dan met zijn/haar kaart voor mijn parkingticket. Kort gezegd: Nederlanders kunnen daar dus wel probleemloos betalen!

1. Het lijkt mij alvast niet "volledig" rechtsgeldig dat ik niet cash kan betalen (card only)?
2. Dat Belgische kaarten niet aanvaard worden. Dat lijkt me al zeker in strijd met de wetgeving?
3. Ik vind het wel vreemd dat ik nergens daarover klachten kan vinden. Ik kan moeilijk geloven dat ik de enige Belg ben die daar ooit parkeert en ik kan ook niet geloven dat ik de enige ben met dit specifiek probleem (als dat wel zo is, dan zouden mijn kaarten in de winkels niet werken, wat wél het geval is).

Nu goed, ik vermoed dat voor een paar eurokes iedereen mijn trukje toepast (een Nederlander laten betalen) en het daarbij laat.

@makila Kan gewoon zijn dat het parkeertoestel geen buitenlandse kaarten wil aanvaarden. Extra functionaliteit kost extra aan de beheerder, dus misschien een besparingsmaatregel.

Dat staat compleet los van de individuele winkels in het shoppingcenter zelf.

Laadkabel van gsm op het werk vergeten. Tonerider kijkt in zijn doos met 100 soorten kabels die je moet verzameld hebben als veertigjarige. Welke steekt er niet in. Juist ja. Morgenvroeg maar langs den Action gaan

Waarom zou je in godsnaam helemaal tot in Rotterdam rijden voor een shoppingcenter, waar ze krak dezelfde winkels als hier in België?

Hier op 200m van bij ons dus iemand die denkt dat hij even een toertje moet doen op zijn boot tijdens een storm. Boot zal binnenkort door de erfgenamen te koop gezet worden.

Qua Darwin kan dat ook wel tellen. T was dan nog een Brit, Darwin zou trots zijn.

Hier op 200m van bij ons dus iemand die denkt dat hij even een toertje moet doen op zijn boot tijdens een storm. Boot zal binnenkort door de erfgenamen te koop gezet worden.

Qua Darwin kan dat ook wel tellen. T was dan nog een Brit, Darwin zou trots zijn.
Die deed toch geen toertje op zijn boot? Logeerde op een woonboot en wou iets vast maken die aan het weg waaien was en is zo in het water beland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan