Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mits 25 minuten vertraging toch uiteindelijk nog een fijn kerstcadeauke gekregenIk ben blij, nieuw tarief voor project voor volgend jaar is gekend. Ik ben aangenaam verrast. Nouja, na alle prijzen van awards van dit jaar mocht het wel![]()

Het zal niks zijn dees jaar!Bazin had call ingepland om salarisverhoging mee te delen. Van 16u tot 16u15. Nog altijd niet aanwezig. Ondertussen is ze bijna 2 jaar mijn mgr en nog nooit, maar echt nog nooit, is die op tijd geweest bij een vergadering/call.
Mits 25 minuten vertraging toch uiteindelijk nog een fijn kerstcadeauke gekregen![]()

En ze stuurt niet eens een chat via teams (of via een andere meeting applicatie) om te laten weten dat haar vorige call uitloopt?Bazin had call ingepland om salarisverhoging mee te delen. Van 16u tot 16u15. Nog altijd niet aanwezig. Ondertussen is ze bijna 2 jaar mijn mgr en nog nooit, maar echt nog nooit, is die op tijd geweest bij een vergadering/call.
Meestal wel, deze keer niet. Blijkbaar in een fysieke discussie die uitgelopen wasEn ze stuurt niet eens een chat via teams (of via een andere meeting applicatie) om te laten weten dat haar vorige call uitloopt?

Dat klinkt gelijk vechten.Meestal wel, deze keer niet. Blijkbaar in een fysieke discussie die uitgelopen was![]()
Of als muilenDat klinkt gelijk vechten.
Het 1 sluit het ander niet uit.Of als muilen
Klinkt ook als vechtenCollega heeft mijn bilnaad zwart gemaakt met dezelfde permanent marker als waarmee ik mijn nagels een heb gelakt. Ook daar gaat dat dus niet af.![]()
Wel oneerlijk gevecht, ik lag onder een machine om kabels te vervangen en kon niets terugdoen of vluchten.Klinkt ook als vechten

Ik heb er voor minder al de hashtag metoo zien gebruikenWel oneerlijk gevecht, ik lag onder een machine om kabels te vervangen en kon niets terugdoen of vluchten.![]()

Dat is mij ook nog nooit gebeurd, ik heb een vaste plaats op de kast waar die liggen.ge kunt ze ook wel niet meer kwijtgeraken (tenzij ge u ID kwijt speelt natuurlijk)
Dat is uiteindelijk het belangrijksteVandaag in een kopstaart aanrijding beland waarbij ik in de kop zat. Ik zat volledig stil op een steenweg wegens file, die achter mij blijkbaar te laat opgemerkt en met piepende banden vol in mijn koffer ingereden. Alle airbags zijn open gesprongen behalve die van het stuur en dashboard. Die dat in mij ingereden is heb ik zelfs ni gesproken. Hij was blijkbaar beschaamd want hij is zijn auto zelfs niet uitgestapt om te vragen hoe het ging. Neige impact blijkbaar als ik het nu achteraf bekijk.
Mijn zwangere vrouw van 8 maanden zat ook mee in de auto. Na een check in de ambulance en ziekenhuis is alles ok met haar, buiten wat in shock. Ik heb nog koppijn, als het de komende dagen zo blijft, ga ik toch eens controle doen.
Ik hoop dat je die wagen snel terugvindt, echt wel vervelend.Motor van de auto ging niet meer aan, enkel contact werkte nog. De auto is blijkbaar met de depannage meegenomen maar ik weet niet naar waar en heb geen gegevens gekregen naar wie ik kan bellen. Verzekering weet ook van niks dus nu zit ik te gissen waar mijn wagen naartoe is. Politie pakt ook nimeer op, ik hoop dat ze nog mij terugbellen want zij hebben ook de sleutel van de wagen... Ik heb ook enkel recht op een vervangwagen voor 5 dagen, wat ik erna moet doen weet ik ook niet. De mallemolen qua administratie kan weet beginnen...
Dus iemand rijdt in uw gat en die is de hele tijd blijven zitten?Die dat in mij ingereden is heb ik zelfs ni gesproken. Hij was blijkbaar beschaamd want hij is zijn auto zelfs niet uitgestapt om te vragen hoe het ging.

Ja inderdaad, die is enkel uitgestapt om te blazen toen de politie kwam. Maar hij zag mij rennen naar mijn zwangere vrouw omdat ze begon te wenen en ze kon ni uitstappen omdat de airbag in de weg zat. Hele tijd zag hij mij sukkelen met die airbag los te snijden maar die bleef gewoon in de auto zitten. Heb wel een sorry gekregen van de moeder die achteraf kwam, maar die kerel niks van gehoord.Dus iemand rijdt in uw gat en die is de hele tijd blijven zitten?
Dus gij stapt uit, en die kerel blijft in zijn auto zitten? Flikken komen, die blijft zitten?