Muscleduck
Well-known member
't Is toch nie zo gezellig op uwe bureau op de zolder zitten als ge af en toe een pan hoort klepperen of het huis voelt meebewegen 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daar sta je dan, naakt, uw schaamstreek half geschoren, in het donker.
Het valt me nu op dat buurman zijn schouw wat korter is geworden.Een stuk van het dak van de garage huppelde daarnet voor mijn ogen even op en neer![]()

Ik dacht dat gij van het kortrijkse wasHier in de regio toch serieus veel bomen om. Op auto's en zelfs ene op een jogger die toch ernstig gewond geraakt is.
Nu, ze hadden ons wel gewaarschuwd. Eens de horeca weer volledig open mocht, dat het dak eraf ging.
Uwen buur die ze uitgegraven heeft en dan laten wegwaaien? Ideale dekmantel voor hem.Hier is mijn struik aan de gemetste brievenbus verdwenen. Het was zo’n buxus die slachtoffer geworden is van de buxusmot maar waar ik nog niet de goesting voor gevonden had om die weg te doen.
Nu weet ik niet of het de storm was, of mijn gebuur met zijn kraaknette voortuin. Either way, wachten loont![]()
Hier ook migraine die aangepakt moest worden met een bazooka. Net in bed nu met een dochter (in haar eigen bed) die langer wakkerder zal zijn dan mij.Al van in mijn slaap vannacht hoofdpijn, zeurend onderaan de schedel en stekend rond mijn linkeroog. Geen enkel soort pijnstiller maakt er een deuk in. En dat is natuurlijk de avond dat je alleen bent met de kinderen en dus one-woman-entertainment-system moet zijn.

Die moet je normaal toch flink terugsnoeien in 't voorjaar, dus geen zorgen maken ;-)In mijne vlinderstruik gaan dit jaar niet veel vlinders moeten gaan zitten precies. Redelijk wat takken afgeknakt al.
Die deed toch geen toertje op zijn boot? Logeerde op een woonboot en wou iets vast maken die aan het weg waaien was en is zo in het water beland.Hier op 200m van bij ons dus iemand die denkt dat hij even een toertje moet doen op zijn boot tijdens een storm. Boot zal binnenkort door de erfgenamen te koop gezet worden.
Qua Darwin kan dat ook wel tellen. T was dan nog een Brit, Darwin zou trots zijn.