Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier stond gisteren bij thuiskomst van het werk een nieuwe iPhone van Coolblue voor de deur.tweede keer een paar maanden tijd dat die klootzakken van PostNl een pakje zogezegd afleveren aan mij. Deze keer was ik zelf thuis, maar zelfs geen bel gehoord.
idd. ik heb nu ook contact opgenomen met Bol, ja ik moet maar gewoon 4 werkdagen wacht op hun onderzoek met Postnl, meer kunnen ze niet doen. Ja plezant als dat een cadeau voor iemand is.Hier stond gisteren bij thuiskomst van het werk een nieuwe iPhone van Coolblue voor de deur.
Dochter had die besteld maar er niet stilgestaan met 't feit dat hier voor 16h niemand thuis is.
Chance dat em er nog stond. Maar toch niet te geloven dat je zelfs niet moet aftekenen voor zo'n pakket met aanzienlijke waarde.
Komt wel in orde maar vervelend is het wel ja.idd. ik heb nu ook contact opgenomen met Bol, ja ik moet maar gewoon 4 werkdagen wacht op hun onderzoek met Postnl, meer kunnen ze niet doen. Ja plezant als dat een cadeau voor iemand is.
Allee man, gratis stoned worden.Mijn buur van hetzelfde verdiep is lang afwezig geweest. Nu is hij terug. Ik hoor Don't laugh (Winx) spelen en heb net mijn raam 10 min wagenwijd open moeten laten staan om de weed-geur uit mijne gang te krijgen. Ik denk dat ik best met m'n raam open slaap, wil ik morgenvroeg niet stoned wakker worden.
Ik heb geen drugs nodig om er niet helemaal bij te zijn. Dat is standaard ingeschakeld bij mij.Allee man, gratis stoned worden.
Mijn buur van hetzelfde verdiep is lang afwezig geweest. Nu is hij terug. Ik hoor Don't laugh (Winx) spelen en heb net mijn raam 10 min wagenwijd open moeten laten staan om de weed-geur uit mijne gang te krijgen. Ik denk dat ik best met m'n raam open slaap, wil ik morgenvroeg niet stoned wakker worden.
Lol, ja 't is redelijk speciaal te noemenEng.
Is zo een liedje wat ze tijdens “the purge” zouden durven spelen.
was mijn cv nog es aan het bijwerken. Ga Word er moeten afhalen van de skills, ik kan er duidelijk niet meer mee werken![]()

Excel en Access er al afgehaald?kut tabellen
Excel en Access er al afgehaald?
alhoewel ik ik Google Docs wel veel beter mijne plan trek. 't is van de cloudDit heeft me ook vandaag weer “gered”. Eieren bleven drijven.Je kan testen of een ei nog goed is met een groot glas water.
Je doet het ei in het glas.
* Blijft het mooi op de bodem liggen is het nog goed.
* Als één van de twee punten van het ei omhoog komt, is het ei al wat ouder maar nog perfect eetbaar.
* Drijft het => vuilbak.

De reden dat ze niet meer gebruikt mogen worden is omdat die zakken niet op dezelfde manier verwerkt kunnen worden, heeft te maken met de manier van openscheuren bij verwerking.![]()
Limburg.net aanvaardt dan toch blauwe zak met zwart lintje: “In recyclagepark”
Wie blauwe afvalzakken met een zwart lintje bezit mag die tot 31 maart naar de recyclageparken van limburg.net brengen. Dat heeft de raad van bestuur beslist. Inmiddels zijn heel wat winkels door hun voorraad nieuwe blauwe zakken heen. Die worden de komende dagen aangevuld.m.hbvl.be
Schijt nu toch omhoog. Stad Hasselt heeft me een paar dagen gezegd dat rollen waar al aan begonnen was niet geldig zijn.
Dus ik heb net ne amper gebruikte rol weg gegooid.
Ik versta in de verste verte niet waarom ze gewoon die oude zakken niet laten gebruiken tot ze op waren.
De reden dat ze niet meer gebruikt mogen worden is omdat die zakken niet op dezelfde manier verwerkt kunnen worden, heeft te maken met de manier van openscheuren bij verwerking.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom er al maandenlang zo'n spel gemaakt wordt op social media over die zakken.
Zo'n rol kost 3 euro, dus zelfs een volledige rol moeten weggooien kost nu ook geen fortuin he. (bij de gewone vuilzakken zou ik de commotie wel nog snappen, die kosten al 2,5 euro ofzo per zak ipv rol). Het is nu ook niet dat daar past lastminute over gecommuniceerd werd, dat is volgens mij al meer dan een jaar geleden aangekondigd via zowel offline als online kanalen.
3 ketels kapot op 4-5 jaar vind ik nu toch ook niet normaalHuurappartement waar de gasketel defect is. Gelukkig een nieuwbouw, dus qua isolatie is het nu nog ok.
Defect sinds zaterdag, ze zijn pas vandaag komen zien (mijn "fout", want had een te drukke agenda met het werk). Vandaag blijkt het printplaatje van de ketel gewoon kapot te zijn. Moet besteld worden. Dus we zitten wss nog een week zonder verwarming/warm water.
Oké ja niet leuk, maar ook geen drama hé. Er zijn ergere zaken in het leven.
Huisbaas is het type persoon dat alle kosten op zich neemt, inclusief regulier onderhoud. Wij hebben hier nooit een factuur gezien.
Nu kwam de schoonmoeder zich wat moeien..."Jaaa, ge moet diene zo snel mogelijk contacteren en zeggen dat het is door gebrekkig onderhoud en dat die ketel op niks trekt (is al de 3de keer op 4-5jr defect) en dat ge eist dat em u korting geeft op de huurprijs"...yeah sure lol
Die moet zich ook zo overal mee moeien en denkt het beter te weten. Zo'n zuurpruim eerste klasse
Ik zou toch denken dat een ketel 10-15 jaar mee gaat.