Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon eens schijten in die krant en mooi terug plooien en hop half uit de brievenbus hangen.
5mwNERY.png

Hier maar ene keer per maand.

Met als gevolg dat op het einde toe een hele berg heb liggen.

Idem hier dus. Dat is echt gigantisch veel papier met momenten. Afval komen ze nu elke week ophaling, maar 2-wekelijkse papierophaling zou ik nu toch geen overbodige luxe vinden.

Idem hier dus. Dat is echt gigantisch veel papier met momenten. Afval komen ze nu elke week ophaling, maar 2-wekelijkse papierophaling zou ik nu toch geen overbodige luxe vinden.
Ik kan me voorstellen dat ge na een maand met super veel karton zit. Soms moeten we hier al op de zolder stockeren om het karton niet teveel plaats te laten innemen. Tweewekelijks, maar er komen hier best wel wat pakjes toe in veel te grote dozen.

Ik kan me voorstellen dat ge na een maand met super veel karton zit. Soms moeten we hier al op de zolder stockeren om het karton niet teveel plaats te laten innemen. Tweewekelijks, maar er komen hier best wel wat pakjes toe in veel te grote dozen.
Ge kunt die dozen in elkaar steken he.

Ge kunt die dozen in elkaar steken he.
Ja maar de bedrijven wiens dozen gewoon ineen kunnen geplooid worden zonder dat je mag beginnen door eindeloze tape te cutteren is op een hand te tellen. Of gelijk Zara, dat is zonder tape maar je mag wel beginnen scheuren voor dood om de lijm los te krijgen. En dan dat kartonpapier spul dat ze er tussen frommelen. Humbug.

Hond begint altijd maar in huis te plassen, is nochtans zindelijk.
Vandaag 2h weg , in huis geplast, weer 2h weg, weer in huis geplast.

En ‘s nachts kan die kleine zeiker 9h zonder pissen

Mee zijne snoet in de pis gedrukt, maar jokes on me want nu riek ik pis als ik hem knuffel

Zo slim zijn we hier ook, maar dat zijn echt gigantische stapels met gevulde dozen hier se als ze dat komen ophalen na een maand.
Hier ook ze. Ik begrijp soms niet dat mijn overbuur er zo weinig heeft. Daar staan dan 3 dozen ter grootte van een schoendoos en bij ons 5 kubiek aan karton. :unsure:
Hoewel me het van hem niet zou verbazen moest hij alles in zijn houtstoof steken.

Had een pleister over een wonde gedaan met wat ontsmetting er op. Doe nu die pleister af en er kwam een sliertje etter mee van een cm of drie lang. Nu ben ik misselijk. :unsure:

Hier ook ze. Ik begrijp soms niet dat mijn overbuur er zo weinig heeft. Daar staan dan 3 dozen ter grootte van een schoendoos en bij ons 5 kubiek aan karton. :unsure:
Hoewel me het van hem niet zou verbazen moest hij alles in zijn houtstoof steken.
Hier ook, 1x per maand komen ze dat ophalen dus vorige week was het al het papier en karton van tijdens de feestdagen. Ik heb misschien 6 grote dozen buitengezet, dan zie je hier rechtover een schoendoos staan.

Mogelijk verschil, buiten het opfikken, is ook online bestellen. Soms komen er dan 3 dozen toe op 3 dagen voor iets dat je bij de winkel gewoon los meeneemt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan