Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De verkeersergernissen stapelen zich op vandaag! Verkeer staat stil, oorzaak niet te zien vanop mijn plaats. Komt een auto achter me, te dicht naar mijn goesting... Begint die ook nog eens te toeteren. Zot van de stress op het werk draai ik me om met een vlammende blik en de woorden "moet ik er over rijden of wat?!?" op mijn lippen... Zie ik mijn moeder in haar spliksplinternieuwe wagen enthousiast wuiven naar me vanachter het stuur 😆😆😆
Gewoon uitstappen en kletsen geven. Tis niet omdat het familie is dat ze daarom een andere behandeling moeten krijgen dan de rest.

Net op Google gezocht achter mogelijke oorzaken omdat ik hier, héél sporadisch natuurlijk, ook miserie mee heb.

Ik wil nu niks verklappen, maar de grootte van uw piet speelt blijkbaar een rol.
(Niet de 'klein'te, maar de 'groot'te dus... *wink wink* :cool:)
Als ge kunt pissen tussen de bril, dan is die eerder niet groot genoeg om te hangen maar kijkt hij eerder op :censored: Ik pak hem eigenlijk altijd vast want ben bang dat hij dat tegen de binnenkant van de pot botst. Ik heb dan ook vrij grote wc fobie 🤡

Toch leuk zoveel leesvoer in ene keer?
Niet als ge op toilet zit, want dan zijt ge afgeleid en ziet ge niet waar ge pist en/of ge zit er te lang op en dan krijgt ge het speen en dan moet ge naar de dokter om daar naar te kijken, maar dan komt er mooi jong studentje en dat levert dan weer genante situaties die ge hier moet schrijven en voor ge het weet zit ge in een eindeloze loop.

Ni echt een ergernis maar eerder een gek gevoel ofzo.
Sinds de oktober/november niet meer echt ergens geweest.

Moet nu in 't Wijnegem shoppingcenter zijn en das zo weird om hier al da volk binnen te zien. Geraak er precies niet aan gewend 😅

Ni echt een ergernis maar eerder een gek gevoel ofzo.
Sinds de oktober/november niet meer echt ergens geweest.

Moet nu in 't Wijnegem shoppingcenter zijn en das zo weird om hier al da volk binnen te zien. Geraak er precies niet aan gewend 😅
Kunt anders eens vragen of zij Clippy gezien hebben.
unsure.gif

Fietstruitje met lange mouwen gaan kopen. I feel fat :(

XL moeten gaan. Terwijl ik over het algemeen ne redelijke medium ben, in sommige stukken mss es een L.

Maar fietskledij gaat blijkbaar tot 8XL, het kan dus nog erger :LOL:

In normale tijden is het de juiste tijd om stilletjes aan richting het nachtleven te zweven.:cool:

De overvloed aan berichten op FB van NL nieuws sites.
De overvloed aan spam mails elke dag, ik ben al multimiljardair en heb zeker al een
fluit
van hier tot op de maan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan