Of toen linux Windows van de troon ging stoten.Of 40+. Toen ik voor het eerste 'online' ging, toen bestond het WWW nog niet.
Wat bestond er dan wel? --> Lynx
Of de gekopieerde Encarta cd-roms werden verkocht op school.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of toen linux Windows van de troon ging stoten.Of 40+. Toen ik voor het eerste 'online' ging, toen bestond het WWW nog niet.
Wat bestond er dan wel? --> Lynx

Heel blij dat ik kinderopvang heb gevonden voor onze dochter, maar daarna eens de berekening gemaakt van wat dat kost. €6000 per jaar (wel een €1000 belastingsaftrek)![]()
Sja je moet maar minder verdienen en dan heb je recht op een euro per dag /s

Je moet al ZWAAR minder verdienen hoor, wij hadden 2700 netto per maand gezinsinkomsten en betaalden ook 250-270 per maand aan opvang.Sja je moet maar minder verdienen en dan heb je recht op een euro per dag /s
Toch leuk dat je het meeste belastingen mag betalen en dan overal waar ze gespendeerd worden, je er het minste van terug krijgt...Heel blij dat ik kinderopvang heb gevonden voor onze dochter, maar daarna eens de berekening gemaakt van wat dat kost. €6000 per jaar (wel een €1000 belastingsaftrek)![]()

Toch leuk dat je het meeste belastingen mag betalen en dan overal waar ze gespendeerd worden, je er het minste van terug krijgt...
Hier gaan ze 3d in de week naar de creche. 550/maand.
Madam gaat tegenwoordig een dag in de week minder werken. Einde van de rit 40 euro minder in de maand.
Werken wordt beloond in dit land !![]()

Heb je al meditatie / ademhalingsoefeningen geprobeerd? Ik heb wat rust gevonden door de app “Calm” en dacht dat @Mulan daar ook positieve ervaringen mee had.Liefste hersenen, ik zou graag eens een dagske gelukkig zijn en in bed kunnen liggen zonder talloze minder toffe hersenkronkels die mij wakker houden.
Veel liefs, Carrion.
Liefste hersenen, ik zou graag eens een dagske gelukkig zijn en in bed kunnen liggen zonder talloze minder toffe hersenkronkels die mij wakker houden.
Veel liefs, Carrion.
Ik gebruik de app breath. Helpt mij wel om rust te vinden.Heb je al meditatie / ademhalingsoefeningen geprobeerd? Ik heb wat rust gevonden door de app “Calm” en dacht dat @Mulan daar ook positieve ervaringen mee had.
Wij hadden hier een vrouwelijk konijn dat geholpen was, eigenlijk niet veel last van gehad en nog jaren rondgehuppeld in huis.Wij denken er ook aan omdat te doen maar een konijn heeft grote kans dat ze het niet overleeft. We hebben een manneke ook en die is wel zijn ballekes kwijt.
Mijn vrouw is zo gek op die konijntjes mocht ze dood gaan is hier grote miserie.
Efkes update, toch een papierke gevonden, op de een of andere manier zat dat tussen de bladzijden van een reclamekrantje. Maar het is erg onleesbaar:
Kan iemand dit ontcijferen? Vermoedelijk is het "achter brievenbus" maar die 2 laatste kan ik totaal niet lezen, dat lijken me geen letters of cijfers. "Achter brievenbus", alle brievenbussen staan tegen een muur, achter die muur is de trap en je hebt sleutel van het gebouw nodig om daar te geraken. Misschien dat die allerlaatste letter een 6 is, maar de appartementen gaan van 1 tot en met 4, voor 5 verdiepingen.
En de bel werkt dus die droeftoeter was zefs te betoeterd om de bel in te drukken en een reactie af te wachten. Zoiets zou 10 secs max geduurd hebben, but nope. PostNL ge kunt de pot op wi.
EDIT: Misschien is het "VG" maar niemand met die initialen die hier woont.

Vake en Moeke. Is toch mega schattig?

Bij ons is vake opa.Die plastiekskes rond die Chupa Chups lekstokken, wtf is dat voor iets. Terwijl uw kinderen daar vol ongeduld naast u staan te trappelen "vake, allé vake, doe da eens wat sneller, vakeuuuuuuuuuuuuuuh...". Nog geen één bij die makers die dacht "tiens, die krengen gaan eigenlijk echt wel niet goed open"?![]()
Serieus? Opa was bij ons Va. Allé, bij mij vrouw.Bij ons is vake opa.