Oldskooler
Well-known member
Men merkt een 'storm'loop richting de trein als eentje afkomt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zolang het die kraan op de hoek van 't straat hier, niet is die overwaait: no worriesMa haha, al die fuzz over die storm zeg. 't Zal wel overwaaien hoor.
Ma haha, al die fuzz over die storm zeg. 't Zal wel overwaaien hoor.
Let maar op met zulke uitspraken. Voor je het weet krijg je de wind van voren.Ma haha, al die fuzz over die storm zeg. 't Zal wel overwaaien hoor.
Bij ons is er ook zo een crèche. Ze hebben een stuk of 3 fillialen waarvan er 2 al in de krant gestaan hebben met een klacht van mishandeling en ze hebben nog tal van andere klachten. Soms zit de eigenares gewoon bij de buurvrouw koffie te drinken terwijl de kinderen slapen smiddags. Die zijn 3 jaar na die klachten nog altijd open.=>
Wtf ... hoe kan zo een creche open blijven na zo een klachten?
Een storm kan je wat vergelijken met een vrouw vind ik.Lijkt meer op een storm in een glas water maar ja zolang we niet moeten dweilen met de kraan open valt het allemaal wel mee hoor.
Dat is al een HEEL oude mop die ook al in The Dukes of Hazzard zat:Een storm kan je wat vergelijken met een vrouw vind ik.
Dat komt nat en wild toe, om dan weg te gaan met den helft van uw huis.
* You know why tornadoes and women are so much alike?
- No
* At first, there’s a lot of sucking and blowing, and then you lose your house.”
. Hopelijk blijft het zo rustig 
Vandaag wordt weer een mooie dag voor Darwin.Beelden op het VTM nieuws in Nieuwpoort en zie je op de achtergrond mensen wandelen waarvan de kleine bijna gaat vliegen. Zo’n mensen zouden toch zelf in mogen staan voor de kosten indien ze door hun eigen risicogedrag een interventie zouden nodig hebben.
Hetzelfde met die jogger die een tak op zich gekregen heeft. Hoe dom kan je zijn om bij dergelijk aangekondigd weer te gaan joggen.
DarwinBeelden op het VTM nieuws in Nieuwpoort en zie je op de achtergrond mensen wandelen waarvan de kleine bijna gaat vliegen. Zo’n mensen zouden toch zelf in mogen staan voor de kosten indien ze door hun eigen risicogedrag een interventie zouden nodig hebben.
Hetzelfde met die jogger die een tak op zich gekregen heeft. Hoe dom kan je zijn om bij dergelijk aangekondigd weer te gaan joggen.
Haha.
Eerst iedereen laten vetrekken.
En dan de boel afschaffen. Regel het maar. Niet iedereen pikt ook direct het laatste nieuws op, en velen zullen van niets weten.
In Nederland was gisteren alles al geweten.

Ideaal om te gaan joggen!Hier begint de zon erdoor te komen. Go figure![]()
Ik ben al terug out door stekende pijn in mijn been.Ideaal om te gaan joggen!