Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zal afhangen van met wie, we zijn nu ook geen voetveeg.
well-played.jpg

Ach ja, ik ken iemand en die had een bos haar op zijn 17de, maar een jaar later had hij alleen achteraan nog wat haar staan. Voor het overige was ie plots volledig kaal. Letterlijk tijdens zijn vroege jeugd, al zijn haar al kwijt.

Ik heb die mens persoonlijk zelf, nooit gekend met enig haar. (op zijn hoofd)

Ach ja, ik ken iemand en die had een bos haar op zijn 17de, maar een jaar later had hij alleen achteraan nog wat haar staan. Voor het overige was ie plots volledig kaal. Letterlijk tijdens zijn vroege jeugd, al zijn haar al kwijt.

Ik heb die mens persoonlijk zelf, nooit gekend met enig haar. (op zijn hoofd)
papa hier op zijn 20ste ook zwaar kalend t schijnt. Vanaf halfweg 20er jaren quasi volledig kaal geweest.

Ik lag deze morgen in de badkamer op mijn rug.

Niet uitgegleden maar iets in mijn rug geschoten en plots alle macht in mijn benen weg -> vier pootjes in de lucht

Top - en er is volgend weekend een container te vullen. :headshake:

Het rook naar verbrand toen ik aan het rijden was, de motorkap dus eens open gedaan, allemaal veren, dus wrs ene marter die vogelke verstopt heeft. Gelukkig niks te zien wat kapotgebeten was ofzo.

3 stuks kleren voor de oudste klaarleggen, 8 etiketten. ‘Dit is een broek’ ‘Dit is de maat!’ ‘Dit is een oproep voor de natuur’ ‘dit is een broek in deze maat’ maar dan aan de broek geniet. ‘Dit is een hemd’ ‘dit is ons merk maar we hebben ook dat merk’
En dan hangen er binnenin die kleren ook nog vier of meer stoffen labels, maat-merk-wasvoorschrift in symbolen - in letters - made in Verwegistan etc
Hij moet geen boeken meenemen voor het leesuurtje, hij kan zijn broek lezen.

Mijn schoonvader die mee komt helpen een kast te monteren. Daarvoor moest de oude kast eerst worden afgebroken. Wij hebben niet zo’n groot appartement dus halverwege stel ik voor om al wat plaats te maken en wat delen van de kast naar de garage te verhuizen.
Ik ben in de kelder/garage wanneer ik opeens een hels lawaai hoor boven. Ik naar boven gelopen. Natuurlijk had mijn schoonvader het lumineuze idee om alleen verder te werken. Gevolg kast in elkaar gestort en tegen de muur gevallen waardoor er nu enkele deuken/gaten in de pleister zitten. Ben al blij dat hij er zelf niets aan heeft overgehouden en hij bedoelt het allemaal heel goed. Maar had hij gewoon 5 minuutjes gewacht dan had ik gewoon mee kunnen verder helpen en had ik die kast wat kunnen ondersteunen…
Nu kan ik ook nog eens die muur gaan plakken en volledig herschilderen :(
De nieuwe kast staat er wel bijna ondertussen :)

Mijn schoonvader die mee komt helpen een kast te monteren. Daarvoor moest de oude kast eerst worden afgebroken. Wij hebben niet zo’n groot appartement dus halverwege stel ik voor om al wat plaats te maken en wat delen van de kast naar de garage te verhuizen.
Ik ben in de kelder/garage wanneer ik opeens een hels lawaai hoor boven. Ik naar boven gelopen. Natuurlijk had mijn schoonvader het lumineuze idee om alleen verder te werken. Gevolg kast in elkaar gestort en tegen de muur gevallen waardoor er nu enkele deuken/gaten in de pleister zitten. Ben al blij dat hij er zelf niets aan heeft overgehouden en hij bedoelt het allemaal heel goed. Maar had hij gewoon 5 minuutjes gewacht dan had ik gewoon mee kunnen verder helpen en had ik die kast wat kunnen ondersteunen…
Nu kan ik ook nog eens die muur gaan plakken en volledig herschilderen :(
De nieuwe kast staat er wel bijna ondertussen :)
Is het geen idee om het potje dat hij gebroken heeft te laten herstellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan