Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu zit ik op een andere trein, voorbij Gent zijn ze ook ver van zeker of die nog gaat verder rijden. Mogelijk Brugge, maar conducteur zegt al tegen mensen dat ze best niet zomaar blijven zitten als ze naar daar moeten :lol:

Toen wij bouwde sprak iedereen altijd maar over de zon en oververhitting met die grote ramen op het zuiden
Gene mens heeft toen iets gezegd van dat de wind hier bijna altijd zuid - zuidwest staat. Doet het nog ééns zo erg lijken dan het al is

=>

Wtf ... hoe kan zo een creche open blijven na zo een klachten?
Bij ons is er ook zo een crèche. Ze hebben een stuk of 3 fillialen waarvan er 2 al in de krant gestaan hebben met een klacht van mishandeling en ze hebben nog tal van andere klachten. Soms zit de eigenares gewoon bij de buurvrouw koffie te drinken terwijl de kinderen slapen smiddags. Die zijn 3 jaar na die klachten nog altijd open.

Zal ook gewoon zijn tot er iets ergs gebeurd.

En een andere onthaalmoeder in de buurt is er ook een kindje gestikt in de lakens de eerste dag dat het naar de opvang ging. Die onthaalmoeder had ook al een paar klachten op haar naam.

En nog 1 via mijn werk. Onthaalmoeder lag op de zetel helemaal weg van de drugs. De ouders zaten te stampen op de deur en ze kwam niet wakker terwijl er 8 kinderen binnen zaten bij haar.

Echt gestoorde dingen bij die crèches soms.

Beelden op het VTM nieuws in Nieuwpoort en zie je op de achtergrond mensen wandelen waarvan de kleine bijna gaat vliegen. Zo’n mensen zouden toch zelf in mogen staan voor de kosten indien ze door hun eigen risicogedrag een interventie zouden nodig hebben.

Hetzelfde met die jogger die een tak op zich gekregen heeft. Hoe dom kan je zijn om bij dergelijk aangekondigd weer te gaan joggen.

Beelden op het VTM nieuws in Nieuwpoort en zie je op de achtergrond mensen wandelen waarvan de kleine bijna gaat vliegen. Zo’n mensen zouden toch zelf in mogen staan voor de kosten indien ze door hun eigen risicogedrag een interventie zouden nodig hebben.

Hetzelfde met die jogger die een tak op zich gekregen heeft. Hoe dom kan je zijn om bij dergelijk aangekondigd weer te gaan joggen.
Vandaag wordt weer een mooie dag voor Darwin.

Darwin

De zon schijnt hier ook zulle, met windstoten van 90 -100km/u... Nogal open kwa bebouwing hier in rand Gavere. Piek tussen 16h en 17h 100-110km/u windstoten voorspeld. Tegen 19h nog 65 km/u.

Huurhuis leeft hier ook enorm en met zo stoten voel je de druk soms.... V dak(met 6cm isolatie onder dacht ik) en volledig open naar ZW kant.
De 2 lagen acrylaat koepel van 180x180cm aan de keuken leeft al van een pak minder wind... beetje oubollig vandaag zo'n 2 lagen kunststof ding.

Dat niks noemen zou ik niet doen. Zit je in een stad ofzo met veel gebouwen tussen de windrichting en je huis dan lijkt dat wel mee te vallen ... tot je dan in open ruimte komt en een windstoot krijgt van 100 of meer... of onder een tunnel ofzo kan dat immens zijn.

Uit buurt van hoge bomen parken blijven etc is een must. Extra voorzichtig zijn aan de kust ook zeker.

Laatst bewerkt:
Haha.

Eerst iedereen laten vetrekken.

En dan de boel afschaffen. Regel het maar. Niet iedereen pikt ook direct het laatste nieuws op, en velen zullen van niets weten.

In Nederland was gisteren alles al geweten.

Ja dat zag ik ook al van ver aankomen gisteren. In NL duidelijke communicatie op voorhand. In BE deze voormiddag: ah ja we gaan de meeste treinen deze namiddag schrappen :sarcastic:

Voorlopig een rare "storm" hier: de zon schijnt al eventjes terwijl het wel mega hard waait.

Hier (Vlaams-Brabant, tussen Brussel en Oost-Vlaanderen) is het momenteel toch serieus aan het waaien. Ik zit hier op de zolder (thuiswerk) en echt geruststellend zijn al die geluiden toch niet. Het schippert hier ook verder wel tussen zonnig en bewolkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan