Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gvd mijn broek onder gepist he.
Ik zet mij voor te kakken en doe eerst ewa pipi en ik zit verkeerd ofzo?
Allemaal pis onder de bril door. Op m'n broek, op de grond. Gvd toch.
Net op Google gezocht achter mogelijke oorzaken omdat ik hier, héél sporadisch natuurlijk, ook miserie mee heb.

Ik wil nu niks verklappen, maar de grootte van uw piet speelt blijkbaar een rol.
(Niet de 'klein'te, maar de 'groot'te dus... *wink wink* :cool:)

Gvd mijn broek onder gepist he.
Ik zet mij voor te kakken en doe eerst ewa pipi en ik zit verkeerd ofzo?
Allemaal pis onder de bril door. Op m'n broek, op de grond. Gvd toch.

Da's omdat uwe pieter te klein is é. Me ne iets grotere paal kom ge da nooit tegen.

Blijkbaar hebben vrouwen hier ook last van omdat ze 'sproeien'... :thinking:
En in Amerika hebben oudere heren blijkbaar last van doorzakkende ballen die in het water van het toilet hangen.

Genoeg internet voor mij vandaag!

Net op Google gezocht achter mogelijke oorzaken omdat ik hier, héél sporadisch natuurlijk, ook miserie mee heb.

Ik wil nu niks verklappen, maar de grootte van uw piet speelt blijkbaar een rol.
(Niet de 'klein'te, maar de 'groot'te dus... *wink wink* :cool:)
tkan ook zijn dat er een haartje achter uw velleke zit en zo uw penis omhoog trekt. Ik heb dat toch al eens gehad. Algoed thuis. En ja, tis een echt oerwoud daar beneden. Ne hoge boom zonder bos er rond trekt op niet.

Ola, new chick in town! :cool:

Volledig kaal is wel mijn ding niet.
Een oerwoud nu ook niet btw.
En liefst zonder bomen...

Er mag wat gras op het plein liggen, maar de hovenier moet het toch regelmatig afrijden. Niemand speelt graag tussen het onkruid.

tkan ook zijn dat er een haartje achter uw velleke zit en zo uw penis omhoog trekt. Ik heb dat toch al eens gehad. Algoed thuis. En ja, tis een echt oerwoud daar beneden. Ne hoge boom zonder bos er rond trekt op niet.

Ja ik was ewa gehaast dus de oorzaak durf ik ni te zeggen.

Wc hier is ook klein eigenlijk. Enfin minste wat ik te fel naar voor schuif hang ik er met mijn 3 vuisten tegen. Met als gevolg dat het altijd een schampschot is ipv recht in de roos. Dus kan altijd met de borstel beginnen erna.
En te ver naar achter is nog erger dan heb ik de bril mee en das nog meer werk.

@leren rijden verhalen: Hier ook leren rijden met de pa. Stereotype strenge en zenuwachtige pa want "er moest maar iets aan de auto komen". Die hele leerperiode niks aan de hand, perfect gelopen.
Op de dag van mijn examen gingen we de maneuvers nog wat oefenen. Ik parallel parkeer (perfect :cool:) tussen de 2 hekken die mijne pa had gezet. Mijne pa geeft een (y) al staande vanop dat hek ... waardoor dat hek voorover tuimelt ... hek & pa op de motorkap :ROFLMAO:.
Uiteraard was het mijn fout 🤷‍♂️.

@kay-gell Uw ouders hebben toch wat basisskills overgeslagen tijdens de opvoeding heb ik de indruk ... :unsure:.

Kieken van ne vrachtwagenchaffeur van DK Rentals die 3/4 van een straat blokkeert. Over deze straat heb ik het. Hij stond geparkeerd aan de kant van de frituur, vanaf de frituur tot aan het zebrapad bij de slager.

Stond bij de slager te wachten, ik zie hem 2 machines van de vrachtwagen afrijden. De eerste rijdt hij af en laat hij op straat staan. Rijdt de tweede af om iets verderop op de stoep (bij Het Oog als je die straat aan het verkennen bent) maar natuurlijk is het spitsuur, en staat de boel volgeblokkeerd met auto's die proberen door te rijden. De Schooldreef is ook een drukke straat, dus de drukte stapelt maar op. En hij zit maar luid godverdomme te vloeken omdat het niet voortgaat, terwijl imo het wel grotendeels zijn fout is dat het zo druk is. Hij zette zijn machine bij Het Oog en laat dat andere machine ongemoeid op straat staan. Dat die pummel het wat dichter bij zijn vrachtwagen (of erop) rijdt zodat er meer plaats is. Precies alsof aankomende wagens (aankomend vanaf de kerk) kunnen inschatten wat er aan de hand is.

Vrij zeker van dat de politie daar ondertussen staat om de situatie te verhelpen.

10 minuten een bejaarde vrouw horen zeggen hoe goed van hart ze wel niet is en dat hare buur de oorzaak is van al de problemen.
Om dan te zeggen:

"Ik hoop dat em Corona krijgt en er goed van afziet en em hier in de gang neervalt dan stamp ik em nog es in z'n kloten en spuug ik in zijn gezicht. Sommige mensen verdienen dat. Pas op, ik ben goed van hart hé maar die mens verdient een pijnlijke dood"
Tja, zelfs iemand die goed van hart is kan door een andere persoon zo ver gedreven worden dat dat goede hart op die moment even niet meer mee wil.

De verkeersergernissen stapelen zich op vandaag! Verkeer staat stil, oorzaak niet te zien vanop mijn plaats. Komt een auto achter me, te dicht naar mijn goesting... Begint die ook nog eens te toeteren. Zot van de stress op het werk draai ik me om met een vlammende blik en de woorden "moet ik er over rijden of wat?!?" op mijn lippen... Zie ik mijn moeder in haar spliksplinternieuwe wagen enthousiast wuiven naar me vanachter het stuur 😆😆😆

Ja ik was ewa gehaast dus de oorzaak durf ik ni te zeggen.

Wc hier is ook klein eigenlijk. Enfin minste wat ik te fel naar voor schuif hang ik er met mijn 3 vuisten tegen. Met als gevolg dat het altijd een schampschot is ipv recht in de roos. Dus kan altijd met de borstel beginnen erna.
En te ver naar achter is nog erger dan heb ik de bril mee en das nog meer werk.
Nu gelooft er natuurlijk niemand nog iets van die 3 vuisten. Eerder 3 vingernagels.

Ook al voor gehad trouwens, maar dat is omdat de mijne zodanig groot is dat hij er niet meer bij kan in de pot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan