Squidward
Well-known member
Niet dat ik maten heb, da’s ik en mijn persoonlijkheden.Ah dan is het goed. Anders was het morgen na schooltijd op het basketbalpleintje samenkomen om het uit te vechten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet dat ik maten heb, da’s ik en mijn persoonlijkheden.Ah dan is het goed. Anders was het morgen na schooltijd op het basketbalpleintje samenkomen om het uit te vechten
In februari 2000, toen de woningen ook met 20,1 procent stegen, kostte een huis gemiddeld nog 160.000 euro.
Allez, dat is voor plebs tochIk las gisteren ergens iets dat philippe geubels lensimplantaten zou hebben en daar vrij tevreden over is.
Ik had er nog nooit van gehoord.
2800 euro per oog, wtf.. en geen euro van terugtrekken via de sickencast. Ik zal wel blijven brillen.

Misschien wel maar dat voelt zo negatief over en ik voel me dan gezien als een moeilijke huurder.
Plus ik klaag zeker niet over mijn huidige situatie hoor, ne nieuw kachelke en tis weer alright for me.
Ook altijd leuk is Blind Gekocht NL (pakken ze beter aan als hier in Vlaanderen imo). Daar zie je pas hoe 'erg' de huizenmarkt daar is. Die zijn echt al supercontent met van die huizen van 400k die hier als mini zouden bestempeld. Zo van die huizen waarin je als je in de woonkamer in de breedte op de vloer gaat liggen je beide muren raakt.Gemiddeld huis in NL +400k en 20% duurder op 1 jaar.
![]()
Ruim vier ton voor een woning: wéér stijgen de prijzen met recordsnelheid
In de afgelopen veertig jaar stegen de huizenprijzen slechts één keer zo snel als in het afgelopen jaar. Een koophuis in Nederland kost gemiddeld ruim vier ton en dat is ruim 20 procent meer dan eind vorig jaar. In februari 2000, toen de woningen ook met 20,1 procent stegen, kostte een huis...www.rtlnieuws.nl
Ik heb boodschappen gedaan om tot volgende week dinsdag toe te komenWacht maar tot vrijdag als ze op het laatste moment hun kerstmaal komen kopen, da's dé grootste oefening van geduld om daar tussen te gaan lopen.![]()

Mij stoort het gewoon enorm dat half Wallonië weggespoeld is en als warmste week neemt men dat dan niet als thema. Onbegrijpelijk. Temeer omdat die mensen van de overheid ook (zo goed als) geen steun krijgen.
Lijkt me makkelijk te verklaren.
De Warmste week wordt altijd gesteund door de Vlaamse overheid (ze verdubbelen het totale bedrag ofzo)
Die zullen dan waarschijnlijk willen dat het bedrag dan gaat naar Vlaamse initiatieven etc...
En haar vraag je wel uit voor een activiteit?!?Ah dan is het goed. Anders was het morgen na schooltijd op het basketbalpleintje samenkomen om het uit te vechten

Komaan @Tonerider, ze smeekt bijna voor een date!En haar vraag je wel uit voor een activiteit?!?![]()
vrouwen die me ergeren krijgen me uit mn zetel he. Kijk maar naar mn ex, die heeft me zelfs uit mn huis gekregenEn haar vraag je wel uit voor een activiteit?!?![]()

Vergelijkbaar met antwerpenaars aan de kust in de zomer.***hollanders.... Heel antwerpen zit er vol mee, parkeren overal zomaar, geen mondmasker, grote bek, Ik snap echt niet dat die hier allemaal zitten.
Ja maar da’s omdat ik er in stilte zou op kloppen, ik begrijp die mens zijn nood aan rust. En hij vraagt ook om iets eenvoudigs, een klein knokpartijtje, tis niet dat hij met een roos in zijn tanden op zijden lakens gaat liggen.En haar vraag je wel uit voor een activiteit?!?![]()
Ah, ik erger u? Ik mag als ‘ergernis’ in deze rubriek? Mijn weinige gevoelens die niet onder de pillen zitten, zijn wel gekwetst zo. Knokpartij is absoluut happening dan.vrouwen die me ergeren krijgen me uit mn zetel he. Kijk maar naar mn ex, die heeft me zelfs uit mn huis gekregen
Anders is het off topic he squidje.Ah, ik erger u? Ik mag als ‘ergernis’ in deze rubriek? Mijn weinige gevoelens die niet onder de pillen zitten, zijn wel gekwetst zo. Knokpartij is absoluut happening dan.
Anders is het off topic he squidje.
Maar ik heb mn roos al tussen mn tanden en lig klaar in mn zijden onderbroek.
En dat beeld is ongetwijfeld ook een ergernis voor velen.