Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kreeg ik daarnet gvd telefoon dat ik morgen binnen mocht gaan voor mijn operatie aan mijn rug omdat er iemand anders weggevallen is.
(pcr test voor opname moet blijkbaar niet meer :wtf: )

Dit had in het glimlach topic kunnen staan, maar ik krijg dat allemaal op die korte tijd niet geregeld, dus heb ik moeten zeggen dat ik niet kon.
gvd, nu werkt het mij op mijn zenuwen dat ik de maandag niet ben kunnen binnen gaan, anders was ik nu al van die operatie af geweest :wallbash:

Kutbazen bedoel je? 😉
Dit.

Onze laatste was (enfin is nog wel) echt wel het meest waaks van alle honden die ik in mijn leven al gehad heb thuis, maar ondertussen blaft die bijna niet meer of er moet effectief een ambulance passeren voor de deur ofzo. Ze zal nog wel spurten 's ochtends en 's avonds wanneer ze voor het eerst/laatst buiten mag die dag en op die manier heel de tuin even observeren, maar blaffen is al quasi afgeleerd.

Terwijl die na een paar weken wel elke keer ze buiten was minstens vijf minuten continu blafte.

Duidelijk maken dat het niet kan en consequent blijven en dat valt toch voor een heel groot stuk op te lossen.

Tegenover mijn moeder alé in de wijk zit ook een kleine keffer, dat beest blaft op uren dat de meeste mensen thuis zijn ook constant binnen in huis, 's ochtends idem dito, ... dan denk ik word je daar als eigenaar zélf nu niet horendol van, maar nee blijkbaar niet... .

Een mooi setje speakers gezien bij de Troc.com. Na wat zoeken kwam ik erachter dat het enkel is op te halen nabij Parijs. Die ga ik dus mooi laten schieten.

Die baasjes zijn toch ook thuis? Nooit gesnapt waarom sommige niet gek worden van hun eigen hond en er niets veranderen.
Omdat ze niet noodzakelijk
- weet hebben van het probleem/overlast (vb iemand die 12u van huis is weet niet altijd voor hoeveel overlast het dier zorgt, iemand die hardhorig is zal het keffen minder als storend ervaren)
- niet weten hoe ermee om te gaan
- bcuz they don't give a fuck 🙈

Mijn collega is naar een klant in Woluwe aan het bellen en ze heeft 3 man aan de lijn moeten krijgen om uit te leggen dat we daar morgen moeten zijn. De 3e heeft het blijkbaar ook nog niet verstaan.

De app Itsme en alles wat ge ermee kunt doen. A la bonheur, wat een bordel om die zooi aan de praat te krijgen...
De banking app verwijst naar Itsme en Itsme verwijst naar de banking app.
Nu komt ook nog eInbox erbij, ook weer hier foutmeldingen.
Telefonische bereikbaarheid 0, en dan staat ge daar weer.

Dat wordt wéér een weekend geen horeca, gezien ik zonder die zever nergens binnenkan, wat een geweldige revolutie, de digitale revolutie.

Laatst bewerkt:

Weet te zeggen of het werkt.
Naar het schijnt is dees ook redelijk multifunctioneel @kay-gell
1642671772257.png

Skyrim Legendary edition tweedehands bij Gamemania gekocht voor de PS3. Nu blijkt dat de blu ray enkel de hoofdgame bevat. Wsl heeft de werknemer de verkeerde cd vanachter de toog in het doosje gestopt.
Maar het was maar 5 euro. Daarvoor kan ik niet eens terug naar de winkel rijden. En ik heb wsl het kasticket niet meer.

Fnac klantendienst WTF. Uit pure noodzaak daar een paar (pre-)orders geplaatst voor games en vinyl.
Niks updates, geen voortgang in status, na 7 dagen toch eens gevraagd hoe het zit met de orders.
7 dagen later antwoorden ze dat de vinyl vertraging oploopt.
Niks over die ene game die ik ook had besteld.

Dat belooft voor de pre-orders.

Ergernis van vroeger, heb dat ooit voorgehad, elke morgen steekt de facteur rond 06.00 uur de krant in de bus, half erin half eruit, als ik de krant voor 06.30 eruit haalde stak ze er nog in , ging ik later dan was ze weg.
In het oog gehouden, rond 6.40 uur kwam er een man voorbij met de fiets en die stopte zelfs niet , al rijdend griste hij de krant mee. Post gebeld en gevraagd om krant volledig in de bus te steken(wat nog steeds gedaan wordt) probleem opgelost, wel de dag erop bij de bus gaan staan als die noob passeerde met krant in de hand.

Ergernis van vroeger, heb dat ooit voorgehad, elke morgen steekt de facteur rond 06.00 uur de krant in de bus, half erin half eruit, als ik de krant voor 06.30 eruit haalde stak ze er nog in , ging ik later dan was ze weg.
In het oog gehouden, rond 6.40 uur kwam er een man voorbij met de fiets en die stopte zelfs niet , al rijdend griste hij de krant mee. Post gebeld en gevraagd om krant volledig in de bus te steken(wat nog steeds gedaan wordt) probleem opgelost, wel de dag erop bij de bus gaan staan als die noob passeerde met krant in de hand.
Of de krant van de dag ervoor insteken, minder oud papier om weg te brengen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan