Tis maar dat we ons eigen record verbreken.
Het enige waar we nog goed in zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis maar dat we ons eigen record verbreken.
Toevallig @Squidward niet tegengekomen die je iets drinken heeft aangeboden?vandaag weer zo'n 'migraine'-aanval gehad waardoor de helft van mijn zicht ingenomen wordt door vlekken. Fuck zeg, dat was ambetant werken. Heeft een goed half uur geduurd en dan stopt dat gewoon en kan ik weer normaal zien. Is toch iets vreemd, zeker omdat het dus niet gepaard met koppijn of zo.
Geraakte ze nu wel uit haar woorden?Die Tinne Van Der Straeten op 't nieuws.
Die gelooft nu echt dat we allemaal gered zijn met een aalmoes.
![]()
Ik ben drie dagen binnen gebleven door de mogelijke covid van den trouwboek, zal een andere madam geweest zijn.Toevallig @Squidward niet tegengekomen die je iets drinken heeft aangeboden?
De Croo was niet veel beter op het VTM nieuws hoor. Toch ook een paar keer dat ge hem in zichzelf hoorde denken "Shit, wat moet ik hier nu op zeggen".Die Tinne Van Der Straeten op 't nieuws.
Die gelooft nu echt dat we allemaal gered zijn met een aalmoes.
![]()
Vrouwen die zichzelf als dogmom verkopen
Staat voor mij gelijk aan geen vent kunnen vinden voor een kleine.

So?
Bestaan ook zat catmums dus hebben ook geen man voor een kleine? Zo bekrompen hé bah.
Ook al willen ze zichzelf verkopen als carrotmom en ze worden daar gelukkig van is dat toch geen big deal?
Dit is echt iets posten om toch maar iets te posten.![]()
mag het?Aan sommige dingen raakt men niet.La Vache Qui Rit smeerkaas is om zeep
![]()
Vormfactor veranderd: nu dunner en breder
Ok, daar kan ik mee leven
MAAR
De smeerkaas is veel lopender en smeuig nu.
Smeert als boter die een uur in de warmte heeft gestaan.
Gevolg is ook dat de helft van uw kaas nu aan het fucking papiertje blijft kleven bij het openmaken.
Ook minder beet en proeft romiger door het platter zijn.
IF IT AIN'T BROKE, DON'T FIX IT
Ik sta open voor smeerkaassuggesties die niet ranzig zijn!
Na @Wannez zijn groentjes dat hij hier gisteren gepost heeft heb ik een heel raar beeld bij een carrotmomSo?
Bestaan ook zat catmums dus hebben ook geen man voor een kleine? Zo bekrompen hé bah.
Ook al willen ze zichzelf verkopen als carrotmom en ze worden daar gelukkig van is dat toch geen big deal?
Dit is echt iets posten om toch maar iets te posten.![]()
Graag gedaan!Na @Wannez zijn groentjes dat hij hier gisteren gepost heeft heb ik een heel raar beeld bij een carrotmom
Kom kom, niet zo negatief, dat zal heus geen 5 jaar meer duren.Ik kom in m'n slaapkamer en blijkbaar was ik m'n raam vergeten dicht doen vanmorgen. Nog vijf jaar en ik ben compleet seniel.
Zeker dat het niet je one night stand van gisteren was, die via die weg stiekem is weg geslopen.MIk kom in m'n slaapkamer en blijkbaar was ik m'n raam vergeten dicht doen vanmorgen. Nog vijf jaar en ik ben compleet seniel.
Ik kan er mij zo een paar voor de geest halen van de huidige lichting die geen detftige zin kunnen maken? Coens, Jambon..Geraakte ze nu wel uit haar woorden?
Ik kan er mij zo een paar voor de geest halen van de huidige lichting die geen detftige zin kunnen maken? Coens, Jambon..

La Vache Qui Rit smeerkaas is om zeep
![]()
Vormfactor veranderd: nu dunner en breder
Ok, daar kan ik mee leven
MAAR
De smeerkaas is veel lopender en smeuig nu.
Smeert als boter die een uur in de warmte heeft gestaan.
Gevolg is ook dat de helft van uw kaas nu aan het fucking papiertje blijft kleven bij het openmaken.
Ook minder beet en proeft romiger door het platter zijn.
IF IT AIN'T BROKE, DON'T FIX IT
Ik sta open voor smeerkaassuggesties die niet ranzig zijn!