Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet nog de eerste keer ik ging, bij een van die stages staat een duidelijk bord "motor afleggen", en ik had dat niet gedaan wegens zenuwen/niet gezien. Kerel was sowieso al nors, maar dan was het "AH EN ZIJNE MOTOR STAAT GODVERDOMME NOG OP, MOETEN WE HIER HEEL DAGEN GASSEN INADEMEN OFZO!!??" Waarna hij mijn portier zo hard mogelijk dichtgooide.
Toen ik de eerste keer geweest ben -op afspraak, de jaloerse blikken van het gepeupel zonder afspraak dat al úren in de blakke zon stond bruin te bakken toen ik daar op mijn gemak kwam aantuffen, heel die rij voorbijstekend was goud waard :coolbrows:- kwam er gewoon een medewerker naar mij en die zei dat je nu tegenwoordig je sleutels mag achterlaten. Zij rijden voor u. Je moet niets meer doen. Was ideaal. Had al drie dagen op voorhand stress om naar de controle te gaan en bang dat ik knop X of Y niet ging vinden of iets verkeerd doen.

Toen ik de eerste keer geweest ben -op afspraak, de jaloerse blikken van het gepeupel zonder afspraak dat al úren in de blakke zon stond bruin te bakken toen ik daar op mijn gemak kwam aantuffen, heel die rij voorbijstekend was goud waard :coolbrows:- kwam er gewoon een medewerker naar mij en die zei dat je nu tegenwoordig je sleutels mag achterlaten. Zij rijden voor u. Je moet niets meer doen. Was ideaal. Had al drie dagen op voorhand stress om naar de controle te gaan en bang dat ik knop X of Y niet ging vinden of iets verkeerd doen.
Kennis van mij hebben ze zo zijn wagen beschadigd bij de keuring.
Had de auto volledig gewassen en in orde gezet. Overhandigt wagen en gaat achteraf betalen.
Bij thuiskomen ziet hij bij het uitstappen plots dat de voorkant beschadigd is.
Iets wat er zeker niet was, want hij had alles op voorhand dus nagekeken en gewassen.
Maar ja, hun woord tegen het uwe dus niets meer aan te doen.

Overlaatst was het toch weer zelf met de wagen binnenrijden.
Altijd een leuke bedoening daar ja. Het werkplezier spat er vanaf.

Kennis van mij hebben ze zo zijn wagen beschadigd bij de keuring.
Had de auto volledig gewassen en in orde gezet. Overhandigt wagen en gaat achteraf betalen.
Bij thuiskomen ziet hij bij het uitstappen plots dat de voorkant beschadigd is.
Iets wat er zeker niet was, want hij had alles op voorhand dus nagekeken en gewassen.
Maar ja, hun woord tegen het uwe dus niets meer aan te doen.
Dan hadden ze er vast geen probleem mee om hun camerabeelden even te laten zien? 😉

Vorig jaar zeg ik tegen mijn buurman, je moet kijken naar je dak van je tuinhuis. Door de wind los gekomen, was al not amused toen ik het zei.
Vandaag hevig windje hier en natuurlijk zie ik die zijn platen van zijn dak omhoog gaan en al deel gekraakt.
Nog goede stoot en hij is gaan vliegen en kan zomaar in het raam van dat ander huis vliegen.

Zal dan weer zijn dat ze het niet wisten zeker.

Eigenlijk iets dat meer voorvalt dan ik zelf zou gedacht hebben: aan de deur bellen om de weg te vragen.
Daarnet ook: middelbare meneer die om de Doenaertstraat of zo vraagt. Maar hier naast is een bedrijf met een receptie. Dan ga je daar toch binnen in plaats van aan een private woning te bellen? Of het is checken of er volk thuis is.

Eigenlijk iets dat meer voorvalt dan ik zelf zou gedacht hebben: aan de deur bellen om de weg te vragen.
Daarnet ook: middelbare meneer die om de Doenaertstraat of zo vraagt. Maar hier naast is een bedrijf met een receptie. Dan ga je daar toch binnen in plaats van aan een private woning te bellen? Of het is checken of er volk thuis is.
Doenaertstraat is aan de pottelberg, crombe wines zit daar.

Maddafakking ups die mijn nieuwe fiets een dag eerder gewoon voor de deur gezet heeft. Best dat ik goeie buren heb die hem binnen gezet hebben of hij kon nog gestolen zijn.

lap, had afspraak bij kinesist (M) vandaag, belt die mij op dat em positief getest heeft.
mag morgen dus bij een mede-kinesist gaan (V).
Persoonlijk prefereer ik een kinesist die de harde hand toepast, vrouwelijke kinesisten kunnen dat meestal minder goed.
Dan is het ook nog eentje die in 2020 is afgestudeerd, dat belooft.

lap, had afspraak bij kinesist (M) vandaag, belt die mij op dat em positief getest heeft.
mag morgen dus bij een mede-kinesist gaan (V).
Persoonlijk prefereer ik een kinesist die de harde hand toepast, vrouwelijke kinesisten kunnen dat meestal minder goed.
Dan is het ook nog eentje die in 2020 is afgestudeerd, dat belooft.
Mijn huidige, mannelijke kine masseert precies met 2 vingers, da's ook gene blijver. 😓

Mijn schier onmogelijke procrastinatie.
Morgen halve dag vergadering over resultaten 2021; mgr had begin januari gevraagd om ppt met update 4Q21 en algemeen overzicht/hoogtepunten 2021 voor te bereiden. Vrijdag reminder dat hij die maandagochtend uiteraard nodig heeft.

Kindjes in bed, nog op’t gemakske filmke gekeken en dan zullen we er maar aan beginnen zeker. Laptop is nog wel al een halfuur update aant doen en vorige week opgevangen dat een collega daarna niet meer op VPN geraakte. Hartslag nog steeds 60, terwijl maar documentaire opgezet tot laptop mee wil :unsure:
K ging hier gisteren nog op reageren, maar bij deze: ik heb dat ook een beetje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan