Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkbaar is er ook zo een of ander onverklaarbare wisselwerking in het universum die bepaalt dat vlak nadat de kartonophaling is geweest en uw garage dus weer mooi opgeruimd is, vrouwlief naar de Ikea wilt en ook nog wat online bestellingen doet waardoor de berg karton in de garage dus weer meteen terug aangevuld is. :unsure:
Ik denk dat dit is vastgelegd in een geheime vrouwen bijeenkomst. Misschien dat @Mulan ons hier meer info wilt geven.

Of zo een gezin met 1 klein zakske restafval, terwijl ben ik hier 4 of 5 grote zakken aan 't buitensleuren :unsure:.
Das bij mij dan andersom als ik wekelijks 1 zak buitenzet voor een gezin met 6 en dan zie dat de buren echt gigantisch veel afval hebben en maar met 2 zijn

Binnen een 10 jaar zullen heel wat iconen heen gegaan zijn waar we zijn met opgegroeid.

Muzikanten, acteurs, ....
Yeah I know, Bowie was zowat de eerste die mij hard raakte, maar Tom Waits en Alice Cooper zullen het ook wel niet super lang meer rekken gok ik :headshake:.

Of zo een gezin met 1 klein zakske restafval, terwijl ben ik hier 4 of 5 grote zakken aan 't buitensleuren :unsure:.
Onze buren hebben ook altijd veel restafval. Die zetten elke 2 weken 2 zakken buiten, terwijl wij er 1 op een maand hebben. Ik vraag mij dan af wat die allemaal wegsmijten.

We hebben wel veel PMD. Vorige keer was ik het vergeten buiten zetten dus we hadden deze week 3 zakken.

Meat Loaf is dood :oink: :headshake:

Heel dat eerste album blijft gewoon een dikke epische rockplaat.
Da zat er ook al 10 jaar aan te komen. Wel een gemis.

Hond begint altijd maar in huis te plassen, is nochtans zindelijk.
Vandaag 2h weg , in huis geplast, weer 2h weg, weer in huis geplast.

En ‘s nachts kan die kleine zeiker 9h zonder pissen

Mee zijne snoet in de pis gedrukt, maar jokes on me want nu riek ik pis als ik hem knuffel
Mss eens naar de dierenarts gaan? Voor hetzelfde geld heeft die een blaasontsteking ofzo.

Maar om eerlijk te zijn, durf ik heel veel in de groene container te gooien met een laag Groen afval op.

Of verstop ik dingen in de kartonnen dozen die eigenlijk in de afvalzak moeten.
Lege spuitbussen, kapotte autobatterij of piepschuim, ik gooi dat ook allemaal in mijn groenafvalcontainer en gooi er dan wat takjes op.

I kid you not, gisteren avond heb ik een gehaktbroodje gegeten. Tijd om achter een Win For Life te gaan!

Recyclage discussie kan hier worden verder gezet:

Allee weer 30 dagen ban op facebook.
Omdat er ene een comment had geschreven onder een artikel van een getatoeëerde dat hij dat maar lelijk vond en al zeker als ze oud was.

Waarop ik comment: "nja gij zijt jong en nu al lelijk dus 🤷‍♂️"

Et voila. De comments die de vrouw lelijk noemen staan er daarentegen nog onder.

Omdat er ene een comment had geschreven onder een artikel van een getatoeëerde dat hij dat maar lelijk vond en al zeker als ze oud was.

Et voila. De comments die de vrouw lelijk noemen staan er daarentegen nog onder.
Krijgt ge daar serieus 30 dagen een ban voor? Wist niet dat ze zich daarmee bezig hielden. Dat ze zich eens bezighouden met al de racisten en antivaxx zeveraars op hun site een ban geven.

Mijn laatste was omdat ik op zo een advertentie voor een aankoopbon van Lidl te winnen had gezet ‘fake’. Was maar zeven dagen maar was kennelijk ‘hate speech’. Vandaag een heel lange post van Lidl zelf om die advertenties aan de kaak te stellen. Bijna alle comments hetzelfde ‘Facebook smijt ons er af als wij dat zeggen’.

tis triestig zoiets... .

Mensen uitkakken kan maar mensen uitkakken die mensen uitkakken niet, pffft.

Zou zoiets dan gerapporteerd zijn geweest door iemand, of opgemerkt door een (niet zo bijster goed) algoritme?

Ik heb in het verleden al vaker posts of profielen gerapporteerd die ver over de schreef gingen qua verwoordingen en/of desinformatie en doorgaans krijgt ge dan bericht van FB terug dat ze uw klacht beoordeeld hebben maar de post of profiel in kwestie niet indruist tegen hun regels en er dus geen verdere actie ondernomen werd :unsure:

tis triestig zoiets... .

Mensen uitkakken kan maar mensen uitkakken die mensen uitkakken niet, pffft.

Ook al een paar keer geband omdat ik aan het ruziemaken was met extreem-rechtsere elementen (it’s a hobby) en zij mogen bijvoorbeeld mijn moeder voor vorte vis uitmaken maar als je zelf antwoord dat Hitler hun meter vijftig kletskop nu ook niet direct vooraan zou zetten… *banned*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan