Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bekijk bijlage 7042ene die zich dus net zo geparkeerd heeft.
En ja ik heb een coole trui aan.
Is de zo ne glitter paillettentrui zoals @Wannez zijn dochter van 3j draagt? :unsure:
applikation-wendepailletten-panda-9-x-7-cm_33253_4.jpg

Ok ik ben ff fucking razend.

Vriendin dus gisteren positieve zelftest en vandaag allebei ziek thuis en PCR laten doen. Mijn ouders ook ni echt gerust omdat we daar dit weekend geweest zijn, wel met C02 meter en ramen open maar ok.

Vorige week moest mijn vriendin dus haar niet-gevaccineerde collega vervangen die ziek was. Maar geen corona had, zei ze.
Mn vriendin had er de dag ervoor nog mee samengewerkt.

Heeft vandaag haar stiefzoon zijn mond voorbij gepraat tegen de collega's blijkt dus dat die toch thuis zit met corona en godverdomme niemand iets heeft laten weten.
What the actual fuck gewoon.

Het is niet omdat gij gelooft in de helende krachten van steentjes dat ge zelf een asociale kut moet zijn tegen mensen die daar niet in geloven en u de ballen aantrekken van ander mensen he.

Laatst bewerkt:
Ik heb net een schurfthekel aan shows die elke episode een afgerond verhaaltje brengen. Dingen als bvb een Lucifer kan ik niet doorkomen omdat al die episodes zo inwisselbaar voelen. Ze hebben set up, plot en closure binnen de spanne van veertig minuutjes en dat levert naar mijn gevoel verhalende niemendalletjes op.

Doe mij dus maar een serie als The Expanse waar de verhaallijn opgesteld is als een goed boek waarbij elke ep als een hoofdstuk in het grotere geheel fungeert.

Maar dat is uiteraard volledig subjectief.😅
Vind ik ook wat betreft Lucifer. Veel afleveringen voelen heel inwisselbaar aan net omdat er zoooo weinig vooruitgang is in de overkoepelende verhaallijn. De kunst van een goede serie is net om binnen je aflevering een verhaal te brengen, maar tegelijk ook voortgang te maken in het verhaal van het seizoen.

Uw grootmoeder van 94 aanmelden in het WZC is een beetje gelijk moeten zeggen aan de peuterjuf dat uw kleine nog niet zindelijk is. Hoe geef je aan wat ze zich op de hals halen zonder dat je er rechtsomkeer mee moet maken.
May God have mercy on them.

Zeggen dat je haar best 1 keer per week voedert.

Drukt de kosten nog ook.

Staat er in het parlement ene doodleuk te verkondigen ‘dat hij iemand kent die zijn huurbudget voor een sociale woning gewoon had omgezet naar een lening bij de bank en een appartement gekocht had’. Ik zie die man al bij de bank aankomen, vraag mij af of de bankier beginnen lachen is voor hij uitgepraat was.
#tienduizendpermaandmaaktwereldvreemd

Staat er in het parlement ene doodleuk te verkondigen ‘dat hij iemand kent die zijn huurbudget voor een sociale woning gewoon had omgezet naar een lening bij de bank en een appartement gekocht had’. Ik zie die man al bij de bank aankomen, vraag mij af of de bankier beginnen lachen is voor hij uitgepraat was.
Is de Jan weer bezig?

Ok ik ben ff fucking razend.

Vriendin dus gisteren positieve zelftest en vandaag allebei ziek thuis en PCR laten doen. Mijn ouders ook ni echt gerust omdat we daar dit weekend geweest zijn, wel met C02 meter en ramen open maar ok.

Vorige week moest mijn vriendin dus haar niet-gevaccineerde collega vervangen die ziek was. Maar geen corona had, zei ze.
Mn vriendin had er de dag ervoor nog mee samengewerkt.

Heeft vandaag haar stiefzoon zijn mond voorbij gepraat tegen de collega's blijkt dus dat die toch thuis zit met corona en godverdomme niemand iets heeft laten weten.
What the actual fuck gewoon.

Het is niet omdat gij gelooft in de helende krachten van steentjes dat ge zelf een asociale kut moet zijn tegen mensen die daar niet in geloven en u de ballen aantrekken van ander mensen he.

Weet te zeggen of het werkt.

Uw grootmoeder van 94 aanmelden in het WZC is een beetje gelijk moeten zeggen aan de peuterjuf dat uw kleine nog niet zindelijk is. Hoe geef je aan wat ze zich op de hals halen zonder dat je er rechtsomkeer mee moet maken.
May God have mercy on them.

Mensen van 94 die gedropt worden in een WZC en die niet meer naar huis gaan (itt die peuters waarmee je hen vergelijkt), ik zou de impact niet onderschatten of er lacherig over doen!

Ooit is het uw beurt. Stel u voor dat je als wilbekwame mens als een klein kind wordt behandeld en uw (schoon)kinderen uw efkes in een WZC droppen.
Is de “neen” van de oudere persoon nog van tel? De kinderen hebben beslist!

Nog liever een gifpil als ik 94 ben dan naar een WZC.

Laatst bewerkt:
Mensen van 94 die gedropt worden in een WZC en die niet meer naar huis gaan (itt die peuters waarmee je hen vergelijkt), ik zou de impact niet onderschatten of er lacherig over doen!

Ooit is het uw beurt. Stel u voor dat je als wilbekwame mens als een klein kind wordt behandeld en uw (schoon)kinderen uw efkes in een WZC droppen.

Ik *begrijp* je punt. Maar dit is niet uw alledaagse 94 jarige. Dit is een uitermate scherpe en giftige vrouw. Gaan uitleggen in een WZC dat ze racist tot op het bot is, hoe ze liegt en hoe manipulatief ze is… Alles achter de façade van de zeer gelovige kwezel. Nee, ik begrijp uw punt maar tenzij ik haar recht naar het vagevuur kan wielen, is dit de beste optie

Ik *begrijp* je punt. Maar dit is niet uw alledaagse 94 jarige. Dit is een uitermate scherpe en giftige vrouw. Gaan uitleggen in een WZC dat ze racist tot op het bot is, hoe ze liegt en hoe manipulatief ze is… Alles achter de façade van de zeer gelovige kwezel. Nee, ik begrijp uw punt maar tenzij ik haar recht naar het vagevuur kan wielen, is dit de beste optie
En was ze altijd al zo, of is dat erger geworden met de jaren?

En was ze altijd al zo, of is dat erger geworden met de jaren?

Ze was altijd ‘moeilijk’. Haar eerste liefde heeft haar laten zitten, dan pas (was 1956 dus ‘pas’) op haar 31 getrouwd met mijn opa die 20 jaar ouder was.
Na 18 jaar weggelopen met een barman omdat ze niet kon verkroppen dat zij nog moest werken terwijl grootvader op pensioen ging.
Is een vrouw die altijd vit, altijd kritiek had, niemand die meer afziet dan zij, mijn moeder kon nooit goed doen en ik ben ook een grote teleurstelling. Het is gewoon geen goeie vrouw.

Ik weet nu niet exact wat een sociaal appartement kost, maar het zou me verbazen als je voor die aflossing een studentenkot kan kopen.

Als je te goed bent kom je daar gewoon niet binnen, punt. Hoe slechter je bent, hoe meer subsidie ze binnen trekken. Zeker een D (dementie) profiel zie ze graag komen. De kassa rinkelt dan extra hard.

Als je te goed bent kom je daar gewoon niet binnen, punt. Hoe slechter je bent, hoe meer subsidie ze binnen trekken. Zeker een D (dementie) profiel zie ze graag komen. De kassa rinkelt dan extra hard.

Ze zit nu warm, er is voldoende toezicht dat ze eet en gewassen is. Ik heb geen band met haar, al 26 jaar niet maar waar ze zat, sociaal woonwijkje voor ouderen is echt schandalig. De huisjes moeten gerenoveerd worden maar dat doen ze enkel als alles leeg is. Dus is dat nu in feite een spookdorp met dichtgetimmerde ramen en 1 bejaarde om de vijf of zes lege flatjes. Opgelucht dat ze daar uit is, dat zeker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan