Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou uitnodiging voor boosterprik gekregen moeten hebben, maar niks ontvangen.

SMS
Email
Doccle
eBox
Telegram
Brief
Rooksignalen
Morse code
Wouter Beke bij mij thuis
Door een vliegtuig in de lucht geschreven
In m'n lettersoep
In m'n gelukskoekje van de Chinees
...

Kunnen ze er echt niet voor zorgen dat ge dat maar op 1 manier krijgt?

Waarom zou je dat doen? Koop het blokje toch gewoon opnieuw. Of ben je zo gierig dat je liever in stront zit te roeren dan een halve euro uit te geven?
Ik koop nog liever de Lego Titanic set 2x dan in drollen roeren om een blokske te recupereren.
Ik wil weten of het eruit geraakt :)
Mijn plan is om hem even bij de grootouders te dumpen als hij zegt dat hij een kakske moet placeren.

een of andere flippo heeft zijn zetels hier voor den blok gezet met een papiertje 'gratis' op. (en neen, ik moet die niet hebben).
Precies alsof ook maar iemand zetels die buiten staan in de regen kou gaat willen meepakken. Marginaal gedrag.
Mja… ik snap dat het in de meerderheid van de gevallen idd wel meer vuilnis dan meubel zal zijn maar ik weet ook van een paar kraakpanden (van armoede, niet van ‘lekker hippie gaan spelen en als het nie meer plezant is weer naar de mama) waar het toch wat menselijker was net door aftandse stoepresten. Het mogelijke - kleine maar mogelijke - vermensenlijkend resultaat overweegt voor mij in deze gevallen.

Zou uitnodiging voor boosterprik gekregen moeten hebben, maar niks ontvangen.

SMS
Email
Doccle
eBox
Telegram
Brief
Rooksignalen
Morse code
Wouter Beke bij mij thuis
Door een vliegtuig in de lucht geschreven
In m'n lettersoep
In m'n gelukskoekje van de Chinees
...

Kunnen ze er echt niet voor zorgen dat ge dat maar op 1 manier krijgt?
Maar je hebt niet meegemaakt dat er op straat plots een zangkoor begon te zingen dat je een uitnodiging had voor het vaccin, terwijl een troep dansers een ingewikkelde choreografie begon uit te voeren en Jens Dendoncker na afloop met drie cameraploegen tevoorschijn kwam? Dat maakt het juist pas echt officieel. Ik zou het toch niet betrouwen. :thinking:

Nu het hier toch over drollen gaat.
De kleine hier had gisteren een klein legoblokje ingeslikt. Vanochtend serieus grote boodschap waar ik vervolgens met een stokje ben doorgegaan om het legoblokje te zoeken. Dat op mijn nuchtere maag.
Was het een bruin blokje? :unsure:

Ik zweer het!

ben er wel niet actief mee bezig. Sinds een aantal jaar aan laseren aan het denken, maar telkens aan het uitstellen. Had niet over alternatieven gezocht of zo.
Er bestaan lenzen die je ‘s nachts indoet en dan ‘s morgens uitdoen maar je ogen zijn wel heel de dag ‘goed’. Geen idee van wat die kosten maar dat zijn er die ik wel wou proberen. Iets implanteren in het oog krijg ik eerder koude rillingen van. Tenzij het zo een Terminator ding is.

Mja… ik snap dat het in de meerderheid van de gevallen idd wel meer vuilnis dan meubel zal zijn maar ik weet ook van een paar kraakpanden (van armoede, niet van ‘lekker hippie gaan spelen en als het nie meer plezant is weer naar de mama) waar het toch wat menselijker was net door aftandse stoepresten. Het mogelijke - kleine maar mogelijke - vermensenlijkend resultaat overweegt voor mij in deze gevallen.
Ze staan dan ook niet voor jouw woning

Toch wel het meest zorgwekkende dit 😨

Goh, die was op zich wel vriendelijk. Hij heeft me nog geschilderd zelfs.

1640175022969.png

Ik lijk er totaal niet op, maar het is de gedachte die telt.

Maar je hebt niet meegemaakt dat er op straat plots een zangkoor begon te zingen dat je een uitnodiging had voor het vaccin, terwijl een troep dansers een ingewikkelde choreografie begon uit te voeren en Jens Dendoncker na afloop met drie cameraploegen tevoorschijn kwam? Dat maakt het juist pas echt officieel. Ik zou het toch niet betrouwen. :thinking:

geralt-fuck.gif

Bijlagen

• 1640175219912.png
    1640175219912.png
    164,1 KB · Weergaven: 7
- Echtgenote biedt een item aan op een 2e handswebsite.
- Krijgt Whatsapp berichtje van een dame dat ze geinteresseerd is en dat ze via Postkoerier wil betalen.
- De dame geeft een link naar een fake Post website en mijn vrouw merkt het niet op. De website zegt dat het geld naar de bankrekening overgeschreven zal worden, vraagt haar om haar bank te selecteren en stuurt haar door naar de bank website (die fake is).
- Mijn vrouw heeft het nog altijd niet door en vult haar bank login gegevens in. De dieven gebruiken die gegevens om in te loggen op de website en een code te genereren waarmee je cardless geld kan afhalen.
- Rekening geplunderd. Gelukkig was het de prive-rekening waar niet zoveel geld opstaat want de Kerstaankopen waren net gedaan. Toch nog 250 euro kwijt.

En nu zit ze continue te bleiten en zichzelf stomme idioot te noemen. EN IK KAN DAT NIET BEVESTIGEN WANT DAN BEN IK NE SLECHTE MENS GODVERDOMME.
Ik denk echt niet dat zelfs je vrouw zou denken ‘wat een slechte mens’ als je hier even had op haar gefoeterd ipv gewoon op de situatie. Imo maakt jouw dit een heel goeie partner en ik vind dat je er wel kudos voor mag krijgen (van ons alleszins, mevrouw Zantas zal nog wat moeten bekomen) Is inderdaad echt klote voor jullie en zeker nu ik toch dacht dat deze scam wel voor iedereen bekend was.

Misschien is het eerder om zeker te zijn dat het "passeert" en geen problemen veroorzaakt. Al weet ik nu niet of zo'n blokje daar veel risico op geeft, scherp zal het niet zijn.
Lego blokjes zijn andere wel behoorlijk scherp (de meeste toch, speciale rondekes daargelaten)? Ik zou er mij alleszins ook zorgen om maken

***hollanders.... Heel antwerpen zit er vol mee, parkeren overal zomaar, geen mondmasker, grote bek, Ik snap echt niet dat die hier allemaal zitten.

Laatst bewerkt:
Want een deelstep heeft natuurlijk de omvang van een sofa?
Dat zeg ik niet. Ik begrijp ook absoluut uw frustratie want het zal idd gewoon een geval zijn van geen zin om tot aan de kringloop of het huisvuil te gaan. Het is zeker mijn bedoeling niet om uw frustratie of ergernis te invalideren.

Dat zeg ik niet. Ik begrijp ook absoluut uw frustratie want het zal idd gewoon een geval zijn van geen zin om tot aan de kringloop of het huisvuil te gaan. Het is zeker mijn bedoeling niet om uw frustratie of ergernis te invalideren.
Ah dan is het goed. Anders was het morgen na schooltijd op het basketbalpleintje samenkomen om het uit te vechten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan