Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dochter is het er toch ook niet mee eens dat ik niet meer met de hond wil gaan wandelen vandaag, gelukkig mag ik ons frietkot bezoekje wél vervangen door frieten en viandellen uit de airfryer! 💪

(Chill rijden wel, niemand die rapper reed dan 60 op de N-weg waar je 90 mag... :unsure: )

Buurman zijn trampoline is net gepasseerd en 5 huizen verder geland. Die ziet hem niet meer terug. Nog een geluk dat die in haar vlucht niet tegen mijn tuinhuis gevlogen is.

Godverdomme, zeg ik vanmorgen nog tegen mijn vrouw: 'hopelijk waait de afsluiting om, we gaan toch een nieuwe zetten'.

't Is dus van dat hé. Komt de verzekering daarin tussen? :clap:

Hier (Vlaams-Brabant, tussen Brussel en Oost-Vlaanderen) is het momenteel toch serieus aan het waaien. Ik zit hier op de zolder (thuiswerk) en echt geruststellend zijn al die geluiden toch niet. Het schippert hier ook verder wel tussen zonnig en bewolkt.
En ondertussen een knal gehoord: de bouwvallige schouw die de huurder hiernaast wou afbreken maar niet mocht van de huisbaas is enkele bakstenen kwijt en zijn dak heeft enkele nieuwe gaten. Een geluk voor mij dat de wind van ons wegwaait want kon ook op ons dat zijn.

Langs de andere kant waren ze deze week het (plat) dak aan het herstellen, ik vermoed met EPDM of bitumen of welke vuiligheid ze daarvoor ook gebruiken, en nu zie ik dus dat heel onze gevel vol bruine, plakkerige druppels hangt. Godverdomme.

Hier in de regio toch serieus veel bomen om. Op auto's en zelfs ene op een jogger die toch ernstig gewond geraakt is.

Nu, ze hadden ons wel gewaarschuwd. Eens de horeca weer volledig open mocht, dat het dak eraf ging.

Wow welke regio is dat?
Nazareth - De Pinte

Had het deze morgen nog tegen mijn vrouw gezegd dat die wel ging vliegen vandaag als hem er niets aan deed. Valbescherming zat er nog op dus pakt ze nog wat meer wind. En dan nog eens vast gemaakt met die flut haringen die ze daar bij leveren. Dat zie je van hier dat die met zo een weer blijft staan.

Hier vliegt ook al een trampoline hoor, en dat is uw regio.
Ik heb deze middag 200kg extra op de poten van mijn trampoline gelegd, dat ding gaat nergens naartoe 👌

Naaah...
Vind het niet zo netjes hoor dat je je vrouw zomaar op een trampoline zet met dit weer. Gemene man dat je bent.:frown:

Het is normaal wel een toaster in het bad, é.

200w.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan