Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ervaar de laatste drie weken dat telefoonlijnen van overheidsdiensten gewoon keihard liegen. Zowel belastingen, mut als pensioenen echt recht in uw gezicht (uw oor) liegen.
Belastingen begin deze week ‘ok, ik ga mailen’ en dan bel je terug ‘nee, mijn collega heeft niet gemaild want protocol’. Dus uw protocol overtreft een rechter? Ik kan ook gewoon die rechter bellen. En toen was die mail plots wel mogelijk en nog diezelfde dag telefoon terug gehad. Weliswaar om te zeggen dat de collega de noodzakelijke bijlagen had weggelaten maar bon, we zitten al bij de juiste persoon.

uurtje vroeger gestopt voor de nieuwjaarsdrink. Ik ergens wel blij dat ik eens wat andere collega's ga zien.
Was ik natuurlijk 2 zaken vergeten:
- als er geroezemoes is versta ik geen zak van wat mensen tegen me zeggen
- ik eigenlijk geen klop weet te zeggen.
Dus uiteindelijk gewoon wat op een bankske gezeten bij de andere tekenaars en wat schaapachtig zitten lachen als iedereen lachte. Soms verstond ik wel eens iets en kon ik met een zinnetje reageren.
Toch een uur en half gebleven, dus missie geslaagd, zal ik maar zeggen, alhoewel ik dus niemand echt gesproken heb. :unsure:

Bazin had call ingepland om salarisverhoging mee te delen. Van 16u tot 16u15. Nog altijd niet aanwezig. Ondertussen is ze bijna 2 jaar mijn mgr en nog nooit, maar echt nog nooit, is die op tijd geweest bij een vergadering/call.
En ze stuurt niet eens een chat via teams (of via een andere meeting applicatie) om te laten weten dat haar vorige call uitloopt?

Product besteld, bewust gekozen om dit maandag 27/12 te laten afleveren en er extra voor betaald ook... Zie ik nu dat het er morgen al gaat zijn en dan ben ik vanaf de middag niet aanwezig :sop:

Vandaag in een kopstaart aanrijding beland waarbij ik in de kop zat. Ik zat volledig stil op een steenweg wegens file, die achter mij blijkbaar te laat opgemerkt en met piepende banden vol in mijn koffer ingereden. Alle airbags zijn open gesprongen behalve die van het stuur en dashboard. Die dat in mij ingereden is heb ik zelfs ni gesproken. Hij was blijkbaar beschaamd want hij is zijn auto zelfs niet uitgestapt om te vragen hoe het ging. Neige impact blijkbaar als ik het nu achteraf bekijk.

Mijn zwangere vrouw van 8 maanden zat ook mee in de auto. Na een check in de ambulance en ziekenhuis is alles ok met haar, buiten wat in shock. Ik heb nog koppijn, als het de komende dagen zo blijft, ga ik toch eens controle doen.

Motor van de auto ging niet meer aan, enkel contact werkte nog. De auto is blijkbaar met de depannage meegenomen maar ik weet niet naar waar en heb geen gegevens gekregen naar wie ik kan bellen. Verzekering weet ook van niks dus nu zit ik te gissen waar mijn wagen naartoe is. Politie pakt ook nimeer op, ik hoop dat ze nog mij terugbellen want zij hebben ook de sleutel van de wagen... Ik heb ook enkel recht op een vervangwagen voor 5 dagen, wat ik erna moet doen weet ik ook niet. De mallemolen qua administratie kan weet beginnen...

Vandaag in een kopstaart aanrijding beland waarbij ik in de kop zat. Ik zat volledig stil op een steenweg wegens file, die achter mij blijkbaar te laat opgemerkt en met piepende banden vol in mijn koffer ingereden. Alle airbags zijn open gesprongen behalve die van het stuur en dashboard. Die dat in mij ingereden is heb ik zelfs ni gesproken. Hij was blijkbaar beschaamd want hij is zijn auto zelfs niet uitgestapt om te vragen hoe het ging. Neige impact blijkbaar als ik het nu achteraf bekijk.

Mijn zwangere vrouw van 8 maanden zat ook mee in de auto. Na een check in de ambulance en ziekenhuis is alles ok met haar, buiten wat in shock. Ik heb nog koppijn, als het de komende dagen zo blijft, ga ik toch eens controle doen.
Dat is uiteindelijk het belangrijkste
Motor van de auto ging niet meer aan, enkel contact werkte nog. De auto is blijkbaar met de depannage meegenomen maar ik weet niet naar waar en heb geen gegevens gekregen naar wie ik kan bellen. Verzekering weet ook van niks dus nu zit ik te gissen waar mijn wagen naartoe is. Politie pakt ook nimeer op, ik hoop dat ze nog mij terugbellen want zij hebben ook de sleutel van de wagen... Ik heb ook enkel recht op een vervangwagen voor 5 dagen, wat ik erna moet doen weet ik ook niet. De mallemolen qua administratie kan weet beginnen...
Ik hoop dat je die wagen snel terugvindt, echt wel vervelend.

Dus iemand rijdt in uw gat en die is de hele tijd blijven zitten? :unsure:
Dus gij stapt uit, en die kerel blijft in zijn auto zitten? Flikken komen, die blijft zitten?
Ja inderdaad, die is enkel uitgestapt om te blazen toen de politie kwam. Maar hij zag mij rennen naar mijn zwangere vrouw omdat ze begon te wenen en ze kon ni uitstappen omdat de airbag in de weg zat. Hele tijd zag hij mij sukkelen met die airbag los te snijden maar die bleef gewoon in de auto zitten. Heb wel een sorry gekregen van de moeder die achteraf kwam, maar die kerel niks van gehoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan