Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de regels over 2 dagen aflopen zijn ze vandaag toch nog geldig ? Was is dan het probleem als er ook controle op is
Dat die zaak gedurende al die maanden geen controle heeft gehad. Nooit. En dat nu, 1 dag voor de versoepelingen, want Overpoort en consoorten was gisteren al hossen en zuipen, er plots wel controle is? Wanneer het niet abnormaal is dat bepaalde mensen al wat losser omgaan met de regels?

Dat is ok voor u? Ik vind dat puur mensenkloterij om nog snel wat boetes te kunnen innen.

Geen treinen straks en scholen sluiten vroeger.
paar uur voor de storm komen ze daar mee af in ons land, kon je dit gisteren niet beslist hebben ?
Hoeveel mensen zijn al vertrokken ondertussen met de trein en geraken straks niet thuis.

Echt waar... Het gaat zelfs niet over zo heel veel dagen, maarja, iedere dag verlof extra is leuk...
De absurditeit is gewoon overdreven. Ik heb bijvoorbeeld een vak dat 100% zelfstudie was, hier en daar een Q&Asessie, maar de bedoeling is dat je het dus volledig zelf verwerkt. Maar ik moet dus een attest inleveren om aan te tonen dat ik aanwezig was op de 100% zelfstudie iedere week :unsure: Slaat echt nergens op.

Wie ein Hund!
Hartjesreactie voor de correcte kafka quote. :love:

paar uur voor de storm komen ze daar mee af in ons land, kon je dit gisteren niet beslist hebben ?
Hoeveel mensen zijn al vertrokken ondertussen met de trein en geraken straks niet thuis.
Ik kwam hiernet hetzelfde neerpennen. Fucking hell, hoe moeilijk kan het zijn om dat gisteren in te plannen? Al een ganse week apocalyptische voorspellingen maar niemand die iets doet. Gilbert zal van uit zijn zetel in telewerk ineens wakker zijn geschoten "godverdoeme, ze geven slecht weer! Leg die treinen binnen en uur eens de ganse namiddag stil".

Man man man.

Edit: ennnnnn de site/app van de nmbs ligt plat.

De dagen na de vulling begonnen 2 van de 3 tanden plots wél pijn te doen, in tegenstelling tot ervoor. Eentje uiteindelijk moeten laten ontzenuwen. Dan ontgaat mij een beetje het doel van die röntgenfoto's. Tenzij er een gevaar bestaat dat een tand plots kan overslaan van "niets voelen aan de tand op dag n" naar "tand is volledig verloren op dag n+1, zelfs ontzenuwen werkt niet meer". Maar dat lijkt me straf.

Ja dat kan. Ik had opeens een abces onder een tand waar ik nog nooit last van had gehad dus die was ik kwijt. Dankzij mijn incompetente tandarts van indertijd.

In mijn geval: liever een proactieve tandarts dan eentje die afwacht want ik heb gewoon geen goeie tanden. Gaatjes worden ook vooral goed gezien met foto's en bij mijn huidige weten ze dat

Kan mij niet inloggen op mijn Nintendo account.

Als de code van mijn Google authenticator ingeef, blijf ik een foutmelding krijgen.

En de backup code natuurlijk ook nergens te vinden.

Onlangs ook voorgehad, weliswaar met slechts 3 (potentiële?) gaatjes waar ik niets van voelde "maar die toch best aangepakt werden". Ook al voel je niets, röntgenfoto says yes.

Ok, dat zal dan wel zeker? Afspraken vastgelegd etc.

Als je pijn hebt door een gaatje in je tand, ben je eigenlijk al te laat omdat het dan al tot aan je zenuw zit. Dus zo een "beginnende" gaatjes die gevuld worden is een preventieve maatregel, wat positief en goed is.

De complicaties die jij had zijn uiteraard niet positief en niet goed, maar ik kan me nu nog wel inbeelden dat zelfs routine-ingrepen ook een % hebben waarin niet alles loopt naar wens.

En verder, preventie is het beste wat je kan doen. Frisdranken, roken en overbodig snoepen mijden. Tot vijf eetmomenten per dag en daarbuiten water. Dagelijks flossen en uiteraard minstens 2keer de tandjes poetsen :p

Dat die zaak gedurende al die maanden geen controle heeft gehad. Nooit. En dat nu, 1 dag voor de versoepelingen, want Overpoort en consoorten was gisteren al hossen en zuipen, er plots wel controle is? Wanneer het niet abnormaal is dat bepaalde mensen al wat losser omgaan met de regels?

Dat is ok voor u? Ik vind dat puur mensenkloterij om nog snel wat boetes te kunnen innen.
Yup.
Tis nie omdat ze al maanden op een locatie nie flitsen en overmorgen de werken gedaan zijn, ik vandaag al terug de gewone snelheid mag rijden hé..

Waarschijnlijk zal er ook wel iemand een klacht hebben ingediend, want tis nie iets waar de politie nog uit zichzelf mee gaat bezig zijn denk ik..
CST krijgt trouwens volgens mij enkel de uitbater een boete en mondmaskers ja jonge, tis nie sinds gisteren dat die regel er is hé.

Draai het om. Op die ene dag u nog aan de regels houden zal het ook nie meer maken hé

Dit dus. Totaal gebrek aan enige planning en inlevingsvermogen van de scholen. Normaal fietsen de mannen hier naar het school. Vandaag zo alles netjes gepland zodat we ze met de auto konden brengen en straks weer ophalen. Nu stuurt er 1 hier een bericht om 11u van "kan je me komen halen want het school sluit". Wtf? Zitten we speciaal alles zo te plannen zodat ze straks niet door de storm naar huis moeten fietsen en nu kunnen we weer alles herplannen.

Het is nu toch al dagen in het nieuws dat het vandaag ging stormen? Niemand heeft daar precies van wakker gelegen tot ze deze morgen plots de wind voelden waaien en beginnen denken zijn? Of hoe de fuck moet ik mij dit soort van redeneringen inbeelden? :unsure:

Dit dus. Totaal gebrek aan enige planning en inlevingsvermogen van de scholen. Normaal fietsen de mannen hier naar het school. Vandaag zo alles netjes gepland zodat we ze met de auto konden brengen en straks weer ophalen. Nu stuurt er 1 hier een bericht om 11u van "kan je me komen halen want het school sluit". Wtf? Zitten we speciaal alles zo te plannen zodat ze straks niet door de storm naar huis moeten fietsen en nu kunnen we weer alles herplannen.

Het is nu toch al dagen in het nieuws dat het vandaag ging stormen? Niemand heeft daar precies van wakker gelegen tot ze deze morgen plots de wind voelden waaien en beginnen denken zijn? Of hoe de fuck moet ik mij dit soort van redeneringen inbeelden? :unsure:
Ze hebben gewacht en gekeken naar wat NL ging doen.
Dan dat moeten vertalen naar het Frans, dan overleggen en tot een compromis komen want in Wallonië gaat het niet zo hard waaien

Waarschijnlijk gisteren al een paar op de lappen geweest omdat de horeca terug mocht open blijven dus vandaag wat later begonnen et voila

Denk dat ze schrik hebben omdat bij de vorige aangekondigde stormen het eigenlijk 2 keer niets was. Spijtig genoeg laten ze zich bij het KMI leiden door de vele commentaar die ze dan op social media kregen? Zou niet weten waarom onder buurlanden dan wel code rood uitspreken (Sluis = rood, Knokke = oranje). Niet te snappen. Als er slachtoffers vallen kan er toch gesproken worden van schuldig verzuim. Liever een keer teveel code rood..

Denk dat ze schrik hebben omdat bij de vorige aangekondigde stormen het eigenlijk 2 keer niets was. Spijtig genoeg laten ze zich bij het KMI leiden door de vele commentaar die ze dan op social media kregen? Zou niet weten waarom onder buurlanden dan wel code rood uitspreken (Sluis = rood, Knokke = oranje). Niet te snappen. Als er slachtoffers vallen kan er toch gesproken worden van schuldig verzuim. Liever een keer teveel code rood..
Ja maar dat is de mensen angst aanjagen, volgens wat je hier gisteren kon lezen.

Bouwvakkers (in mijn straat en op mijn werk) die graag luid de radio opzetten tijdens hun werk.

Dan zit je daar met thuiswerk of een bureaujob, proberen na te denken terwijl er een soort Q-music festival gaande is :unsure:

Yup.
Tis nie omdat ze al maanden op een locatie nie flitsen en overmorgen de werken gedaan zijn, ik vandaag al terug de gewone snelheid mag rijden hé..

Waarschijnlijk zal er ook wel iemand een klacht hebben ingediend, want tis nie iets waar de politie nog uit zichzelf mee gaat bezig zijn denk ik..
CST krijgt trouwens volgens mij enkel de uitbater een boete en mondmaskers ja jonge, tis nie sinds gisteren dat die regel er is hé.

Draai het om. Op die ene dag u nog aan de regels houden zal het ook nie meer maken hé
Geen appelen met peren vergelijken aub, een snelheidsbeperking aan werken kan je echt niet vergelijken met dit.

En wie zegt dat ik geen mondmasker droeg? Het gaat er mij over dat ze een zelfstandige nu nog mogelijks gaan beboeten voor iets dat morgen niet meer nodig is. Een zelfstandige die daarvoor perfect de regels volgde, nooit controle heeft gehad, maar waar nu logischerwijs de teugels al iets gevierd werden. En iets dat door die ene dag ook geen enkele significante invloed gaat hebben op de volksgezondheid. Iets wat met uw voorbeeld van snelheidsbeperking aan werken wel het geval is.

Haha.

Eerst iedereen laten vetrekken.

En dan de boel afschaffen. Regel het maar. Niet iedereen pikt ook direct het laatste nieuws op, en velen zullen van niets weten.

In Nederland was gisteren alles al geweten.

Laatst bewerkt:
Geen appelen met peren vergelijken aub, een snelheidsbeperking aan werken kan je echt niet vergelijken met dit.

En wie zegt dat ik geen mondmasker droeg? Het gaat er mij over dat ze een zelfstandige nu nog mogelijks gaan beboeten voor iets dat morgen niet meer nodig is. Een zelfstandige die daarvoor perfect de regels volgde, nooit controle heeft gehad, maar waar nu logischerwijs de teugels al iets gevierd werden. En iets dat door die ene dag ook geen enkele significante invloed gaat hebben op de volksgezondheid. Iets wat met uw voorbeeld van snelheidsbeperking aan werken wel het geval is.
Ik zeg toch nergens dat jij geen masker droeg.

Gaat het nu eigenlijk over de CST of over de mondmaskers ?
Want de mondmaskers zijn morgen/vandaag afgeschaft en zal jij als persoon een boete krijgen
De arme zelfstandige zal een boete krijgen voor de CST Niet te controleren en dat is morgen ook nog steeds van tel hoor

Ze hebben gewacht en gekeken naar wat NL ging doen.
Dan dat moeten vertalen naar het Frans, dan overleggen en tot een compromis komen want in Wallonië gaat het niet zo hard waaien

Waarschijnlijk gisteren al een paar op de lappen geweest omdat de horeca terug mocht open blijven dus vandaag wat later begonnen et voila
Dat klinkt nog aannemelijk :rofl:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan