Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erger nog. Onlangs een telefoontje gehad van de Jehova's. Die komen zelfs niet meer aan de deur!

Door corona doen ze geen huisbezoeken meer. Ze proberen nu inderdaad in te zetten op andere methoden (telefoon, brieven, virtuele bijeenkomsten, ...).
(vroeger nog een getuige geweest...)

zo'n lasagne van Come a Casa is echt wel te weinig he. Moet ik hier nog een blik Everyday Italiaanse schotel openen en dat terwijl ik geen geraspte kaas meer heb om dat wat op te vrolijken

zo'n lasagne van Come a Casa is echt wel te weinig he. Moet ik hier nog een blik Everyday Italiaanse schotel openen en dat terwijl ik geen geraspte kaas meer heb om dat wat op te vrolijken
Die Come a Casa is al om zeep sinds de laatste keer dat ze hun recept aangepast hebben en nu is die ook nog zoooo zout :puke:

Die Come a Casa is al om zeep sinds de laatste keer dat ze hun recept aangepast hebben en nu is die ook nog zoooo zout :puke:

Die van den Aldi was al de beste, maar valt sinds enkele maanden idd op dat het verschil groter geworden is.

Normaal koop ik ook altijd die van den Aldi, maar die van CaC waren nu in promo. Maar ge zou idd verwachten dat 'merk' beter is, maar niet dus. Bovendien net te weinig om voldoende gegeten te hebben.

Zelf een lasagne maken is vrij eenvoudig (@Tonerider, je kan alles voorgemaakt kopen en gewoon laagjes maken) Vriest super goed in en je hebt direct voor een tijdje. Ik weer dat je geen grote goesting hebt om weer te koken maar het is de moeite waard.

Maar ge moet die zelf nog in lagen leggen. Dus gewoon zes pakken lasagne in een ovenschotel stapelen en proportioneren en invriezen. Dat gaat zoveel beter smaken dan.
Maar waarom zou ik voorgemaakte zaken kopen om het in lagen te leggen als ik het voorgemaakt kan kopen waarbij het al in lagen ligt?

Maar waarom zou ik voorgemaakte zaken kopen om het in lagen te leggen als ik het voorgemaakt kan kopen waarbij het al in lagen ligt?
Je koopt een betere klasse ingrediënten en je stelt zelf je schotel samen. Het verschil met de kant en klare is imo echt de moeite. Efkes een beetje werk maar het plezier van deftig eten.

ik koop het toch voorgemaakt?
Probeer eens het lasagnepakket van Delhaize, vond ik echt superlekker.

Recepten zijn duidelijk opgesteld dus ik geloof dat zelfs jij het kan als je je erop focust. 💪

Bedankt voor de bezorgdheid, maar ik heb weinig extra plezier aan 'beter' eten. Ik eet het toch op terwijl ik voor de pc zit, dus zoveel 'genot' heb ik er niet van.

Bedankt voor de bezorgdheid, maar ik heb weinig extra plezier aan 'beter' eten. Ik eet het toch op terwijl ik voor de pc zit, dus zoveel 'genot' heb ik er niet van.
Maar het draagt wel bij tot betere zelfzorg ofzo, als ge met gezondere ingrediënten kookt.

En dat neemt wel wat tijd in beslag, maar gij en uw lichaam zijn dat waard!

Tonerider, je moet toch een beetje plezier hebben in het leven. Deftig eten maakt zoveel beter! En ik bedoel deftig, niet noodzakelijk gezond.

Tonerider, je moet toch een beetje plezier hebben in het leven. Deftig eten maakt zoveel beter! En ik bedoel deftig, niet noodzakelijk gezond.
Maar ik heb plezier in het leven? Alleen zegt eten mij bitter weinig en er zijn ook veel dingen die ik echt niet lust. Ik eet vooral omdat het de enige manier is om geen honger te hebben en te blijven leven. Uit noodzaak dus.

Maar dat maakt toch niet dat ik geen plezier heb in het leven? Ik game, kijk naar gameplay en cartoons, ik fotografeer en ik ben blij als ik een mooie madam zie passeren. En ik geniet van muziek. Dat zijn de bronnen van plezier voor mij, maar eten? Niet echt. (of het moeten frieten met stoofvlees zijn of oliebollen, maar das dan weer niet gezond genoeg :p)

Maar ik heb plezier in het leven? Alleen zegt eten mij bitter weinig en er zijn ook veel dingen die ik echt niet lust. Ik eet vooral omdat het de enige manier is om geen honger te hebben en te blijven leven. Uit noodzaak dus.

Maar dat maakt toch niet dat ik geen plezier heb in het leven? Ik game, kijk naar gameplay en cartoons, ik fotografeer en ik ben blij als ik een mooie madam zie passeren. En ik geniet van muziek. Dat zijn de bronnen van plezier voor mij, maar eten? Niet echt. (of het moeten frieten met stoofvlees zijn of oliebollen, maar das dan weer niet gezond genoeg :p)
Ik vergeet soms dat niet iedereen een food = life ‘r is zoals ik. Carry on.

Normaal koop ik ook altijd die van den Aldi, maar die van CaC waren nu in promo. Maar ge zou idd verwachten dat 'merk' beter is, maar niet dus. Bovendien net te weinig om voldoende gegeten te hebben.
Als ik lasagne eet, dan eet ik er steeds een afbakbroodje of afbakpistolets bij. Anders idd net te weinig.

Probeer eens het lasagnepakket van Delhaize, vond ik echt superlekker.

Recepten zijn duidelijk opgesteld dus ik geloof dat zelfs jij het kan als je je erop focust. 💪
Moet hij van die tomaten nog saus maken, begint die niet aan.

Dan pak ik toch ook eerder een blik tomatenpuree :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan