Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt eigenlijk heel gelijkaardig als de toon die te horen was in onze klas op die leeftijd. Het merendeel is daar intussen inderdaad wel uitgegroeid. Van de meest “extremen” weet ik dat er een overleden is aan een overdosis en een andere in coma gemept. 🤷‍♂️
Zo zie je maar, veganisme is nergens goed voor.

Doorsnee mens: "amai het is koud vandaag, zie je wel dat er geen opwarming is".
Mix dat met de achterlijkheid en hormonen van een puber, en ik ben niet geschokt.
Probeer de mensen maar eens uit te leggen dat de opwarming van de aarde ook voor kouder weer gaat zorgen tijdens de winter...
Hun kop ontploft

De reden dat ze niet meer gebruikt mogen worden is omdat die zakken niet op dezelfde manier verwerkt kunnen worden, heeft te maken met de manier van openscheuren bij verwerking.

Ik snap eigenlijk ook niet waarom er al maandenlang zo'n spel gemaakt wordt op social media over die zakken.
Zo'n rol kost 3 euro, dus zelfs een volledige rol moeten weggooien kost nu ook geen fortuin he. (bij de gewone vuilzakken zou ik de commotie wel nog snappen, die kosten al 2,5 euro ofzo per zak ipv rol). Het is nu ook niet dat daar past lastminute over gecommuniceerd werd, dat is volgens mij al meer dan een jaar geleden aangekondigd via zowel offline als online kanalen.
Ja de gewone vuilzakken zijn idd duurder, maar we gaan ook niet overdrijven he, die kosten 12,5 euro voor een rol van 10 grote zakken (44 liter), dat is dus 1,25 euro per zak ipv 2,5.

Ja maar dat er over gecommuniceerd is daar discussieer ik niet over.
Maar: de zakken zijn op veel plaatsen uitverkocht én ze hebben mij een paar dagen geleden nog gezegd dat die zakken niet te gebruiken waren.

Dat is gewoon knullige communicatie om dan (veel te laat) nu af te komen dat ze plots toch wel mogen gebruikt worden en dat er niet voldoende voorraad is om die zakken makkelijk beschikbaar te maken.

Het is hier altijd iets met sorteren en ophalen. :lol:

Het is hier altijd iets met sorteren en ophalen. :laugh:
En dan kwaad zijn dat we alles bijeen steken in hetgeen ze wel komen ophalen...

Gaan wandelen met mijn vrouw, loslopende hond die tegen mijn vrouw opspringt.
Reactie van het baasje "Ja hij leert het maar niet af" :angry:

En dan gelijk nen aap staan kijken naar mij omdatk hem zijn vet gaf dat hij dienen hond aan de leiband moest houden in dat geval. Hoe moeilijk kan het zijn, afin.

Door naar WTTAA teluisteren al heel de dag goesting in ne kapsalon. Ene besteld om te laten leveren... ik ga anderhalf uur moeten wachten 😢😢😢

Laatst bewerkt:
Gaan wandelen met mijn vrouw, loslopende hond die tegen mijn vrouw opspringt.
Reactie van het baasje "Ja hij leert het maar niet af" :angry:

En dan gelijk nen aap staan kijken naar mij omdatk hem zijn vet gaf dat hij dienen hond aan de leiband moest houden in dat geval. Hoe moeilijk kan het zijn, afin.
"Nooit gehoord van het principe van een leiband toevallig zou ik gevraagd hebben."
Mijn ervaringen daarrond houden ook maar niet op helaas. Vorige maand gaan wandelen in natuurgebied tot er plots een soort herdershond met lange haren opdook en op mij afkwam (ken het ras niet).
Even later ineens ook twee mensen die bij de hond hoorden. Toen ik vroeg om het beest bij mij uit de buurt te halen en aan de leiband te doen omdat er ook kinderen rondwandelden negeerden ze mij volledig en liepen gewoon door...

Nee idd. Alleen als ge ermee naar 't containerpark gaat.
Ik heb gvd gisteren met Pmd-ophaling ne quasi nieuwe rol meegegeven.
Waarom weggooien? Het is niet omdat je ze niet meer let pmd buiten mag zette dat je die zakken niet meer kunt gebruiken.
Hier ligt nog anderhalve rol, ze zijn stomweg aan 2 rollen tegelijk begonnen. We hebben nog wel wat zakken verdeeld onder de buren eind vorig jaar. 1 volledig pak ben ik dan bij de gemeente gaan omruilen.
Maar terug over die oude zakken, die gaan we gewoon gebruiken om oude kleding in te steken, uiteraard niet voorophaling door limburg.net, maar wel goed voor in die kledingcontainers te smijten of om mee te geven aan andere organisaties die textiel ophalen.
Voila je kan ze altijd wel voor iets gebruiken. Ne rol plastieken zakken in ne plastieke zak als afval meegeven :wallbash:
Gvd dak daar ni aan gedacht heb :laugh:
:unsure:

Ik ga het het hier posten, want als je het in het topic over The Masked Singer durft te posten ben je een zagende zuurpruim :tongue:

Maar mannekes, hoe kunt ge als volwassen mens daar zo dwaas staan doen?
Hoe kunt ge als jury zo gespeeld enthousiast staan doen over zoiets achterlijk?
Hoe kunt ge tout court als volwassen mens hier naar kijken en niet met uw ogen rollen?

Zo een programma toont toch echt dat ge het gros van de TV kijkers echt alles kunt voorschotelen. Laat daar 5 honden op een podium de grootste en schoonste drol uitkakken, noem het "De Drol van Vlaanderen", zet daar een overenthousiaste fake plastieken jury van wannebe BV's en het staat ook elke zaterdag in de gazet. :wallbash:

Laatst bewerkt:
Ik ga het het hier posten, want als je het in het topic over The Masked Singer durft te posten ben je een zagende zuupruim :tongue:

Maar mannekes, hoe kunt ge als volwassen mens daar zo dwaas staan doen?
Hoe kunt ge als jury zo gespeeld enthousiast staan doen over zoiets achterlijk?
Hoe kunt ge tout court als volwassen mens hier naar kijken en niet met uw ogen rollen?

Zo een programma toont toch echt dat ge het gros van de TV kijkers echt alles kunt voorschotelen. Laat daar 5 honden op een podium de grootste en schoonste drol uitkakken, noem het "De Drol van Vlaanderen", zet daar een overenthousiaste fake plastieken jury van wannebe BV's en het staat ook elke zaterdag in de gazet. :wallbash:
Wij komen overeen. Big brother is nog zo een geval.

Wij komen overeen. Big brother is nog zo een geval.
Toevallig gisteren nog over gehad, dat stond op in het praatcafé hier vlakbij. Wie kijkt daar nu nog naar?

Die eerste versie kan je nog verstaan 20 jaar ofzo geleden. Dat was ongezien, mensen opsluiten en camera's erop zetten, dat had iets futuristisch. Ondertussen wordt ge rond uw oren geslagen met reality shows die sowieso al zo leeg zijn als een doos, hoe kan dit dan nog kijkers trekken, hier zit er zelfs geen bodem meer in die lege doos?

Ik denk er sterk aan om mijn gewone Telenet TV op te zeggen, ik kijk daar echt quasi nooit meer naar, ofwel is het reality dat mij geen hol interesseert ofwel zijn het shows vol met overenthousiaste talentloze BV's die zichzelf toch zo interessant vinden.

Laatst bewerkt:
Toevallig gisteren nog over gehad, dat stond op in het praatcafé hier vlakbij. Wie kijkt daar nu nog naar?

Die eerste versie kan je nog verstaan 20 jaar ofzo geleden. Dat was ongezien, mensen opsluiten en camera's erop zetten, dat had iets futuristisch. Ondertussen wordt ge naar uw oren geslaan met reality shows die sowieso al zo leeg zijn als een doos, hoe kan dit dan nog kijkers trekken, hier zit er zelfs geen bodem meer in die lege doos?

Ik denk er sterk aan om mijn gewone Telenet TV op te zeggen, ik kijk daar echt quasi nooit meer naar, ofwel is het reality dat mij geen hol interesseert ofwel zijn het shows vol met overenthousiaste talentloze BV's die zichzelf toch zo interessant vinden.
Als het aan mij lag was dat al lang opgezegd. De keren dat we iets kijken is dat dan via VRT NU en consoorten.

Maar mevrouw wil 35 euro per maand betalen voor moest er maar eens één of ander schijtprogramma zijn dat ze toch wil kijken. (Lees: dertigers, ook om te janken, maar wel minder erg dan het reality vergif waarvan je brein spontaan begint te rotten)

Uwen dag komt ook nog. I’ll be back :unsure:

Zo'n mensen leven echt niet in de realiteit hé.
Dat die mens een bericht stuurt --> Dat is géén slim idee hé ?
Plus hij denkt dus echt als ie 80 is tegen dat ie uit de gevangenis komt, dat hij fysiek nog in staat is om iemand die nog vrij jong is, geweld aan te doen?

Maar ja, dat is zoals een filmke waarbij een aggresieveling met de blote vuisten, tegen 5 (gewapende) agenten zei dat hij ze wel alle 5 bij elkaar zou slaan, dan ook echt effectief aanviel en dacht te winnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan