Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft jouw vrouw al die poespas van sexy lingerie etc nodig om jou te verleiden?
Neen eigenlijk niet, mooie kleren (daarom niet sletterig) zijn ook al goed. Maar van haar roze pyama met oranje badjas erover, en haar broek in grijze wollen kousen geraak ik nu toch ook niet echt opgewonden.
En als ze er nog crocks bij aan heeft dan denk ik dat ik de enigste vent ben ter wereld dat zijn vrouw zo rond loopt thuis.

Dus dit was eigenlijk een glimlach om te zien dat het bij jullie ook zo is.

Maar van haar roze pyama met oranje badjas erover, en haar broek in grijze wollen kousen geraak ik nu toch ook niet echt opgewonden.

Dan ben ik de enige die een man heeft die dat wel opwindend vindt.
Hij vindt alles sexy, serieus. Of ik nu sta te koken in een homesuit met daarop een short of bezweet thuiskom van de fitness, voor hem is alles oké.
Al die onzin van lingerie etc is gewoon als leuk extraatje en omdat ik het opzich leuk en mooi vind om te dragen.

Trouwens een ergernis: mijn gsm nummer mort ergens op 1 of andere louche site beland zijn want ik heb vandaag al 10 oproep en gemist van verschillende Belgische gsm nummers. 1 ervan sprak in met een robotstem "you have a federal arrest, to contact Belgium Federal police press 1" :unsure:

En op messenger krijg ik nu sinds een paar dagen 20 berichtverzoeken van hot singles.

Dan ben ik de enige die een man heeft die dat wel opwindend vindt.
Hij vindt alles sexy, serieus. Of ik nu sta te koken in een homesuit met daarop een short of bezweet thuiskom van de fitness, voor hem is alles oké.
Al die onzin van lingerie etc is gewoon als leuk extraatje en omdat ik het opzich leuk en mooi vind om te dragen.
Ik durf nog steeds mijn schoenen niet aandoen zonder mijn kont naar de muur te richten, beetje te veel "aangevallen" geweest door een bronstige beer die de kont omhoog als startsignaal zag. 🤣
(En dan maakte het ook niet uit of ik net bezweet een uur onkruid had getrokken in "werkkleren" met verf- en javelvlekken op, of in mijn flanellen pyjama met beertjes op, de vuilbak buiten wou zetten)

Ik durf nog steeds mijn schoenen niet aandoen zonder mijn kont naar de muur te richten, beetje te veel "aangevallen" geweest door een bronstige beer die de kont omhoog als startsignaal zag. 🤣
(En dan maakte het ook niet uit of ik net bezweet een uur onkruid had getrokken in "werkkleren" met verf- en javelvlekken op, of in mijn flanellen pyjama met beertjes op, de vuilbak buiten wou zetten)
In de meeste gevallen ist wel een schoon zicht ook...

Nu het toch over tandartsen gaat.

Vorige week op jaarlijkse controle geweest bij een nieuwe tandarts aangezien mijn andere op pensioen was.
Ik wist dat ik 1 gaatje had, tussen 2 tanden vooraan, maar geen last van dus had eigenlijk afspraak gemaakt om dat te vullen + controle.
Maar dat is even anders uitgedraaid.

Omdat het de eerste keer daar was moest ik een volledig mondonderzoek ondergaan en heeft de tandarts ook tandplak verwijderd. Mijn vorige tandarts heeft dat nooit gedaan. (nieuwe nu zei wel dat ik eigenlijk heel weinig tandplak had).
Blijkbaar zit ik in totaal met 8 (oppervlakkige) gaatjes en nog 2 wijsheidstanden die dringend moeten getrokken worden omdat ze ontstoken zitten (waar ik niets van voel, wat heel raar is volgens de tandarts).

Ik heb dus ineens 5 nieuwe afspraken gekregen over de komende 3 maand.
1 per kwadrant om gaatjes te vullen en 1 per wijsheidstand.

Nu het toch over tandartsen gaat.

Vorige week op jaarlijkse controle geweest bij een nieuwe tandarts aangezien mijn andere op pensioen was.
Ik wist dat ik 1 gaatje had, tussen 2 tanden vooraan, maar geen last van dus had eigenlijk afspraak gemaakt om dat te vullen + controle.
Maar dat is even anders uitgedraaid.

Omdat het de eerste keer daar was moest ik een volledig mondonderzoek ondergaan en heeft de tandarts ook tandplak verwijderd. Mijn vorige tandarts heeft dat nooit gedaan. (nieuwe nu zei wel dat ik eigenlijk heel weinig tandplak had).
Blijkbaar zit ik in totaal met 8 (oppervlakkige) gaatjes en nog 2 wijsheidstanden die dringend moeten getrokken worden omdat ze ontstoken zitten (waar ik niets van voel, wat heel raar is volgens de tandarts).

Ik heb dus ineens 5 nieuwe afspraken gekregen over de komende 3 maand.
1 per kwadrant om gaatjes te vullen en 1 per wijsheidstand.
Goed dat de tandarts ook zoveel gaatjes in z’n agenda had. :unsure:

Twee weken terug een digitale meter laten plaatsen voor het water. Alle cijfers staan mooi online, maar waarom moet ik dan nog wel de meterstand van die nieuwe digitale meter doorgeven terwijl het gewoon online in hun systeem staat. Hopelijk volgend jaar gewoon automatisch dan.

*Edit*: Toegevoegd dat het voor het water is.

Laatst bewerkt:
Twee weken terug een digitale meter laten plaatsen. Alle cijfers staan mooi online, maar waarom moet ik dan nog wel de meterstand van die nieuwe digitale meter doorgeven terwijl het gewoon online in hun systeem staat. Hopelijk volgend jaar gewoon automatisch dan.

you gotta be kidding me , no?

Laatst bewerkt door een moderator:
you gotta be kidding me , no?
I wish. Extra ergernis. Bij Fluvius kan ik voor mijn elektrische meter een CSV uitdraaien. Bij water-link kan ik voor mijn digitale water-mter slechts individuele dagopnames zien tot maximaal 60 dagen terug en geen CSV uitdraaien. Het zijn kleine dingen, maar het had makkelijk geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan