Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel blij dat ik kinderopvang heb gevonden voor onze dochter, maar daarna eens de berekening gemaakt van wat dat kost. €6000 per jaar (wel een €1000 belastingsaftrek) :wtf:

Sja je moet maar minder verdienen en dan heb je recht op een euro per dag /s
:sop:

Mijn recent aangeworven schoonzus zetelt lokaal voor de sossen, en toen ik haar probeerde uit te leggen dat je als tweeverdiener vaak minder overkomt eind vd maand dan voordeeltrekkers, gaf ze mij effectief dat antwoord, maar dan gemeend.

Heel blij dat ik kinderopvang heb gevonden voor onze dochter, maar daarna eens de berekening gemaakt van wat dat kost. €6000 per jaar (wel een €1000 belastingsaftrek) :wtf:
Toch leuk dat je het meeste belastingen mag betalen en dan overal waar ze gespendeerd worden, je er het minste van terug krijgt...

Hier gaan ze 3d in de week naar de creche. 550/maand.

Madam gaat tegenwoordig een dag in de week minder werken. Einde van de rit 40 euro minder in de maand.

Werken wordt beloond in dit land ! :ROFLMAO:

Toch leuk dat je het meeste belastingen mag betalen en dan overal waar ze gespendeerd worden, je er het minste van terug krijgt...

Hier gaan ze 3d in de week naar de creche. 550/maand.

Madam gaat tegenwoordig een dag in de week minder werken. Einde van de rit 40 euro minder in de maand.

Werken wordt beloond in dit land ! :ROFLMAO:

Haha ja voor 40 euro per maand zou ik ook wel een dagje meer thuis blijven :)
Nu ja van mij mogen lageloners zeker meer ondersteuning krijgen en om hen aan het werk te houden is goedkope kinderopvang zeker nodig, maar dat het dan voor de middenstand zo duur moet zijn is een beetje met de haren getrokken vind ik persoonlijk.
Trouwens hier is het €600 per maand voor 5 dagen (wederom zonder belastingsaftrek).

Liefste hersenen, ik zou graag eens een dagske gelukkig zijn en in bed kunnen liggen zonder talloze minder toffe hersenkronkels die mij wakker houden.

Veel liefs, Carrion.

Liefste hersenen, ik zou graag eens een dagske gelukkig zijn en in bed kunnen liggen zonder talloze minder toffe hersenkronkels die mij wakker houden.

Veel liefs, Carrion.
Heb je al meditatie / ademhalingsoefeningen geprobeerd? Ik heb wat rust gevonden door de app “Calm” en dacht dat @Mulan daar ook positieve ervaringen mee had.

Veel liefs, Carrion.

Heb je al meditatie / ademhalingsoefeningen geprobeerd? Ik heb wat rust gevonden door de app “Calm” en dacht dat @Mulan daar ook positieve ervaringen mee had.
Ik gebruik de app breath. Helpt mij wel om rust te vinden.

3 keer per dag 5 minuten raad men aan. Ik probeer 5 keer per dag 5 minuten de app te gebruiken. Smorgens bij het opstaan, bij aankomst op het werk, tijdens de middagpauze, bij het einde van de werkdag en vlak voor het slapen.

Wij denken er ook aan omdat te doen maar een konijn heeft grote kans dat ze het niet overleeft. We hebben een manneke ook en die is wel zijn ballekes kwijt.
Mijn vrouw is zo gek op die konijntjes mocht ze dood gaan is hier grote miserie.
Wij hadden hier een vrouwelijk konijn dat geholpen was, eigenlijk niet veel last van gehad en nog jaren rondgehuppeld in huis.
Ik werd ook zot van dat gedrag en het beestje zelf ook denk ik...

Efkes update, toch een papierke gevonden, op de een of andere manier zat dat tussen de bladzijden van een reclamekrantje. Maar het is erg onleesbaar:
Kan iemand dit ontcijferen? Vermoedelijk is het "achter brievenbus" maar die 2 laatste kan ik totaal niet lezen, dat lijken me geen letters of cijfers. "Achter brievenbus", alle brievenbussen staan tegen een muur, achter die muur is de trap en je hebt sleutel van het gebouw nodig om daar te geraken. Misschien dat die allerlaatste letter een 6 is, maar de appartementen gaan van 1 tot en met 4, voor 5 verdiepingen.

En de bel werkt dus die droeftoeter was zefs te betoeterd om de bel in te drukken en een reactie af te wachten. Zoiets zou 10 secs max geduurd hebben, but nope. PostNL ge kunt de pot op wi.

EDIT: Misschien is het "VG" maar niemand met die initialen die hier woont.

Ondertussen dit pakje nog steeds niet teruggekregen. Op vrijdag heb ik wel een papiertje in de gang gekleefd (op plek waar enkel mensen met sleutel van gebouw aan kunnen geraken), deze ochtend ging het er nog maar toen ik deze middag boodschappen ging doen, was het weg. Op papiertje had ik onder meer gevraagd om een berichtje in mijn brievenbus achter te laten, maar noppes. Ik mag ervanuit gaan dat de persoon die het weggehaald was de schuldige zal zijn zeker?

Ook contact opgenomen met de bezorger via de leverancier, die zei: "het zou kunnen dat het op nummer XX geleverd is", al meermaals aangebeld maar nog geen reactie. Ik ga het blijven proberen vandaag, anders misschien bij de lokale politie om advies vragen.

Begin zin te krijgen om zo'n glitterbom pakje te bestellen om de dief een gelukkig nieuwjaar te wensen. :mad:

Die plastiekskes rond die Chupa Chups lekstokken, wtf is dat voor iets. Terwijl uw kinderen daar vol ongeduld naast u staan te trappelen "vake, allé vake, doe da eens wat sneller, vakeuuuuuuuuuuuuuuh...". Nog geen één bij die makers die dacht "tiens, die krengen gaan eigenlijk echt wel niet goed open"? :cry::eviltongue:

Die plastiekskes rond die Chupa Chups lekstokken, wtf is dat voor iets. Terwijl uw kinderen daar vol ongeduld naast u staan te trappelen "vake, allé vake, doe da eens wat sneller, vakeuuuuuuuuuuuuuuh...". Nog geen één bij die makers die dacht "tiens, die krengen gaan eigenlijk echt wel niet goed open"? :cry::eviltongue:
Bij ons is vake opa.

Vake en moeke is inderdaad voor de grootouders, ik heb toch nog nooit gehoord dat iemand zijn ouders zo noemde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan